UK-ból rendeltem egy csomagot de nem érkezett meg. Írtam nekik és a válasz, hogy elveszett. Pénzt (180e Ft) nem fizetik vissza. Fogyasztóvédelemhez forduljak? Tanács?
Figyelt kérdés
márc. 7. 13:18
11/13 A kérdező kommentje:
Fontban fizettem, kártyával.
Chargeback hogy lehet jó?
márc. 7. 15:29
12/13 anonim válasza:
még el is ismerték, hogy a futár vesztette el. Az tényleg nem az ő hibájuk, de te velük állsz szerződésben, ergó feléd ők (nem) teljesítenek.
Bankot hívd fel, mondd el, hogy rendeltél, kártyával fizettél és nem kaptad meg a terméket, szeretnéd visszahívni. A többit elmondják.
Én olyan cégben dolgozom ahol digitális szolgáltatást árulunk. Nem részletezem, de pont tegnap jött egy chargeback kérés a bank felé egy gyökér ügyféltől. A bank megkeresett minket, hogy igazoljuk a szolgáltatás teljesítését. Ez fog történni valszeg velük is.
13/13 anonim válasza:
Mindegy milyen devizában terhelték a kártyádat.
A banknál indíthatod a chargebacket
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!