Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Mit tegyek? Forduljak a...

Mit tegyek? Forduljak a Fogyasztóvédelemhez?

Figyelt kérdés

A kövekező történt. Karácsonykor vettünk egy Mio GPS-t. Használat közben észrevettük, hogy olyan mintha kb. 10 éves térkép lenne rajta. Nem ismeri fel a már kb. 5-6 éves behajtani tilos utcákat, 3-4 éves épületek nincsenek a POI-k között, és párszor előfordult, hogy nem azt mondta, amit mutatott. Először frissítettük, de elvileg a legfrissebb verziót van rajta. Elküldtük szervízbe, gondoltuk, hogy akkor szoftvare hibás. Egy hét múlva visszahozzták, ugyanúgy rossz, szerintem nem is csináltak vele semmit. Felhívtam a központot, hogy én ezt nem fogadom el, mert effektíve így használhatatlan a készülék, mert térképet kell használnom mellette, és hogy én úgy gondolom, hogy az árában a szoftvare is benne van, tehát nem csak magáért a készülékért fizettem.

A telefonos felvette az adataimat, de nem tudta megmondani, mikorra lesz valami a dologból. A kérdés, hogy ha mondjuk egy hónapon belül nem történik semmi, akkor fordulhatok fogyasztóvédelemhez? Van mit tegyek? Dühít, mert nem volt olcsó, és szinte karácsony óta nem is tudjuk használni!


2010. febr. 19. 11:26
 1/9 anonim ***** válasza:
Milyen szoftverrel vetted? Azt kéne tudni, mert ha ez a verzió volt rajta, és ezzel is árulták, akkor semmit nem tehetsz. Ha viszont tényleg szoftverhibás, ezeken házilag lehet szoftvert cserélni. Én is azt csináltam. Letöltöttem az IGO-t és feltettemm házilag.
2010. febr. 19. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
Szerintem a Fogyasztóvédelem előtt meg ér még egy keményebb hangú telefont a dolog. Próbáld meg erélyesebben, kicsit fenyegetőzve a tudomásukra hozni, hogy 3 munkanapon belül választ akarsz. Nekem eddig még bejött, de minden ilyen sajna egyedi eset.
2010. febr. 19. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Az a kérdés, hogy a térkép programot is megvásároltad hozzá, és a szoftver frissítést is, vagy nem. Ha nem akkor hiába is reklamálsz nem kötelesek neked a legújabbra frissíteni. És általában az a jellemző, hogy ha adnak hozzá térképet akkor egy jó régi verziót adnak. Egy új térkép ára kb. annyi mint a GPS ára.

Szóval szerintem neked kell gondoskodni a frissítésről!

2010. febr. 19. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Nekem videomagnóval volt hasonló esetem:

A következőt kellet csinálnom a FV ajánlása szerint.

Visszavittem a vásárlás helyére egy levéllel amelyben azt írtam hogy szerintem mint vevő szerint a készülék hibás ezért elállok a vásárlástól,és kérem vissza a pénzem. Ekkor át kell hogy vegyék egy jegyzőkönyv alapján.Ők elküldték a szervizbe esetleg a KERMI-be majd értesítettek hogy elkészült mehetek érte. A balhé elkerülése végett még plusz egy félév garit kaptam.

2010. febr. 19. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Én egy átlagos 39 éves nő vagyok, de én is meg tudtam csinálni, hogy netről letöltöttem egy IGO 6-ot és a MIO-nkat szépen átalakítottam. Még játékot és mp3-at is tudtam rá rakni:)) És már 3 éve azt használjuk, külföldön, belföldön.
2010. febr. 19. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat!Az IGO-t én is fel tudnám rakni, viszont akkor elveszik a garancia, azt meg nem akarom. Egyébként szoftvare-rel együtt vettem, és mondom frissítettem is, és elvileg a legfrissebb progi van rajta, azért gondoltam, hogy sz.hibás, mert még így sem működik jól. Hát várok egy hónapot, aztán írok egy fenyegető levelet.
2010. febr. 19. 12:08
 7/9 anonim ***** válasza:
Szerintem ne várj 1 hónapot...
2010. febr. 19. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Tényleg nem tudom mit csináljak! Nyilván való, hogy szar a gép, és nem akarom ezt elfogadni. Lehet, hogy várok 2-3 hetet, hogy jeleznek-e, hanem, akkor keményebb leszek. Egyébként már a központos srác is azt mondta,hogy az néha előfordul, hogy egy-két régebbi POI nincs benne, de ez, hogy utcákat nem ismer fel, meg, hogy egy utcából csak egy házszámot ismer meg, az már tényleg gond. Csak akkor nem értem, hogy miért nem szervizelték meg normálisan?
2010. febr. 19. 13:13
 9/9 anonim válasza:
Szerintem se várj!Kerek perec meg kell mondani,hogy vagy megcsinálják normálisra,használhatóvá teszik,vagy kéred vissza a pénzed.Határozott fellépés kell ide,mert nem mozdulnak meg.
2010. febr. 23. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!