Fogyasztóvédelemhez ezzel lehet fordulni?
Sziasztok!
Vettünk testvéremnek egy mp4 lejátszót.Kb a megvételtől számított 3. napon elromlott a fülhallgató dugója.( ha más fülhallgatóval próbáltuk akkor sem működött rendesen, csak az egyik fele szólt, viszont ha más mp4en próbáltuk ki a fülhallgatókat ott működtek rendesen) Visszavittük. 3,5hétig volt náluk, tegnap telefonáltak hogy érte lehet menni, azt mondták hogy természetesen ameddig náluk volt annyival hosszabbodik a garanciája .Anyukám és a tesóm érte is mentek.Csak este vettük észre hogy nem írtak semmit a garancia papírra, viszont az mp4-et szétszedték, ez látszik,ráadásul a microSD kártyafoglalat belül el van csúszva kb. 3 millimétert, ezért nem tudjuk belerakni a memóriakártyát(ezt csak most vettem észre egy órája kb.) Mit tudunk most csinálni? Arról hogy szervizben volt, csak annyi "bizonyíték" van, hogy ragasztottak egy papírt a dobozára hogy Metro + egy kódot. Attól félek, hogy azt fogják mondani hogy mi szedtük szét, ezért nem lehet beletenni a memóriakártyát, és nem fogják elismerni hogy náluk volt szervizben. Mit mondjunk nekik amikor visszavisszük? Fogyasztóvédelemhez ezzel lehet fordulni?
Előre is köszi
Mondani kell, hogy csókolom fogyasztóvédelem, meg negatív reklám kampány (ezt magasabb rangúaknak kell hangoztatni) rögtön ugranak.
Legyetek kemények, lehet üvölteni kell mert szép szóból nem mindig értenek kell egy kicsit balhézni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!