Normális ez a helyzet a Vodafone-nál? Más is volt/van ilyen helyzetben?
Rendszeressé válik most már, hogy szándékosan késedelmi díjat számolnak fel. A jelenlegi számlacsomagom fix díjának feltétele, hogy időben fizessem be a számlát, amivel nem lenne probléma, ha meg is érkezne az a száma időben. Ehelyett csak a felszólítást kapom meg a késedelmi díjjal kiegészítve. Nem ez az első és kezd elegem lenni a gerinctelenségből. Előre nyilván nem tudom kifizetni, mert csak azt a díjat lehet megfizetni, amit már kiszámláznak (természetesen ő hibájukból megkésve) Ezért meg engem kell büntetni, most komolyan? Érdekelne, hogy ez mennyire jogszerű, lehet-e ennek számukra valami következménye, illetve, hogy van-e itt valaki hasonló helyzetben. Az elmúlt hónapokban anyám is ugyanígy van, és amikor személyesen voltam bent, az öt ügyfélből rajtam kívül még kettő volt ugyanilyen problémával (az ügyintézőcskék persze erre annyit mondanak, hogy nem ők csinálják a számlázást, nem is tudnak segíteni, megmondani, hogy mi a probléma. Hát köszi...) Telefonos ügyfélszolgálat reménytelen, minden probléma nélkül várakoztatnak negyed órán túl is, már sokadik alkalommal. Milyen lépést lehet tenni? Fogyasztóvédelemnél már próbálkoztam, de nem találok semmilyen bejelentési lehetőséget, egyedül az ügyfélkapus űrlapot, amit meg természetesen sikertelenül próbálok beküldeni már negyedszer.
Nem tudom jó-e a kategória.
Menekülj a Vodafone-tól! Messze a legrosszabb telekommunikációs cég, ami Magyarországon elérhető.
Fogyasztóvédelem sajnos gyakorlatilag nem létezik nálunk.
E-mailben időben kiküldik a számlát, illetve SMS-ben is jeleznek.
Csak én mindíg késve fizetem :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!