Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért lenne akkor baj, hogyha...

Miért lenne akkor baj, hogyha a "kisboltok" bezárnának?

Figyelt kérdés

[link]


Sok 1000-1500 fős faluban van 2-3 kisbolt.

Sokkal jobb lenne, hogyha lenne egy diszkont Lidl,Spar vagy Penny.

Ezek nem nagy alapterületű boltok.Egy ilyen falu, főleg Nyugat-Magyarországon simán "eltartana" egy ekkora üzletet.



Én egyáltalán nem bánnám, hogyha bezárnának, egyszerűen nem versenyképesek, sem fizetésben, sem árakban,sem áruválasztékban, sem pedig árufrissességben.


2017. okt. 10. 16:46
1 2 3 4
 11/39 A kérdező kommentje:

Kedves 8,



az autók a fejlettséget jelölik.Minél több és minél fiatalabb jut egy főre, annál inkább szimbolizálja az emberek elégedettségét, jólétét.

Németországban jóval magasabb az egy főre jutó autók száma, mint nálunk.


Mellesleg, ha betiltanád,ahogy írtad, ezt az embermennyiséget nem bírná a tömegközlekedés, így is sok helyen heringjáratok vannak, senki sem szereti a másik hónalját szagolgatni egy tömött járaton.


Másrészt, az autó a lehető legrugalmasabb közlekedési eszköz.A városok infrastruktúráját meg lehet fejleszteni.A tömegközlekedés meg sohasem lesz alternatívája, mert rugalmatlan nagyon gyakran tovább tart.

2017. okt. 10. 18:56
 12/39 anonim ***** válasza:

Amíg ilyen méreg drágán adnak mindent,szerintem nincs mit tenni.


Az,hogy valaki kisboltban vásároljon,luxus,pazarlás.

2017. okt. 10. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/39 anonim ***** válasza:

Miért kellene autó a nagybevásárláshoz?


Én ismerek olyan szomszédokat,akik együtt 2-en bevásárolnak és hazajönnek taxival,és felezik.

2017. okt. 10. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/39 anonim ***** válasza:
100%

"az autók a fejlettséget jelölik.Minél több és minél fiatalabb jut egy főre, annál inkább szimbolizálja az emberek elégedettségét, jólétét.

Németországban jóval magasabb az egy főre jutó autók száma, mint nálunk."


Bulgáriában meg ugyanannyi, mint Dániában. Nyilván, mert fejlettségben is ugyanaz a kettő, ugye?


[link]

2017. okt. 10. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/39 anonim ***** válasza:
100%

"A tömegközlekedés meg sohasem lesz alternatívája, mert rugalmatlan nagyon gyakran tovább tart."


Attól függ, hogy hol, mert a városok sohasem a sok tömegközlekedési jármű miatt van.


"az autók a fejlettséget jelölik.Minél több és minél fiatalabb jut egy főre, annál inkább szimbolizálja az emberek elégedettségét, jólétét.

Németországban jóval magasabb az egy főre jutó autók száma, mint nálunk. "


Most akkor Koppenhágánál fejlettebb Budapest, mert itt több autós van? Ez szerintem te sem gondolod komolyan.

2017. okt. 10. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/39 anonim ***** válasza:
Ezen kívül azon kérdésre még mindig nem válaszolták, hogy miből is gondolod azt, hogy az USA-ban működik?
2017. okt. 10. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/39 A kérdező kommentje:

16#


Az USA-ban az autós közlekedésre mondtam,hogy működik.


Én is kocsival járok dolgozni, máshogy kényelmetlen és nehézkes lenne.40 millióm meg nincs,hogy a cég szomszédjában vegyek lakást.


Eleinte én is tömegközlekedéssel jártam, de baromi sz_r volt, általában nem volt ülőhely, sok volt az igénytelen ember.Meg az a rugalmatlanság, feleslegesen elpazarolt percek, amit a megállóban ácsorgással tölt az ember...

A másik, nekem rugalmas munkaidőm van, nem kötött.


A tömegközlekedés szerintem a munkásosztálynak való, akiknek teljesen kötött a munkaideje.

2017. okt. 10. 20:15
 18/39 anonim ***** válasza:

Múltkor találtam egy videót a tömegközlekedésről meg az USA-ról, persze ha tudsz angolul:

https://www.youtube.com/watch?v=-cjfTG8DbwA

Ebből kiderül, mi okozza a különbségeket Európa és Amerika között a közlekedésben.

2017. okt. 10. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/39 anonim ***** válasza:

"Az USA-ban az autós közlekedésre mondtam,hogy működik."



"Az Inrix szerint az elpazarolt üzemanyagot és időt nézve, a dugóban ülés tavaly 1400 dollárjába (406 ezer forint) került egy átlagos amerikai autósnak, és csaknem 300 milliárd dollárjába a világ összes autósának."


Hát igen, biztos azt mondják erre az emberek, hogy megérte.

2017. okt. 10. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/39 anonim ***** válasza:

"A másik, nekem rugalmas munkaidőm van, nem kötött.


A tömegközlekedés szerintem a munkásosztálynak való, akiknek teljesen kötött a munkaideje."


Hát érdekes, mert az USA-ban pont a nagyvárosokban használják sokan a tömegközlekedést, jól öltözött emberek, szálltak ki Wall Streeten. Sőt még Michael Dukakis is villamossal járt.


"Eleinte én is tömegközlekedéssel jártam, de baromi sz_r volt, általában nem volt ülőhely, sok volt az igénytelen ember.Meg az a rugalmatlanság, feleslegesen elpazarolt percek, amit a megállóban ácsorgással tölt az ember"


Hát igen, kinek hogyan telik, mi felénk mindig kellemes hangulatú beszélgetésekkel telik. Amúgy a rugalmatlan munkaidőhöz van egy nagyon hasznos találmány, úgy hívják, hogy kerékpár.

2017. okt. 10. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!