Mechanikus tárcsaféket ki lehet cserélni hidraolikusra?
Nekem nem.
Nincs semmi baj a bowdenes fékkel sem
#3
Ez szubjektív. A kérdés, hogy neked megéri-e.
Ha gondjaid vannak a jelenlegi fékkel, akkor nyilván nincs választásod, de ha csak a fékerő adagolhatósága indított el benned egy vezérhangyát, mert különben rendesen működik akkor tényleg csak elhatározás és pénz kérdése hogy váltasz-e.
Hidraulikus érzése van, ritkábban kell karban tartani.
De amúgy ennyi.
Van vfékes bringám meg tárcsafékes is, én abban aközött sem érzek akkora különbséget hogy lecseréljem a v-féket, pedig van hely kialakítva neki.
A v fék karbantartósabb, cserébe 300ft egy pár fékpofa, a tárcsafékesbe meg 3000ft alatt nem nagyon van
TRP Parabox.
De elárulom, a fékváltókar cseréje olcsóbb.
7-el nem értek egyet.
Nekem is van felni és tarcsafékes bringám is, és hatalmas különbség van a fékerejük között. Az igaz hogy tárcsásba drágább a fékbetét, de lassabban is kopik mint a sima, és jóval ritkábban kell cserélni.
Nem azt mondtam hogy nem jobb, csak hogy nem jobb annyival hogy lecseréljem. Mindkettő megfog városon belül ha jól van beállítva, rendesen karban van tartva.
Egyébként ha ebikét veszel idővel akkor abban valószínűleg bowdenes tárcsafék lesz, mert kell egy kis holtjáték ahol még a fék nem fog, de a motor már leáll
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!