Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Nagyon dühös vagyok, mit...

Nagyon dühös vagyok, mit tegyek, fogyasztóvédelemhez forduljak, kép alul?

Figyelt kérdés

[link]


augusztus 31.-én vettem a vecsési players roomban 1 quicksilver deszkás cipőt 9990ft volt (18000ft volt 2héttel azelőtt hogy megvettem) nagyon kényelmesnek bizonyult,és megszerettem,nos mivel ez egy ragasztott cipő 2 hét járkálás után elkezdett szépen az oldalán elengedni a ragasztás,elég szépen,mindegy gondoltam ott nem fog zavarni,+két hét múlva a cipőm talpa félig "leszakadt" nem gondolom hogy egy majd 10000 ft-os cipő 1 hónapig kellene hogy birja. Nagyon dühös lettem és visszamentem vecsésre hogy adják vissza az árát mert nem vagyok megelégedve ezzel a fo..ssal azt mondták elküldik javítani,mondom minek,mire visszajön megjavítva rá 2 két múlva szétszakad a másik... Az volt rá a válasza a kis k.vának hogy az autónak se mind a 4 kereke kap defektek háh :D mondom akkor bmeg elvittem az árkádba és ott bevették,a mellékelt papíron látszik hogy a csaj bejelölte hogy ha lehet ne javítsák,és szeretném visszakapni az árát... 21.-és adtam be a cipőt és ma hívtak hogy visszaküldték nem nyúltak hozzá... Mondom szuper,akkor mikor mehetek a pénzért? Azt mondja a cipőért kell mennem... mostmár legszivesebben bemennék és felgyújtanám a cipőt ott előttük,de sajnos nem tehetem meg,mert nem vagyok olyan anyagi körülményekbe,ezért vártam 15 napot és van pofájuk visszaküldeni és nem fizetik ki(megjegyzem a cipőbe még csak nem is futottam,mert nagyon vigyáztam rá) mit tegyek?


2010. nov. 4. 11:10
1 2
 1/17 Tinker Bell válasza:

Egyértelműen a fogyasztóvédőkhöz kell fordulnod! Nem szabad hagyni, hogy lehúzzanak. Nekem van ismerősöm aki egy hasonló ügyben pert nyert a cipőbolttal szemben!

Bár én lány vagyok és nem fontos, hogy márkás cipőm legyen, de még az én kínais cipőim is kibírnak legkevesebb fél évet!

Tessék elmenni, vagy felhívni a kirendelt fogyasztóvédőket és bejelenteni. 10000 forint mindenkinek 10000 forint, függetlenül attól, hogy megengedheted magadnak vagy sem!


Sok sikert!

Majd írj, hogy mi lett az ügy vége!

2010. nov. 4. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%
Gondolom javíthatónak ítélték, te pedig azt nyilatkoztad, hogy ne javítsák...
2010. nov. 4. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim válasza:
fogyasztóvédelem...minél hamarabb!
2010. nov. 4. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:

Ezt ugye nem vagy köteles elfogadni, kérhetsz a KERMI-től szakvéleményt. Mindemellett írj be a fogyasztók könyvébe is, hogy a Playersroom nem partner ilyen esetben és írj a központjukba levelet, hogy hogy kifogásolod a hozzáállásukat. Levél aljára írd oda, hogy másolatot kap mondjuk az Index Homár blogja, meg a fogyasztóvédelem és persze nekik is küldd el, fotókkal.


Ha nagyon hepciáskodsz, akkor beadják a derekukat. Nyilvánosságtól meg nagyon félnek.


Egy deszkás cipő extrém körülményekre van tervezve, elfogadhatatlan, hogy 2 hét után amortizálódik. Ezt szerintem a KERMI is alá fogja támasztani.

2010. nov. 4. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim válasza:
Fogyasztóvédelem! Egyből tudnak fizetni. Ismerősöm dettó így járt csak bakanccsal és 20e ft értékben. Őt egy fél évig szívatták, majd a végén a fogyasztóvédelmet megemlítve hirtelen előkerült egy másik cipő és azt elvihette. Persze nem olyat, mint volt, mert az már leszerepelt.Egy próbát megér.
2010. nov. 4. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:
Na adtam a szarnak egy pofont,ma átvettem a cipőt,kaptam a válaszukat hogy a cipő oldalánál elkezdett leválni MINIMÁLISAN a ragasztás,ezekszerint rá se szartak a cipőmre csak elolvasták amit a boltban lévő nő ráfirkantott a lapra,mert azt nem vették észre hogy be lehet nyúlni a cipő talpába úgy szétjött belül... na mindegy mentem a fogyasztóvédelemhez és mondtam hogy ez tűrhetetlen hogy ezek mennyire nem tudják megérteni hogy 10e ftért nem egy trágyát akartam venni... Tudjátok mit mondott??? azt hittem elkapom és kirángatom onnan a pult mögül a csajt... :D 6500 ftért kivizsgálják nekem a cipőt xDxD hááát a pofám leszakad,mondom most jött kivizsgálásról a cipő,erre ő : ha azt írták rá hogy felajánlották a javítás lehetőségét sajnos ők nem tudnak mit kezdeni evvel... elmennek az anjukba fogtam azt visszaküldtem javításra... Csalódtam a fogyasztóvédelemben és írni fogok egy levelet nekik,mindenféleképpen... Ehhez mit szóltok? Mindenképpen a normális polgárok szopnak,akik meg odamennek cigány módjára ugatni azoknak biztos kifizetik azt a tetves 10ezret :-(
2010. nov. 4. 19:00
 7/17 A kérdező kommentje:
Azt hittem hogy hozzájuk kell fordulni segítségért,és még majdnem hogy kioktattak hogy képzelem ezt hogy odamegyek,nem tudom hogy ezt minek köszönhetem,én hülye naív,azt mertem gondolni hogy majd odamegyek és alig várják hogy segíthessenek,megmutattam nekik hogy volt pofája azt írni hogy minimálisan erre mutatom a cipőm hogy lássa befér a kezem a belső oldalába a hajlatba :( még majdnem felháborodva mondta hogy mit keresek én ott... nem ezt vártam,nagyon nem ezt,ők voltak az utolsó esélyem hogy visszakapjam az árát és még majdnem hátbavágtak egy 6500 ftos vizsgálattal,ez fájt...
2010. nov. 4. 19:37
 8/17 anonim válasza:

jesszum...Ez extra gáz! :( Nem gondoltam volna, hogy abba aki már kb a földön fekszik még bele is rúgnak. 6500ft kivizsgálásra...?! Elmennek a fenébe.

Most már ezt is tudjuk. Máskor majd addig kell üvölteni az eladókkal míg nem kapok új cipőt. Szomorodjanak meg.

Remélem azért rendesen megjavítják. És kibír még egy hónapot. Aztán lehet újat venni. Mert a pronyó, hétköznapi ember sz@rja a pénzt,ugye.

Legyen jobb a napod!

2010. nov. 4. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:
Köszi az együttérzést,hát ezt én sem gondoltam volna :( még abban reménykedek hogy jól megjavítják,bár azt érzem hogy nem lesz valami mestermunka amit csinálni fognak a cipővel:(
2010. nov. 5. 10:08
 10/17 A kérdező kommentje:
Képzeljétek el ezután mi történt... visszavittem az árkádba hogy küldjék el újra javítani,újabb 20 nap elteltével megérkezett a cipő,és mikor megnéztem újabb elválás volt csak most a sarkán,ami eddig nem volt ott,akkor megkérdeztem nincs e mód arra hogy visszakapjam az árát és tettem egy buta kérdést hogy akkor visszakapnám e az árát ha megrongálnám??? akkor nevettek egyet és azt mondták hogy nem,de látták hogy rossz a cipő és felajánlották hogy elküldik javítani,mérgembe kifordultam,és megköszöntem,mondtam nekik hogy elviszem vecsésre és azért is megmutatom hogy nekem van igazam. Egy Fodor Orsolya nevű nő volt bent akinek elujságoltam hogy a cipő 2.szor volt szervízbe és mindkétszer csalódtam a termék-ben,azt mondta felhívja az árkádot és megbeszéli velük a dolgot, kb 20 percet vártam az üzletben és kifáradt a hölgy,és képzeljétek el azt mondta nem fog velem foglalkozni merta cipő az ott levő boltvezetők szerint TÖKÉLETES állapotba érkezett a szervízből,és hogy én megrongáltam a cipőt,továbbá azt állította hogy egy körüzenetet küld minden playersroomnak hogy ugyanezt az elutasító eljárást alkalmazzák akármelyikbe megyek... Én dühösen kimentem az üzletből és felhívtam egyből az árkádi playersroomot,mert tudtam hogy vagy ők néznek hülyének,vagy Orsolya hazudott nekem. Azt mondták valóban mondtam olyat hogy megrongálhatom,de látták hogy a sarkán az elválás akkor ott volt rajta mikor megérkezett a cipő,ekkor döbbentem rá hogy Orsolya hazudott nekem,és teljes mértékben visszaélt avval hogy én mertem tenni egy olyan kijelentést,csak ő azt nem tudta hogy én esetleg tudok még aznap kommunikálni az árkádi üzletvezetővel... Ismét visszamentem negyed óra elteltével az üzletbe és mondtam Orsolyának hogy ott előtte felhívom telefonon az Árkádot és megkérdezem kihangosítva hogy mi is történt valójában... Azt mondta ne tegyem,beszélt az árkáddal miután kimentem,és ha nem is ismerte be nekem de láttam hogy megbánta azt hogy a szemembe hazudott,kérdeztem tőle miért tette,nem válaszolt rá,becsapva érzem magam,egy ártatlan vásárló vagyok aki nem kínai cipőt vett és mégis a minősége még rosszabb volt mint egy kínai cipőnek,becsapott a szervíz,hülyének nézett az eladó... újra elküldtem szervízbe és most 20 nap múlva ismét hívott 1.-én hogy menjek be nem javították a cipőt mert 3.x megin az árát követeltem menjek a cipőért :((((( mért csinálják ezt???? KIHEZ FORDULJAK??? MÉRT NÉZ MINDENKI HÜLYÉNEK???
2010. dec. 2. 02:12
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!