Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Be lehet perelni a Vodafone-t...

Be lehet perelni a Vodafone-t az alábbiak miatt?

Figyelt kérdés

Tiszteletem!


2013-ban a keresetemből vásároltam egy televízió készüléket amellyel nagyon meg vagyok elégedve (egyszerű kezelőfelület, kitűnő kép és hang minőség).


A múlt héten este leültem a tv elé (nézni akartam a Downton Abbey aktuális epizódját a Dunán) és az alábbi szó szerint idézett üzenet fogadott a képernyőn:


"Tisztelt Ügyfelünk!


Az itt elosztott analóg csatorna műsorjele megszűnt. A digitális jel vételezéséhez médiaeszközre van szükség, melyet a Mí Vodafone otthoni profilban, honlapunkon a vásárlás / készülékek /médiaeszközök menüben, üzletünkben vagy a belföldről díjmentesen hívható 1270-es számon rendelhet meg. Köszönjük, hogy igénybe veszi szolgáltatásunkat!


Üdvözlettel:

Vodafone Magyarország Zrt."


Ezek után tegnap befáradtam az irodába (hamarabb nem értem rá és értelemszerűen addig tv-t sem néztem...) ahol közölték, hogy a televízió készülékem nem alkalmas a Mediabox / Mediacard szolgáltatás igénybevételére. Magyarul kellene vennem egy új készüléket. Megköszöntem az információt és távoztam az irodából. És most nem értem, hogy...van egy működőképes televíziókészülékem amelyet a Vodafone működésképtelenné tett! Az egyik kollégám próbált vigasztalni, hogy ilyen fájdalmas volt annak idején az átállás a fekete-fehér televíziózásról a színesre de nincs igaza ugyanis miután "bejött" a színes televízió attól még az is nyugodtan televíziózhatott akinek fekete-fehér készüléke volt. Természetesen (?) tudnék egy új készüléket venni (spórolás útján) DE az eljárás az ami felháborító, hogy ismétlem van egy működőképes tv-készülékem és...mégsem működik!


Ui:Amennyiben az illetékesek úgy látják, hogy a kérdésem nem tartozik a fenti kategóriába legyenek már szívesek a megfelelő helyre tenni de lehetőleg azért olyanba ahová ellátogatnak olyan komoly emberek akik érdemben is tudnak válaszolni...és nem olyan helyre ahová a madár sem jár.


Köszönöm!


2022. ápr. 13. 14:04
1 2 3 4
 31/32 anonim válasza:
75%

Sziasztok!


Annyi mindent összeírtak már itt, hogy ember legyen a talpán aki eligazodik.


Tehát először is meg kell nézni a tévé hátulját, hogy van-e rajta Scart (EuroScart) csatlakozó. A képen pirossal van bejelölve.


[link]


Van!


Ezután akkor annyi kell, hogy elballagni a megfelelő üzletbe és egy set-top box (digitális beltéri egység) az ami kell és egy Scart (EuroScart) kábel? Tehát ennyi kell és a hozzáértő szakember összeszereli "őket" és lehet nézni a tévét?


Egy igen-t vagy egy nem-et kérnék tisztelettel!

2022. ápr. 21. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/32 anonim ***** válasza:
100%

31 kb. így van. A set top boxot (médiabox) javaslom a tv szolgáltatótól beszerezni (pl. Vodafone, régebben UPC) mert szükséges az is hogy a tv szolgáltató kártyáját befogadja a médiabox, ugyanis a digitális jel visszakódolása a kártyával lehetséges.

Ha random boltba veszel mediaboxot, akkor szerintem a fölfelszini sugárzás az ami garantáltan működőképes, ha jól vagyok tájékozva, a MindigTv csinálja most ezt. Adnak boxot meg kártyát, ami fix fél vagy 1 évre érvényes. Ezeknél persze a csatornakiosztás másmilyen mint a UPC-nél.

2022. ápr. 21. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!