Már 2x volt szervízben az új fényképezőm a 4 hónap alatt de már megint tönkre ment. Hova kell ilyen esetben fordulni, mert nagyon fel vagyok háborodva!?
Szia Minden termékre kell lenni 2 év jótállásnak. Én a gépemet a TESCO-ban vettem, s 1 év után romlott el. elvittem ott ajánlottak egy szervizt ahove bevittem a garancialappal együtt. 2 hét alatt meglett a gép. Vadi újat kaptam, amire szintén 2 év jótálás van! Azt mondták, h az ilyen kis kütyüket nem éri meg javíttatni, ezé kaptam újat.
neked is ezt kellett volna tenni.
ahol vetted oda vidd vissza a garancia lappal együtt, s szépen magyarázd meg nekik , h k..vára eleged van, s adjanak normálisat, v kérd vissza a pénzed!!!
De a múgy van olyan szabály is h ami jótállás alatt elromlik 3x, addig megjavítják, de ha negyedszer is elromlik, akkor már visszakapod a pénzedet. Én így voltam a 150 000 Forintos telefonommal... Visszakaptam a lóvét, s másol vettem egy újat, s persze jobbat... :-)
Ez az! Abba a szervízbe még egyszer nem viszem, mert a legutóbb is az ő hibájukból kellett újraszervizelni. Fel jelentem őket a fogyasztóvédelemnél!
Egyet jegyezzetek meg:
Samsung fényképezőt soha ne vegyetek :DDD főleg NE a Media Marktban!!!!!!!!!!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!