A Tescos vevőszólgálatot felelősségre lehet vonni?
tegnap voltama tescóban. Eltőrt a régi műanyag jégkockatartóm, ami egy műanyag lapocska ami kockalyukacsos, oda lehet betenni a vizet ami a fagyasztóban jégkocka lesz.
Kerestem a boltban, kérdeztem hogy jégkockatartót keresek, mert most a nagy melegben nagyon kellene, de nem találtam, megkérdeztem több különböző eladót, de egyik sem tudta. A vevőszólgálaton azt mondta hölgy hogy már régóta nem tartanak ilyet. Végül találtam az egyik eldugott sarokban. Oda vittem a hölgyhöz a vevőszólgálatnál, mire közőlte, hogy uram, de ez jégkockakészítő és nem jégkockatartó ! Hát, ő teljesen másra gondolt.
Ilyenkor milyen intézkedés foganatosítása idális ?
én pc játékkal voltam így hogy megkérdeztem az ott dolgozókat és azt mondták nem tudják illetve egy megnézte valahol de ő is azt mondta nincs.
ezért kerestem egy másik játékot ha már az nincs erre ráakadtam arra amiért alapból mentem.
Érdekes módon nem az jutott eszembe hogy panaszt tegyek vagy hasonlók..hanem örültem mint majom a farkának.
"Elmagyaráztam neki, hogy minek kell, nem volt képes adekváltan összeállítani a mentális képet az agyában, ami egyértelműen azt mutatta volna hogy a kedves eladónak mire van szüksége."
Ez van. Jelentsd fel a Tescót, amiért nem gondolatolvasókat alkalmaz.
Amúgy tényleg éjjel egy körül tetted fel a kérdést? Rendes ember olyankor vagy alszik, vagy a Redtube-on művelődik.
"Rendes ember olyankor vagy alszik, vagy a Redtube-on művelődik"
Te inkább műveld tovább a farkadat és ne szóljál bele.
Te tényleg nagyon gyökér vagy kérdező, de legalább jót röhögtem:DD
Szoktak gyűjteményt csinálni a hülye ügyfelek megnyilvánulásaiból, ez is ide kívánkozik:)
Cserébe a jó sztoridért küldök neked néhány ilyen gyöngyszemet: [link]
"Elmagyaráztam neki, hogy minek kell, nem volt képes adekváltan összeállítani a mentális képet az agyában, ami egyértelműen azt mutatta volna hogy a kedves eladónak mire van szüksége. Én nem eladó vagyok, vagy vevőszogálatos akinek észben kell tartania, hogy egy szó eltéréssel a vevőszolgálatos már képtelen beazonosítani a terméket. "
Azt sem tudod mit beszélsz. Csodálod, hogy nem tudta? Ne akarj bonyolult mondatokba bocsátkozni, ha a végén értelmetlen lesz. Amúgy tegyél panaszt nyugodtan. Remélem ő pedig feljelent zaklatásért. :-)
"Én kiválasztom ezt a céget, arra hogy náluk vásároljak ételeket amelyeket a saját szervezetembe teszem bele"
Mindent értek:)
Ha ezeknél vásárolsz terméked, melyeket utána a szervezeted magáévá tesz bele, akkor nem csoda hogy nem találod adekvátnak a cortex cerebriben kialakuló endoramát:DD
Te nem az alekosz vagy?:DD
A Tudakozóban dolgozom. Napi szinten hívnak az olyan ügyfelek, mint Te. Nem tudják mit keresnek, csak körbeírják, nem tudják hol keresik, csak körbeírják, mégis elvárják, hogy mi megtaláljuk, mert mi vagyunk a Tudakozó! :D Csináltam már nulla információból (és haszontalan információból) csodát, de nem ez a jellemző. A kedvenc ügyfeleim azok, akik se egy várost (vagy kerületet), se egy utcanevet, cégnevet, semmit sem tudnak, de már jártak ott, jó pár éve, és körbeírják, hogy mentek oda... Aztán ha rá is találok, amit keres, és más utcában van, mint amire emlékszik, nem hajlandó elfogadni, birkózni kell vele, és inkább elköszön, vagy azt mondja, hogy ott lesz az ahol mondja, keressem tovább. Csak mondjuk Tatabányán nem hiszem, hogy két helyen is van Nemzeti Adó és Vámhivatal... :D Volt, hogy az ügyfél nyilvánvalóan keverte a Vámhivatalt a pénzügyőrséggel helyileg, ő az apeh-ba akart telefonálni, de a pénzügyőrség címét mondta... Ha mondtam neki, hogy hol van a vámhivatal, nem, az "másik lesz", neki az kell, amit ő mond, arra az utcára... :D
Vagy pl. Székesfehérváron ne akarjon már Országos Ügyvédi Kamarai telefonszámot kérni, de a Fejér Megyei Ügyvédi Kamarát szívesen meg tudom adni keni. Nem, neki az nem kell, neki az Országos Ügyvédi Kamara kell Székesfehérváron, és mégis hogy dolgozhatok a Tudakozóban, ha erre képtelen vagyok, hogy megadjam neki az Országos Ügyvédi Kamara telefonszámát...
Gondolkozz el, az ilyen ügyfélszolgálatosok Értetek vannak, és csak úgy tudnak segíteni, ha előtte Te is segítesz nekik, hogy tudják, mit szeretnél. Nyilvánvalóan a téves információiddal félrevezetted szerencsétlent. És elég fárasztó ám az ilyen munka, amikor más helyett is kell gondolkodni egész nap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!