Hogy lehet azt mondani, hogy a Budapest-Belgrád vasútvonal rossz üzlet?
"Pozitív visszacsatol nevű felhasználó válasza:
A tények másodlagosak.
A lényeg, hogy MINDENT fikázni kell, amit a kormány csinál.
Csődbe viszi az országot, fenntarthatatlan, nincs Soros terv, mindegy, csak szabotálják a kormány munkáját.
Ettől aztán annyira hitelesek lesznek, hogy az ellenzéki szavazók fele már le is olvadt..."
Szívesen várom a példákat, hogy amikor az ellenzéki pártok megszavazták és dicsérték a kormány intézkedéseit. Szerintem nem nagyon fogsz ilyet találni, de remélem megcáfolsz.
"#13 olyanról hallottál már, hogy adott terméket nem Gibsz Jakab, müncheni vendégmunkáshoz postázzák, hanem mondjuk egy elosztó központba ahol levámolják, mert esetleg ezzel már az adott vásárló nem szeretne külön bajlódni? (mert érdekes módon ha mondjuk ma veszel az ebayen egy mobilt akkor az jó eséllyel így jut el hozzád)(gondolom, nem tudom de esetleg görögöknél ez több pénzbe kerülne, mert ugye élőmunka igényes) "
Pontosan.
És hol egyszerűbb elosztani?
A kikötőben ahová beérkezik, vagy még azért rakjuk fel a vonatra és utaztassuk egy kicsit?
Garantálom neked, hogy a görögöknél fognak vámolni.
És tudod miért? Azért mert ahogy írtad megvették a kikötőt. Tehát a vámolással járó költségek egy része házon belül marad, és ráadásul sokkal könnyebb ott elosztani valamit, hiszen direktben felügyelni tudod.
"Csak azt tudnám ha ez annyira nem üzlet akkor miért van mindenki betojva? Amíg a Hollandián, Németországon keresztül jött addig nem volt vele baj?"
Ki van betojva?
Senkit nem érdekel ez. KB fél oldalas cikkek vannak erről az egészről, a kínai állami TV_ben 3 percet kapott. Az EU ugyan előreláthatólag bele fog kötni, de teljesen más okokból. Az EU azért fog belekötni, mert Nyugat-Európa inkább protekcionista utat szeretne követni, kizárni az olcsó kínai, államilag támogatott dömpingárut az európai piacokról, mi meg pont a dömpingárut akarjuk szétteríteni.
"Tavaly 344 milliárd euró értékben importált az EU Kínától. Tételezzük fel, hogy legalább a negyedét majd a Pireuszi kikötőbe hozzák (mégiscsak olcsóbb ez az út mint megkerülni Afrikát és a Hollandoknál kirakni)"
Volt már egy rakás ilyen kérdés az elmúlt napokban, gyanítom nem olvastál egyet sem..
Kezdjük ott - bár már leírták - nem kerülik meg Afrikát már 150 éve.
Az összeurópai import az szép szám, viszont kevered a dolgokat. A pireuszi kikötő a Coscoé, viszont ők a szállításnak csak egy kis részét bonyolítják. A teljes világ nemzetközi konténerszállításának a ~8,5%-át és ebben benne van minden irány! Elég balga feltételezés, hogy ők szállítanák az EU forgalmának a negyedét :)
Egy combosabb konténerhajón van 8-12 000db konténer, hajóval egyerűbb és olcsóbb Nyugat-Európába vinni , mint Pireuszból átvonatoztatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!