Be lehet perelni a Vodafone-t az alábbiak miatt?
Tiszteletem!
2013-ban a keresetemből vásároltam egy televízió készüléket amellyel nagyon meg vagyok elégedve (egyszerű kezelőfelület, kitűnő kép és hang minőség).
A múlt héten este leültem a tv elé (nézni akartam a Downton Abbey aktuális epizódját a Dunán) és az alábbi szó szerint idézett üzenet fogadott a képernyőn:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az itt elosztott analóg csatorna műsorjele megszűnt. A digitális jel vételezéséhez médiaeszközre van szükség, melyet a Mí Vodafone otthoni profilban, honlapunkon a vásárlás / készülékek /médiaeszközök menüben, üzletünkben vagy a belföldről díjmentesen hívható 1270-es számon rendelhet meg. Köszönjük, hogy igénybe veszi szolgáltatásunkat!
Üdvözlettel:
Vodafone Magyarország Zrt."
Ezek után tegnap befáradtam az irodába (hamarabb nem értem rá és értelemszerűen addig tv-t sem néztem...) ahol közölték, hogy a televízió készülékem nem alkalmas a Mediabox / Mediacard szolgáltatás igénybevételére. Magyarul kellene vennem egy új készüléket. Megköszöntem az információt és távoztam az irodából. És most nem értem, hogy...van egy működőképes televíziókészülékem amelyet a Vodafone működésképtelenné tett! Az egyik kollégám próbált vigasztalni, hogy ilyen fájdalmas volt annak idején az átállás a fekete-fehér televíziózásról a színesre de nincs igaza ugyanis miután "bejött" a színes televízió attól még az is nyugodtan televíziózhatott akinek fekete-fehér készüléke volt. Természetesen (?) tudnék egy új készüléket venni (spórolás útján) DE az eljárás az ami felháborító, hogy ismétlem van egy működőképes tv-készülékem és...mégsem működik!
Ui:Amennyiben az illetékesek úgy látják, hogy a kérdésem nem tartozik a fenti kategóriába legyenek már szívesek a megfelelő helyre tenni de lehetőleg azért olyanba ahová ellátogatnak olyan komoly emberek akik érdemben is tudnak válaszolni...és nem olyan helyre ahová a madár sem jár.
Köszönöm!
Kérdező, ki ne dobd a jó készüléket, mert egy félreértés van úgy látom.
Az oldal amit linkeltél, ott vannak a médiaboxok is. 500Ft havonta vagy 1000Ft. Ez kell neked, azzal működni fog.
A kártyát pedig a mediaboxba kell belerakni nem a tv-be.
Nekünk is UPC van, Mondom, mi csöves tv-vel is használjuk ami lassan már 20éves és működik.
Médiabox kell, nem új tv!
"A keresett TV készülék nem alkalmas a Vodafone Mediacard használatára."
A MediaCARD és a MediaBOX nem ugyanaz! Neked a KAON Mediabox (-nem interaktív) szükséges, illetve egy Scart összekötő kábel.
29:
Persze ez igaz, ez így van. Ettől nagyobb bajunk sose legyen.
Múltkor megyek a fodrászhoz és mondom az öregnek, hogy sajnos felül már fogy a hajam...ő meg (régi vágású öregúr) olyan természetességgel, olyan nyugodtan mondta, hogy ez legyen a legnagyobb problémája uram, hogy azóta le se sz*rom, hogy felül "fogyogat":-) a hajam...:D
Tudni kell, hogy mi számít és mi nem.
Ezek a gazemberek, ezek a "vodafoSosok" annyit számítanak mint a semmi. Annyit se. Semmit se. Egyék meg a 145 (!) tévécsatornájukat meg a hozzávalókat!:-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!