Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ezért feljelenthetem a Média...

Ezért feljelenthetem a Média Marktot? Lényegében a munkámban akadályoznak!

Figyelt kérdés

Vettem egy Laptopot náluk 200 ezer ftvolt. Nem olcsó!

3 hét munkabeli használat után tönkre ment, nem bootol fel!


2 év garancia!

Vissza vittem nekik a vevőszolgálatra, mondom mi a gond, 3 hete vettem, nem kapcsol be, fel van töltve...

Mondja a csaj, ok gyári garancia, beküldik a szervízbe. De az 1 nap!

Már itt majdnem elájultam!


Mondom neki, gyorsabban nem lehet? Azt mondja, de ha én viszem el! Kérdem, hova. Megnézi, ház külföld, nincs magyarországi szervíz!

Mondom, akkor inkább nem vinném!


Alá kellett írnom csomó papír, megkérdezte mi a gond, nem kapcsol be ok, azt mondja 4 héten belül értesítenek!


Elköszön, és már a mögöttem lévő emberrel foglalkozik, nagy hajtás volt!

Semmit nem tudtam kérdezni, hogy akkor most 1 hónapig munkaeszköz nélkül maradok? Pénzt nem adják vissza? Másik termékre nem cserélhetem?

SEMMIT!


Biztos arra gondolnak, "most laptop nélkül maradsz 1 napig paraszt!"


Ezért feljelenthetem őket? Most szereznem kell másik laptopot, nem adták vissza a pénzem, nem adtak másik laptopot, hogy addig tudjak dolgozni, nem cserélhettem le másik termékre semmi! 1 hónapig nem látom a 200 ezres gépem!

Kártérítést kellene fizetniük!



2014. aug. 3. 17:50
 1/8 A kérdező kommentje:

"Mondja a csaj, ok gyári garancia, beküldik a szervízbe. De az 1 nap!"

1 HÓNAP!

2014. aug. 3. 17:51
 2/8 anonim ***** válasza:

A garanciális szerviz sehol sem 1-2 nap.

Ezzel sok dolgot nem lehet csinálni.

2014. aug. 3. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
65%
Neked kéne köszönetet mondani, hogy egyáltalán elviszik, és nem neked kell elvinned!
2014. aug. 3. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Fel nem jelentheted őket, mert véleményem szerint se szabálysértést, se bűncselekményt nem követnek el. Max fogyasztóvédelemnél reklamálhatsz, de szerintem úgy jártak el, ahogy ebben az esetben kell.Érvényesíthetted a garanciális szervizt, gondoskodtak a szakszervizbe való eljuttatásról stb. Pénzvisszafizetés, vagy csere három munkanapon belül jár. Arról, mennyi idő alatt kell a javítást megoldani, sajnos szerintem nincs előírás.

JA, és nem hiszem, hogy:

"Biztos arra gondolnak, "most laptop nélkül maradsz 1 napig paraszt!"", ez nem rólad szól.

2014. aug. 3. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%

Ahhoz nekik az égvilágon semmi közük, hogy te dísznek, szórakozásra vagy munkaeszköznek vetted a laptopot. Akármennyibe is kerüljön.

A szervíz nem úgy működik, hogy ránézésre kicserélünk valamit 2mp alatt és már jó is. Az neked is érdeked hosszútávon, hogy ne hátul a sufniban kezdjék el forrasztgatni. Az, hogy 1 hónap részben a te választásodnak a hibája is: ha olyan márkát/típust választasz, amelyiknek van itthoni szervíze, akkor akár sokkal gyorsabb is lehetne az átfutás (nem biztos, hogy tényleg gyorsabb, ha valami ritka alkatrész kell bele).

Az sajnos bármelyik gyártónak a termékével előfordul, hogy meghibásodik. És az is, hogy nem...

2014. aug. 3. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
27%
Miért nem a pénzt kérted vissza, vagy vásároltad le ? Mindegy . . .
2014. aug. 3. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Jól írják fentebb.

A cég nem hibázott. Az a dolguk, h megjavíttassák a hibás eszközt, vagy, ha ez nem lehetséges kicseréljék egy másikra.


Jobb, ha készülsz, h a garancia a tárolt adatokra nem érvényes!


Tehát csere esetén megy a lecsóba a kedvenc filmed, emailek, képek, minden.


Ha annyira kell munkához gép, vegyél egy használtat 50K-ért bárhol! Egy hónapig elleszel vele....

2014. aug. 3. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
8%

Szerintem ha van rá pénzed, időd és energiád, akkor jelentsd fel őket, hátha sikerül vmit elérned, és talán más ügyfelekkel se tudnak majd így elbánni, tehát még mással is jót teszel. Szerintem állj ki magadért, más nem fogja ezt helyetted megtenni. Ha úgy érzed, hogy nem megfelelelően jártak el veled szemben, akkor egy demokráciában ebben nincs semmi rossz, ha képviseled a saját érdekeidet. Max megmondják, hogy nincs igazad, és akkor meg ugyanott vagy, mint most.


Cserekészüléket kellene adniuk szerintem is. Nézz utána fogyasztóvédelemnél, olvasd át a garanciaszerződést, és ha van pénzed, időd, energiád, ügyvéddel is beszélhetsz. Mondom: max kiderül, hogy nincs igazad, és akkor ugyanott tartasz, mint most.

2014. aug. 4. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!