Vodafone üzletben személyesen vásároltam egy készüléket december elsején (2 nappal ezelőtt) részlet fizetéssel, 2 év hűség aláírásával, de sajnos a készülék mégsem felel meg az elvárásaimnak. Van bármilyen módom visszavinni?
Vásárláskor nyilván elolvastad a szerződést. A szerződési feltételek valószínűleg most is elérhetőek online, a Vodafone honlapján. Sőt, van egy ügyfélszolgálatuk is, akiket bátran felhívhatsz.
Félsz tőlük?
Ne légy ennyire életképtelen.
Vásárláskor édesanyád fogta a kezed, vagy azt meg tudtad oldani egyedül?
Mit gondolsz, mi honnan a pokolból tudjuk, milyen szerződést kötöttél?
Tipikus, hogy névtelenül csak egy mocskosul tapló választ képes adni az ember. Ilyen ez a mai világ.
Valóban van ügyfélszolgálat, amit 2 napja nem sikerül elérnem.
Valóban van ÁSZF, amiben nincs válasz a problémámra.
Nem ismerjük egymást, én nem vagyok egy sértődős típus, de kérlek ne válaszolj így névtelenül kommentekben, mert sosem lehetsz tisztában a másik érzelmi stabilitásával és élethelyzetével. Bár nyilván ez sokat elmond a saját intelligencia szintedről, szóval nem tudom várjak-e mást. :)
Érdemes tovább próbálkozni az ügyfélszolgálattal nekem sikert most 10 perc alatt elérnem. Ha ez nem sikerül érdemes befáradni egy vodafone üzletbe, ezeket a google maps segítségével könnyedén megtalálod, ott tudnak a számodra tájékoztatást nyújtani.
Sok sikert!
Vásárláskor nyilván elolvastad a szerződést. A szerződési feltételek valószínűleg most is elérhetőek online, a Vodafone honlapján. Sőt, van egy ügyfélszolgálatuk is, akiket bátran felhívhatsz.
Félsz tőlük?
Ne légy ennyire életképtelen.
Vásárláskor édesanyád fogta a kezed, vagy azt meg tudtad oldani egyedül?
Mit gondolsz, mi honnan a pokolból tudjuk, milyen szerződést kötöttél?
Toportyán Gábor
---
Nos, így már elfogadod a válaszomat, névtelen?
A készülék nem hibás, de korántsem hozza azt a szintet, amit a gyártó ígér, ez nyilván nem a vodafone hibája, azonban jogosan vannak elvárásai a vevőnek, aki 200 ezer forintot fizet érte...
Visszavették, előtte egyébként telefonon is elértem őket, az előfizetésem fajtája lényegtelen volt a fennálló probléma megoldásához.
Köszönöm a válaszokat...
...majdnem mindegyik segített valamiben! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!