Ha gondom van az áramszolgáltatóval akkor a fogyasztóvédelemhez kell fordulnom?
Figyelt kérdés
2010. jan. 15. 20:21
1/1 anonim válasza:
Ez a mentalitás! Először talán menj el a legközelebbi ügyfélszolgálatra és próbáljátok meg kideríteni, hogy mi a gond. Ha a panaszod van és mondjuk az áramszolgáltatónak van igaza (csak tételezzük fel) akkor a fogyasztóvédelem is azt fogja mondani, hogy tedd azt, amit a szolgáltató mond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!