Vettem egy winchester-t, pár hónap után elromlott, visszaküldtem nekik, szerintük nincs hiba s azt akarják, hogy fizessek, ha vissza akarom kapni. Ilyet lehet?
Egy adathordozót nem küldenék sehova, javításra.
Vennék egy másikat.
Persze most már tudod mi az a redundancia!
Ha garanciális javításra küldesz vissza egy terméket és az valóban hibás, nem kérhetnek érte pénzt. A te esetedben nem találtak hibát. Ha a termék a tesztek szerint hibátlan, de nálad nem működik, a szerviz nem tehet semmit, hiszen nála működött. Azt esetleg megbeszélheted velük, ha megoldható, hogy beviszed a géped és azzal tesztelik, de erre nem kötelezhetők.
Ha úgy véled, hogy a termék annak ellenére hibás, hogy az ő tesztjük szerint jó, tényleg csak az marad, hogy saját költségen más szervizbe viszed, akár a gyártónak is elküldheted. A 2000 forintot meg azért kell kifizetned, mert a termék nem hibás, ők pedig dolgoztak vele, a tesztelés fizetős szolgáltatás, ezért jogosan kérhetnek pénzt.
Nincs olyan ismerősöd, akinek odaadhatod a HDD-t, hogy a saját gépén, más körülmények között, letesztelje és leszedje róla az adatokat?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!