Tudok-e fogyasztóvédelemhez fordulni, hogyha a vásárolt terméket a kézhezvételtől számítva 3 napon belül visszavittem mert nem működött, de a számlán a futárszolgálatnak történő átadás dátuma szerepel és nem hajlandók újat adni helyette?
ha interneten vásároltad (a futárszolgálat miatt gondolom) a Törvény szerint a vásárlónak 8 napja van az INDOKLÁS NÉLKÜLI elálásra! még akkor is, ha a vásárolt készülék tökéletesen működik. KÉRD a Vásárlók könyvét és részletesen, dátumokat pontosan megjelölve! rögzítsd az észervételeid, egyben az ügy sürgős kivizsgálását, ill. intézkedést kérve a felettes Kereskedelmi szervtől.
/Működni fog, de javaslom már ennél a kereskedelmi egységnél NE vásárolj semmit, ragaszkodj a vételár visszafizetéséhez, elállásra hívatkozva (megrendült a bizalmad az üzletben) és máshol vásárold meg újból.
ez esetben csak a GARANCIÁLIS szervízbe történő eljuttatás lehet a megoldás, uis a merevlemezekre, még a leg ócskábbra is, min. 1 év kötelező garanciát kell vállania a forgalmazónak. De csak a javítás a kötelező!
(az már más tészta, ha a szakszervíz kitölti a csereutalványt, mert a készülék gazdaságosan vagy egyébbokból, pl. csereszabatos alkatrész hiány NEM javítható. Ezzel a csereutalvánnyal, a vásárlás helyén a leadott készülékkel azonos újra vagy jogosult. Ha nem lenne az üzletnek, kérheted vssza a vételárat, vagy ráfizetéssel másik típust is választhatsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!