Ha ötödik alkalommal (5) van szervizben a laptopom, vissza követelhetem az árát? Talán a szerviz rossz alkatrészeket tesz bele? Direkt?
Pár hónapja vettem!
A szerviz hetekig ül rajta, majd kézhez kapom és fenn áll ugyan az a hiba! Egyik alkatrészt háromszor(3) cserélték!
Létezik olyan hogy direkt rossz alkatrészt tesznek bele? A gyártótól amit kapnak, hogy megjavítsák az enyémet, ami garanciás, eladják a jót, amit a gyártó ad nekik, az enyémbe meg bele nyomnak egy széthasznált gagyit?
Ha ilyen problémákat észlelsz egy terméknél, tehát javíthatatlan viszont garanciális, akkor tudtommal visszakérheted az árát és persze leadod náluk a laptopot.
Azon hogy rossz alkatrészt tettek-e bele eladták-e a jót stb nem kell filóznod. Ha nagyon akadékoskodnak hogy nem akarják visszaadni a pénzt, vagy "le kell vásárolnod" stb vel jönnek akkor mond nekik hogy "fogyasztóvédelmifelügyelet" erre általában meggondolják magukat. :)
Az Áfára sem hivatkozhat hogy ő már befizette stb. A 100% -ot kell visszaadnia!
Előfordulhat igen.
Én egy éves telefonomat vittem szervibe , bekapcsolt csak nem mutatott képernyőt, ott hagytam 2 napra hogy ők majd átnézik mi lehet a baja aztán megmondják hogy mennyibe kerül a javítás, amikor betelefonáltam másnap akkor azt mondták hogy nem lehet megcsinálni.
Bementem érte, aztán otthon mikor rátettem a töltőre 3 órát töltöttem az aksit és be sem kapcsolt az aksit eleve kicserélték belőle mert az nekem jó volt kicserélték egy rosszra, kopottabbra.
Már bánom hogy nem ott helyben néztem meg vagy nem tettem felismerő jelzést az aksira.
Ki tudja még mit szedtek még ki belőle .
Sajnos mindenhol szeretik lehúzni az embert úgyhogy igen,elképzelhető hogy direkt rossz alkatrészt tesznek bele
Az informatikai szervízek meg tipikusan lehúzzák az embereket anyagilag.Tegyük fel elviszed a géped hogy nem jó a winchester.Ők meg a javítás helyett csak annyit mondanak hogy szar a winchestered és vegyél náluk egy újjat.Így le is tudnak akasztani rólad súlyos ezreket.Tehát úgy alakítják a dolgokat hogy minél több pénzt perkálj nekik.Azt se tudom mondani hogy nézzél másik szervízet mert az összes ilyen.De valamennyire megértem őket mert ha becsületesek lennének akkor csődbe mennének ebben az országban
Biztos hogy akadékoskodni fognak ha visszakéred az árát de talán ha megemlíted a fogyasztóvédelmit akkor lehet megenyhülnek.Bár a fogyasztóvédelem se azért van hogy a fogyasztók érdekeit szolgálják,inkább ezeket a férgeket védik...
Egyébként tényleg csak akkor érdemes venni laptopot ha a munkádhoz nélkülözhetetlen.Nem sok jót hallottam róluk
4: Na ilyen konkrétan velem is megtörtént még a 2000-es évek elején. Körülbelül havonta vittük a számítógépet szervízbe, mert mindig hibákat írt ki, nem működött rendesen, lefagyott, stb.
Aztán elegünk lett belőle mert hiába fizettünk alkalmanként egy 5.000-et, nem lett jobb. Átvittük egy másik szervizbe, ott meg körülbelül 10 perc alatt kiderült, hogy rossz a memória a gépben. Kicserélték és utána évekig nem kellett hozzányúlni. Megjegyzem azóta is abba a boltba járunk vásárolni, mert végre találtunk egy helyet, ahol nem akarnak átbaszarintani.
Számítógépet (mást is) az ember garanciával vesz. Ezért a meghibásodásért (ha nem én okoztam) eleve nem fizetek szervízdíjat. Ha pedig elég sokszor meghibásodott (terméktől függ, hányszor), akkor kérem a cseréjét. Olyan nincs, hogy nem cserélik, legfeljebb olyan, hogy átvernek különböző mesékkel. Azaz hagyod magad.
Ha az ember vitába kezd, előbb tájékozódjék a határairól, lehetőségeiről. Aztán álljon ki az igazáért. Mindig tudok nagyobb kárt okozni a cégnek, mint a szóban forgó érték. Ha szükséges, meg is említem ezt. Mint legutóbb a Tesconál. Vissza is adták azt a nyomorult harmincezret.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!