Van értelme a fogyasztóvédelemhez fordulni? SOS
Figyelt kérdés
A telefonomat beadtam servizbe mert elromlott az érinőképernyőm azt meg is csinálták majd rá 3 napra vissza kellet vinnem mert nem kapcsolt be visszakaptam és most meg levedték a garanciát is és azt mondták hogy a telefon oxidálodott s ez az én hibám pedig nem érte víz a telefonomat egy csepp se...és a szolgáltató készített képet arról az állítólagos oxidációról,azt sem értem hogy miért nem vedték észre ezt a hibát amikor megcsinálták az érintőképernyőt!!!2011. szept. 25. 21:04
1/6 bp1985 válasza:
Mert akkor még nem volt benne? Hogyan tudod te azt bizonyítani, hogy nem érte víz? Sehogy. De ő sem tudja azt, hogy nem náluk történt. Ha sok az időd, akkor mehetsz, de nagy valószínűséggel te fogod kifizetni a költségeket.
3/6 anonim válasza:
nincs értelme, itt magyarországon...hiába van igazad, úgyis te szívod meg.
4/6 A kérdező kommentje:
A t-mobile-nál vettem egy sony ericson x10 mini pro és ez romlott el nekem,a baj az hogy 2 éves hűségnyilatkozattal vettem a telot aminek még van 2 részlete is és mos meg dobhatom a kukába...
2011. szept. 26. 18:35
5/6 anonim válasza:
Azért ez ennyire nem egyszerű. Sok olyat láttam már amikor a szervízből vissza jött, hogy az ügyfél tette tönkre, végül kiderült, hogy úgy nem is lehetett volna elrontani.
Nyugodtan fordulj hozzájuk.
www.ofe.hu
6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segítséget!! :-)
2011. szept. 27. 19:11
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!