Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Be lehet perelni a Vodafone-t...

Be lehet perelni a Vodafone-t az alábbiak miatt?

Figyelt kérdés

Tiszteletem!


2013-ban a keresetemből vásároltam egy televízió készüléket amellyel nagyon meg vagyok elégedve (egyszerű kezelőfelület, kitűnő kép és hang minőség).


A múlt héten este leültem a tv elé (nézni akartam a Downton Abbey aktuális epizódját a Dunán) és az alábbi szó szerint idézett üzenet fogadott a képernyőn:


"Tisztelt Ügyfelünk!


Az itt elosztott analóg csatorna műsorjele megszűnt. A digitális jel vételezéséhez médiaeszközre van szükség, melyet a Mí Vodafone otthoni profilban, honlapunkon a vásárlás / készülékek /médiaeszközök menüben, üzletünkben vagy a belföldről díjmentesen hívható 1270-es számon rendelhet meg. Köszönjük, hogy igénybe veszi szolgáltatásunkat!


Üdvözlettel:

Vodafone Magyarország Zrt."


Ezek után tegnap befáradtam az irodába (hamarabb nem értem rá és értelemszerűen addig tv-t sem néztem...) ahol közölték, hogy a televízió készülékem nem alkalmas a Mediabox / Mediacard szolgáltatás igénybevételére. Magyarul kellene vennem egy új készüléket. Megköszöntem az információt és távoztam az irodából. És most nem értem, hogy...van egy működőképes televíziókészülékem amelyet a Vodafone működésképtelenné tett! Az egyik kollégám próbált vigasztalni, hogy ilyen fájdalmas volt annak idején az átállás a fekete-fehér televíziózásról a színesre de nincs igaza ugyanis miután "bejött" a színes televízió attól még az is nyugodtan televíziózhatott akinek fekete-fehér készüléke volt. Természetesen (?) tudnék egy új készüléket venni (spórolás útján) DE az eljárás az ami felháborító, hogy ismétlem van egy működőképes tv-készülékem és...mégsem működik!


Ui:Amennyiben az illetékesek úgy látják, hogy a kérdésem nem tartozik a fenti kategóriába legyenek már szívesek a megfelelő helyre tenni de lehetőleg azért olyanba ahová ellátogatnak olyan komoly emberek akik érdemben is tudnak válaszolni...és nem olyan helyre ahová a madár sem jár.


Köszönöm!


2022. ápr. 13. 14:04
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező, ki ne dobd a jó készüléket, mert egy félreértés van úgy látom.

Az oldal amit linkeltél, ott vannak a médiaboxok is. 500Ft havonta vagy 1000Ft. Ez kell neked, azzal működni fog.

A kártyát pedig a mediaboxba kell belerakni nem a tv-be.

Nekünk is UPC van, Mondom, mi csöves tv-vel is használjuk ami lassan már 20éves és működik.


Médiabox kell, nem új tv!

2022. ápr. 14. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
100%
De EMBER, azon a modellen van SCART csatlakozó, a TESCOban vagy az Auchanban kapsz 4-5ezerért egy boxot, bekötöd és kész!
2022. ápr. 14. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%

"A keresett TV készülék nem alkalmas a Vodafone Mediacard használatára."


A MediaCARD és a MediaBOX nem ugyanaz! Neked a KAON Mediabox (-nem interaktív) szükséges, illetve egy Scart összekötő kábel.

2022. ápr. 14. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 anonim válasza:
100%
Bocsánat, hogy ide pofátlankodok a kérdés alá, de ez pontosan mitől is van? A mai napon velem is ez történt reggel, ugyanezt írta ki a tv, pedig én 2018-ban vettem. Még nem hívtam fel a Vodafont, de érdekelne, hogy ennek mi a konkrét oka. :O
2022. ápr. 20. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:
100%
24, a digitális adás vételéhez kell egy kártya. Ezt az újabb TV-kbe beépítik már, de a régebbiekben vagy olcsóbbakban nincs benne. Ilyenekhez kel venni egy külön médiaboxot (egy kb 15x20 centis kis izét) amit kábellel kell bkeötni a TV-be, és akkor képes lesz fogni a digitális adást. Nem különösebben bonyolult, anyámék konkrétan az Aucahnban vették ezt a médiaboxot (vagy settopbox, ki hog yhívja) 4-5ezres költség, de lényegében minden TV-t rá lehet kötni ami a Julius Cézár halála óta készült, csak meg kell nézni, hogy milyen csatlakozója van (SCAR vagy HDMI).
2022. ápr. 20. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim válasza:
100%
Köszönöm a gyors választ! Igen ezt ismerem, van is, de csak kettő, mivel a szolgáltató azt mondta csak kettő lehet háztartásonként, így a harmadik tv-be már nem jutott kártya. Ezt fél éve mondták kb, azóta ez változhatott? (Természetesen mindenképp felkeresem majd a szolgáltatót is)
2022. ápr. 20. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem felár ellenében biztosan ad a szolgáltató is harmadikat. De azt is megteheted hogy egy boxtól húzol két kábelt két tv-hez, ekkor mindkét tv ugyanazt a műsort vetíti, feltéve ha ez jó nektek.
2022. ápr. 20. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 anonim válasza:
33%
Borzalmas lett a világ ezen a téren IS...
2022. ápr. 21. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:
100%
28, hát azért ez legyen a legnagyobb katasztrófa ami ér:D
2022. ápr. 21. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 anonim válasza:

29:


Persze ez igaz, ez így van. Ettől nagyobb bajunk sose legyen.


Múltkor megyek a fodrászhoz és mondom az öregnek, hogy sajnos felül már fogy a hajam...ő meg (régi vágású öregúr) olyan természetességgel, olyan nyugodtan mondta, hogy ez legyen a legnagyobb problémája uram, hogy azóta le se sz*rom, hogy felül "fogyogat":-) a hajam...:D


Tudni kell, hogy mi számít és mi nem.


Ezek a gazemberek, ezek a "vodafoSosok" annyit számítanak mint a semmi. Annyit se. Semmit se. Egyék meg a 145 (!) tévécsatornájukat meg a hozzávalókat!:-)

2022. ápr. 21. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!