UK-ból rendeltem egy csomagot de nem érkezett meg. Írtam nekik és a válasz, hogy elveszett. Pénzt (180e Ft) nem fizetik vissza. Fogyasztóvédelemhez forduljak? Tanács?
3/3 sajnos ők annyit írnak, hogy a futár cég a hibás, és ellenük nem tudnak semmi hivatali ügyet indítani, mert nem vásároltam meg az "insurance-", biztosítást a csomagra. De kérdem én, aki nem vásárol ilyet egy termékre, annak ha ellopják / nem szállítják ki, nem tartoznak semmi felelősséggel? Ergo mindenre biztosítást kell vásárolni? Akkor ez miért opcionális, miért nem kötelező, bekalkulált a végösszegbe esetleg...
Valakinek van tanácsa?
Véletlenül nem valami átverős oldal, ahol eleve ez a cél, hogy fizess, de nem kapsz semmit??
180 ezret én tuti nem fizetnék előre, csak olyan helyen, ami teljesen megbízható és van is vele személyes tapasztalatom, hogy minden jól működik.
Vagy valami fake oldalon vásároltál vagy a kérdés kamu
Amúgy ilyen esetben chargeback segít, ha bank kártyával fizettél
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!