Hogy lehet azt mondani, hogy a Budapest-Belgrád vasútvonal rossz üzlet?
#3 az 1500 milliárdot honnan szoptad?
Szíjártóra is adhatnál egy linket.
Illetve nem teljesen vágom, hogy a jelenlegi vámbevételekt(amikor valószínűleg nem csak Kínától származnak) mégis miért kéne kivonni abból amit még nem is hoztak.
#6 halottam már a Szuezi csatornáról de ennek ellenére tudtommal nem azt használják.
De te meg úgy látom még arról nem hallottál, hogy a Kínaiak megvették a Pireuszi kikötőt. Gondolom nem azért vették és akarnak egy új vasúti nyomvonalat építeni onnan egészen hozzánk, hogy ne szállítsanak oda.
"Az átlagos vám (súlyozott) 3%.
Tételezzük fel, hogy a kínaiak tényleg idehozzák az import mondjuk 10%-át, azt amit Kelet Európába akrnak teríteni. Az 30 mrd dollár. Ennek a 3 %-a az 900 millió és igen, ennek mondjuk a 10%-át vámolják el nálunk akkor az 90 millió.
90 milliónak megkapjuk a 20%-át az 18 millió kb. 18 milló dollár az 6 milliárd forint. És abból még le kell vonni a működtetési költségeket ami legyen kb 1 milliár mert nagyvonalú vagyok (ennél sokkal amgasabb valójában) akkor marad 5 milliárd.
A beruházás pedig 750 milliárdba kerül
5 / 750 = 0.0066 = 0.66% "
Te a 10%-árú vámjának a 10%-át vetted és az euróról nagyvonalúan dollárra váltottál . Szóval egy nullást elnéztél.
(Ha a tizede idejön az áruknak az 34 milliárd, arra az adó 1,02 milliárd euró, ezt már nem kéne megint elosztani tízzel. Maximum 5-el, mert a 20%-a marad nálunk ami 204 millió euró, ami 61 milliárd forint)
61/750=0,081 = 8%, ez gondolom már jobban néz ki.
A tények másodlagosak.
A lényeg, hogy MINDENT fikázni kell, amit a kormány csinál.
Csődbe viszi az országot, fenntarthatatlan, nincs Soros terv, mindegy, csak szabotálják a kormány munkáját.
Ettől aztán annyira hitelesek lesznek, hogy az ellenzéki szavazók fele már le is olvadt...
"Te a 10%-árú vámjának a 10%-át vetted és az euróról nagyvonalúan dollárra váltottál . Szóval egy nullást elnéztél. "
Pontosan.
(Ha a tizede idejön az áruknak az 34 milliárd, arra az adó 1,02 milliárd euró, ezt már nem kéne megint elosztani tízzel. Maximum 5-el, mert a 20%-a marad nálunk ami 204 millió euró, ami 61 milliárd forint)
61/750=0,081 = 8%, ez gondolom már jobban néz ki.
Leszámítva, hogy az áruk nagy részét abban az országban vámolják el ahová érkezik, kivéve azokat amiket tovább szállítnak, ilyenkor vámmentes raktárba kerülnek.
Szóval vagy Görögországban vámolják el őket mivel ugye az áru akkor lép be az EU-ba, vagy pedig abban az országban ahol felhasználásra vagy értékesítésre kerül.
Én logikusan feltételeztem, hogy az áruknak csak azon részét vámolják el Magyarországon ami itt kerül felhasználásra. Ez meg az áruk maximum 10%-a lehet.
És szerintem még akkor is sokat mondtam.
Gyakorlatilag semmi nem szól amellet, hogy itt vámolják el az árukat. A "gyors vámügyintézés" pedig senkit nem érdekel egy több hétig vagy hónapig tartó szállítói láncnál. Ha már valami számít akkor az a vámügyintézés díja, ami sokkal alacsonyabb a nagy forgalmú kikötőkben mint egy kisebb forgalmú vasúton.
"legalább oda is könnyebben kijárhatnak mosogatni a magyarok :D Lassan már ott is magasabbak a bérek :D"
Te ugye valami vérbalos hülye vagy? :D
Csak mert nem sok fogalmad lehet arról mennyire vannak padlón.
"Kérdező, az ellenzékiek hülyék ennyi...Aki ellenőrizetlenül akar xxxxx számú migránst beengedni, szerinted van neki annyi esze, hogy tudja mi mennyit ér/hogy térül meg?"
Egyelőre az egyetlen párt aki migránsokat engedett be az a Fidesz. 210 ezer migráns haladt át az országon és még 28 ezre kaptak letelepedési engedélyt.
Szóval ki is a hülye?
A migricók sokkal több profitot hozna a Magyar Nemzeti Államkincstárba.
Az én matematikám így néz ki. Minden migrucit kitanítunk, amire fejenként 5 millió, plusz minusz áfa.
Mivel gyorsan szaporodnak, és vélhetően a nagy családi pótlék előnyeit kihasználva 7-8 gyerek évente egy kocátol, az már szép ellés valjuk be. A matekot hagyjuk.
#13 olyanról hallottál már, hogy adott terméket nem Gibsz Jakab, müncheni vendégmunkáshoz postázzák, hanem mondjuk egy elosztó központba ahol levámolják, mert esetleg ezzel már az adott vásárló nem szeretne külön bajlódni? (mert érdekes módon ha mondjuk ma veszel az ebayen egy mobilt akkor az jó eséllyel így jut el hozzád)(gondolom, nem tudom de esetleg görögöknél ez több pénzbe kerülne, mert ugye élőmunka igényes)
Az idő meg nyilván nem számít, meg a pénz se, azért vettek kikötőt maguknak. Csak azt tudnám ha ez annyira nem üzlet akkor miért van mindenki betojva? Amíg a Hollandián, Németországon keresztül jött addig nem volt vele baj?
"Az idő meg nyilván nem számít, meg a pénz se, azért vettek kikötőt maguknak. Csak azt tudnám ha ez annyira nem üzlet akkor miért van mindenki betojva?"
Azt szerintem senki sem vitatja, hogy a Kínaiaknak nagy üzlet lesz. Amúgy bevásárolták magukat a belgiumi Zeebrugge kikötőjébe, jelenleg a tulajdonjog 76%-t birtokolják.
"Amíg a Hollandián, Németországon keresztül jött addig nem volt vele baj?"
Század részébe is került a magyar államnak.
"#13 olyanról hallottál már, hogy adott terméket nem Gibsz Jakab, müncheni vendégmunkáshoz postázzák, hanem mondjuk egy elosztó központba ahol levámolják, mert esetleg ezzel már az adott vásárló nem szeretne külön bajlódni? (mert érdekes módon ha mondjuk ma veszel az ebayen egy mobilt akkor az jó eséllyel így jut el hozzád)(gondolom, nem tudom de esetleg görögöknél ez több pénzbe kerülne, mert ugye élőmunka igényes) "
Azok általában légipostával érkeznek, nem véletlenül fejlesztik a Ferihegyi repteret.
Amúgy elszámolgathattok, de ajánlom az index.hu annak azt a cikkét, ahol a számítást konténerekben végzik és azzal kezdik, hogy az mennyi volt a magyar vasút áruforgalma, persze majd a semmiből ekkora árumennyiséget fognak fogadni simán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!