Kiszakadt cipőmmel nem akarnak mit kezdeni az Office Shoesban, mi a teendő?
A nyáron, július közepén(5 hónapja), vásároltam egy 46-os Lacoste szövet anyagú nyári cipőt, amelynek pár hét/1 hónap után kiszakadt a lábujjamnál az anyaga 2 helyen is. A napokban vittem be az üzletbe és ez állt a válasz emailben:
A kifogásolt hiba oka átadás után keletkezett, amely a vásárló lábsajátosságával állhat összefüggésben.
Megjegyezzük, hogy a szavatossági reklamáció az eladáskor meglévő, s
csak a viselés során jelentkező rejtett anyag- vagy gyártási hibákra
vonatkozik. A külső sérülés eredményeképpen bekövetkező meghibásodás nem
tekinthető rejtett hibának.
,,
A károsodások nem anyag-, vagy gyártási hibára vezethetők vissza.
A fentieket figyelembe véve, a Shoebox Kft-nek nem áll módjában
teljesíteni a vásárló javításra vagy cserére vagy vételár
visszatérítésre vonatkozó igényét.
Azért itt nem ilyen egyszerű a történet. Ha hónapokkal korábban történt a sérülés, akkor mégis miért csak most vitted vissza?
Senki se fogja neked elhinni, hogy a vásárlást követő hónapban történt a szakadás. Ha meg is vizsgálják, akkor is arra gyanakodnak, hogy nemrég történhetett a sérülés és mivel nyári cipőről van szó, így ez nem rendeltetésszerű használat most télen.
Persze azért próbálkozhatsz, "lábsajátosságra" hivatkozni (hacsak nem vizsgált meg közben egy ortopéd szakorvos) teljesen baromság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!