Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Fogyasztóvédelem - 10 ezer Ft...

Fogyasztóvédelem - 10 ezer Ft alatti műszaki termékekre tényleg nincs garancia? És 10 ezer Ft felett?

Figyelt kérdés

Vettem egy power bankot, és az eladótól kérem a garanciajegyet, erre kötli, hogy az nincs, mert 10 ezer Ft alatti termékekre úgysincs jótállás (nem tudom, garancia és jótállás között mi a különbség, ez is tény).

így csak egy számlát kaptam.


na de mondom neki, hogy oké, csak ez 10.650,- FT, azaz felette van, erre legyint, és azt mondja, az már mindegy.

Mi az h mindegy ????


Valaki jártas ebben? ilyenkor tényleg megteheti, hogy nincs rá semmiféle garancia, jótállás? és azzal bíztatott, hogy de úgyse hoztak még vissza egyet se, és az a helyzet h én meg pont visszavinném, mert nem működik.


Valaki világosítson fel lécci, köszi


2018. aug. 5. 12:41
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
57%
Vevőszolgálati pulthoz kell(ett) (volna) odamenned, és ott adtak volna felvilágosítást.
2018. aug. 5. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
100%
Jótállás nem minden esetben jár, bár jelen esetben járnia kellett volna, mivel 10 ezer forint feletti termék. Viszont szavatosság minden tartós termékre vonatkozik, így simán visszaviheted, ha hibás.
2018. aug. 5. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 A kérdező kommentje:
jó ... igazad van. nem volt semmiféle vevőszolgálati pult, ez egy kis 2-3 személyes műszaki kereskedés volt.
2018. aug. 5. 12:51
 4/16 A kérdező kommentje:

#2

köszi, és megmondanád mi a különbség a kettő között?

ez olyan szinten gagyi mint kiderült, h nem akarok másikat se, a pénzt akarom vissza, és majd veszek másik típust ...

2018. aug. 5. 12:52
 5/16 A kérdező kommentje:
ez az egy amiért szeretem a tescot, ott bármi gond van vagy csak nem tetszik, 72 órán belül kérdés nélkül vissza a pénz és kész. ilyen sztem nincs másik az országban.
2018. aug. 5. 12:56
 6/16 anonim ***** válasza:
28%
72 órán belül bárhova visszaviheted.
2018. aug. 5. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:

ez most komoly??? mármint úgy h vissza is adják a pénzt? vagy max cserét kérhetek?

ezt még nem hallottam ... na de akkor ha ennyire szőröznek, akkor az a 72 óra hogy számolódik? most pl pont hétvége volt, akkor ezt hogy kell venni? csak mert csütörtökön vettem meg, pont nagyon számítana most, hogyan kell értelmezni ezt a 72 órát ...

2018. aug. 5. 13:05
 8/16 A kérdező kommentje:

és akkor ezek szeirnt létezik

1, jótállás,

2, garancia és

3, szavatosság ...

huuhhh és melyik mit jelent?

2018. aug. 5. 13:07
 9/16 anonim ***** válasza:
2018. aug. 5. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
50%

Garancia PAPÍR nincsen külön, a jótálláshoz elég a blokkod.

A többieknek: nem kötelező sehol 72 órán belül visszavenni a terméket, de még a következő percben sem. Az kizárólag az adott cégen múlik, hogy mit tart maga számára edvezőbbnek, ha elküldi a vásárlót lés emiatt el is veszíti vagy ha kicseréli, visszaveszi a terméket, de megtart egy elégedett vásárlót.

Ha minőségi kifogás van, akkor kell a meghatározott időn belül a boltnak foglalkoznia a termékkel, de akkor is elég ha elküldi vizsgálatra első körben. Ritka manapság az olyan üzlet ahol nem a vásárló kedvét keresik és ha megfelően áll oda az ember akkor ne segítenne a problémáján akár visszavéttel, cserével vagy javítással. De nem kötelező nekik.

2018. aug. 5. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!