Kié a felelősség? Szolgáltató vagy gyártó?
Sziasztok
Telefonom többször volt szemvízben garanciális javításon ami sikertelen volt. Ugyan azzal a hibával kaptam vissza mindig. Tettem egy panaszt a szerviznél mire reagáltak és úgy tűnik ki is cserélik de a megígért csere papír hetek óta nem érkezik pedig már szóltam nekik. Ígérgetés az van de eredmény az nem sok. Közben meg fizetem a törlesztést a készülékre mivel,hogy előfizus. Szóval van telóm meg nincs is mire csak fizetek feleslegesen. A szolgáltatót kérdeztem ők hárítják a gyártó felé.Szerintük ők nem tehetnek semmit.
A dolog ennyi nagyon tömören.
De a kérdés az,hogy kinek kell vállalni konkrétan a felelősséget? Elvégre a szolgáltatónak fizetek én nem? Vagy csak tényleg a gyártóé a felelősség? Kicsit kócos a dolog. Valaki esetleg valamit e téren tudna tisztázni?
Válaszokat előre is köszönöm.
A szolgáltató honnan tudná azt, hogy ők milyen minőségű telefont adnak el az ügyfélnek?
Ez csak is a szerviz trehánysága.
Ha továbbra sem képesek valami normálisat tenni az ügyben, a fogyasztóvédelemhez fordulhatsz, de nem hinném, hogy sokra mennél vele, max beírod a panaszkönyvbe.
De reméljük a legjobbakat, hogy valami csak sikerülni fog.
"Egy lg g2 a telefon és térerő problémák illetve hívásnál jelentkező beszédhang torzsága. Nem mindegy hogyan tartom a készüléket a fülemhez. Ha kicsit megdöntöm már nem is értik mit mondok."
Vagyis vettél egy szart. Nó komment.
#3
A vásárló szerinted szándékosan, tudatosan vett szutykot?
Honnan a fenéből tudná azt, hogy milyen x@r a telefon?
Ennyi erővel az egész ország a hibás, ha valaki rossz minőségű dolgot vásárol, mert biztos sokan vannak, akik rossz dolgot vásárolnak, így azt a vásárló honnan tudná, hogy milyen?
Nézzük azt a tényt, hogy vannak dolgok, amiket nem lehet csak úgy felbontani, hogy kipróbáld, milyen egy adott tétel.
Itt a szerviz kötelessége, hogy valamit tegyen az ügyfél érdekében.
Így nem kéne oltogatni a kérdezőt!
Nekem is LG G2-m van, és semmi baja nincs.
Előfordulnak gyári hibás telefonok, így sajnos nem volt szerencséje.
Így hát 1-0 a KÉRDEZŐ javára!!!
"A vásárló szerinted szándékosan, tudatosan vett szutykot? "
Igen, az hajszál pontosan így van. És ezzel a kapitalizmust és a szarcsinálást támogatta készpénzzel.
#ma 18:14
Felesleges pattognos, amikor teljesen le vagy 0-zva, így neked semmiképp nincs igazad!
"Ön a leggyengébb láncszem. Viszlát!"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!