Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Már 2x volt szervízben az új...

Már 2x volt szervízben az új fényképezőm a 4 hónap alatt de már megint tönkre ment. Hova kell ilyen esetben fordulni, mert nagyon fel vagyok háborodva!?

Figyelt kérdés
Samsung fényképezőről van szó. Egyszer pár héttel a vásárlás után ment tönkre, bevittük szervízbe, 4 hét múlva mehettünk érte, de hibásan küldték vissza, vagyis másik hibája lett. Megint visszavittük, fel is hívtuk a szervizet, hogy ő hibájukból megint szervizelni kell a gépet, de lekezelők voltak, csak egy újabb 4 hetes szervízt ajánlottak fel. Most újra tönkre ment pár héttel később, lefagy egyfolytában meg néha nincs kép. Nagyon felháborít, hogy már több ezer forintot elutazgattunk, meg vártunk összesen 2 hónapot a szervízre és még mindig rossz a gép. Nem beszélve arról, hogy csak 4 hónapos... amikor kellett volna mindig szervízben volt!!!! Fogyasztó védelem mit tud tenni ez ügyben, mert nekünk már nem kell ez a gép, újat akarunk helyette!? Köszi a válaszokat!
2009. szept. 19. 11:24
 1/4 anonim válasza:

Szia Minden termékre kell lenni 2 év jótállásnak. Én a gépemet a TESCO-ban vettem, s 1 év után romlott el. elvittem ott ajánlottak egy szervizt ahove bevittem a garancialappal együtt. 2 hét alatt meglett a gép. Vadi újat kaptam, amire szintén 2 év jótálás van! Azt mondták, h az ilyen kis kütyüket nem éri meg javíttatni, ezé kaptam újat.

neked is ezt kellett volna tenni.

ahol vetted oda vidd vissza a garancia lappal együtt, s szépen magyarázd meg nekik , h k..vára eleged van, s adjanak normálisat, v kérd vissza a pénzed!!!

De a múgy van olyan szabály is h ami jótállás alatt elromlik 3x, addig megjavítják, de ha negyedszer is elromlik, akkor már visszakapod a pénzedet. Én így voltam a 150 000 Forintos telefonommal... Visszakaptam a lóvét, s másol vettem egy újat, s persze jobbat... :-)

2009. szept. 19. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Ugyanezt tettem amit Te, de felvilágosítottak, hogy már nincsen ilyen rendelet, hogy 3x-i javítás után adnak újat. Azt mondták a szervízben és a samsung hivatalos szervízében is, hogy ha 80x romlik el, akkor 80x javítják. Csere készüléket pedig csak akkor adnak, ha egyáltalán nem javítható a gép. Amíh javítható (már pedig ők úgy intézik, hogy javítható legyen) addig nem adnak újat! Ezért vagyok felháborodva!!! Vettem a nyaralásra egy 24 000 Ft-os gépet és egész nyáron nem tudtam használni, mert miest visszajött a szervízből már tönkre is ment! És nem hiszem el, hogy semmit nem lehet csinálni, csak szaladgálni vele. Nem beszélve arról, hogy állandóan be kell kocsikázni, mivel nem ott vettük ahol lakunk.:( Már nagyon ideges vagyok! Minden hónapban menjek szervizeltetni, meg aztán menjek is érte. Hát a nagy francokat.. nem igaz, hogy nem lehet semmit tenni!
2009. szept. 19. 12:49
 3/4 anonim válasza:
Sajnálom. nem értem h akkor mikor törölték ezt a rendeletet, ugyanis nekem a gépemet júniusban vittem szervizelni, s akkor kaptam újat, s mint írtam 1 éves gép volt!!! Elég bunkók. Panaszkönyvbe jól be kell írni, kapják be. vidd el szervizelni akkor így sajna jobb ötletem nincs. :-(((
2009. szept. 19. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Ez az! Abba a szervízbe még egyszer nem viszem, mert a legutóbb is az ő hibájukból kellett újraszervizelni. Fel jelentem őket a fogyasztóvédelemnél!


Egyet jegyezzetek meg:

Samsung fényképezőt soha ne vegyetek :DDD főleg NE a Media Marktban!!!!!!!!!!!!!

2009. szept. 19. 17:32

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!