Be lehet perelni a Vodafone-t az alábbiak miatt?
Tiszteletem!
2013-ban a keresetemből vásároltam egy televízió készüléket amellyel nagyon meg vagyok elégedve (egyszerű kezelőfelület, kitűnő kép és hang minőség).
A múlt héten este leültem a tv elé (nézni akartam a Downton Abbey aktuális epizódját a Dunán) és az alábbi szó szerint idézett üzenet fogadott a képernyőn:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az itt elosztott analóg csatorna műsorjele megszűnt. A digitális jel vételezéséhez médiaeszközre van szükség, melyet a Mí Vodafone otthoni profilban, honlapunkon a vásárlás / készülékek /médiaeszközök menüben, üzletünkben vagy a belföldről díjmentesen hívható 1270-es számon rendelhet meg. Köszönjük, hogy igénybe veszi szolgáltatásunkat!
Üdvözlettel:
Vodafone Magyarország Zrt."
Ezek után tegnap befáradtam az irodába (hamarabb nem értem rá és értelemszerűen addig tv-t sem néztem...) ahol közölték, hogy a televízió készülékem nem alkalmas a Mediabox / Mediacard szolgáltatás igénybevételére. Magyarul kellene vennem egy új készüléket. Megköszöntem az információt és távoztam az irodából. És most nem értem, hogy...van egy működőképes televíziókészülékem amelyet a Vodafone működésképtelenné tett! Az egyik kollégám próbált vigasztalni, hogy ilyen fájdalmas volt annak idején az átállás a fekete-fehér televíziózásról a színesre de nincs igaza ugyanis miután "bejött" a színes televízió attól még az is nyugodtan televíziózhatott akinek fekete-fehér készüléke volt. Természetesen (?) tudnék egy új készüléket venni (spórolás útján) DE az eljárás az ami felháborító, hogy ismétlem van egy működőképes tv-készülékem és...mégsem működik!
Ui:Amennyiben az illetékesek úgy látják, hogy a kérdésem nem tartozik a fenti kategóriába legyenek már szívesek a megfelelő helyre tenni de lehetőleg azért olyanba ahová ellátogatnak olyan komoly emberek akik érdemben is tudnak válaszolni...és nem olyan helyre ahová a madár sem jár.
Köszönöm!
Sziasztok!
Annyi mindent összeírtak már itt, hogy ember legyen a talpán aki eligazodik.
Tehát először is meg kell nézni a tévé hátulját, hogy van-e rajta Scart (EuroScart) csatlakozó. A képen pirossal van bejelölve.
Van!
Ezután akkor annyi kell, hogy elballagni a megfelelő üzletbe és egy set-top box (digitális beltéri egység) az ami kell és egy Scart (EuroScart) kábel? Tehát ennyi kell és a hozzáértő szakember összeszereli "őket" és lehet nézni a tévét?
Egy igen-t vagy egy nem-et kérnék tisztelettel!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
31 kb. így van. A set top boxot (médiabox) javaslom a tv szolgáltatótól beszerezni (pl. Vodafone, régebben UPC) mert szükséges az is hogy a tv szolgáltató kártyáját befogadja a médiabox, ugyanis a digitális jel visszakódolása a kártyával lehetséges.
Ha random boltba veszel mediaboxot, akkor szerintem a fölfelszini sugárzás az ami garantáltan működőképes, ha jól vagyok tájékozva, a MindigTv csinálja most ezt. Adnak boxot meg kártyát, ami fix fél vagy 1 évre érvényes. Ezeknél persze a csatornakiosztás másmilyen mint a UPC-nél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!