Sokkal jobb lenne, hogyha lenne egy diszkont Lidl,Spar vagy Penny.
Ezek nem nagy alapterületű boltok.Egy ilyen falu, főleg Nyugat-Magyarországon simán "eltartana" egy ekkora üzletet.
Én egyáltalán nem bánnám, hogyha bezárnának, egyszerűen nem versenyképesek, sem fizetésben, sem árakban,sem áruválasztékban, sem pedig árufrissességben.
A kisboltok hazai emberek a tulajai, akik itt költik el a pénzt. Sokkal nagyobb kiesés a gazdaságnak. A multik pedig úgyis kihordják a pénzt, nem éreznénk meg, ha befuccsolnának. Amúgy is, sok multi több milliárd vissza nem térítendő állami támogatást kap, azaz 5 ÉVIG AZ ÁLLAM FIZETI A FIZETÉSÜKET A MULTIKNÁL.
2017. okt. 10. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
2/39 anonim válasza:
Igen, csak egy kis faluban nem fog boltot nyitni semelyik.
+ amelyik nyit, az mindig a város szélén, mert ugye az adófizetés már büdös nekik. így akinek nincs kocsija, az szívjon, igaz?
2017. okt. 10. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
3/39 A kérdező kommentje:
2#
Akkor csökkenteni kell a kocsitartás terheit.Az USA-ban is jól működik.
2017. okt. 10. 17:07
4/39 anonim válasza:
Az elsőnek igaza van, rosszat tenne a gazdaságnak.
2017. okt. 10. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
5/39 anonim válasza:
"Egy ilyen falu, főleg Nyugat-Magyarországon simán "eltartana" egy ekkora üzletet. "
Akkor miért is nem nyitottak még eddig?
Vagy tudsz olyan példát mondani, ahol nyitottak, de nem jelentős a helység turizmusa.
2017. okt. 10. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
6/39 anonim válasza:
"Az USA-ban is jól működik."
Akkor miért is zártak be az összes Walmart Express-t 2016-ban?
2017. okt. 10. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
7/39 anonim válasza:
Az első leírta a lényeget. Én annyit tennék hozzá, hogy azért nem versenyképesek, mert az állam a multikat favorizálja több tekintetben is (támogatások, adótörvények).
2017. okt. 10. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
8/39 anonim válasza:
A kocsikra épp, hogy sokkal nagyobb adókat kell kivetni, szerintem szánalmas, hogy ott tartunk valakinek már ahhoz is autó kell, hogy kimenjen a budira. Elég megnézni mi van a nagyvárosok útjain, gyakorlatilag közlekedhetetlenek a hömpölygő kocsik miatt, és nem csak autóbubuk szívják meg, a motoros, a kerékpáros a buszon utazó éppúgy be van ragadva, vagy az életével játszik, ha elkezd szlalomozni, nem kell mindenben a nyugatot majmolni, ebben főleg nem. Dugódíj minden megyeszékhelyre parkolási díj minden városba, útdíj minden útra, hátha ez elvenné a kedvét a sok autósnak.
2017. okt. 10. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
9/39 anonim válasza:
Marhaság. Én szinte csak kisboltba járok, Budapest belvárosában, ahol ehhez megvan a megfelelő infrastruktúra, igenis versenyképesek, még árban is. Pl. mindig ledöbbenek, hogy a szuperolcsó hírében álló Tesco milyen piszkosul drága, és hogy mennyire nincs semmiből választék. Kb. abból élnek, hogy az emberek ezt képzelik róluk, és kevésbé tudatosak. Nomeg, mert vidéken kinyírták a konkurenciájukat, és iszonyatos túlsúlyban vannak.
A falvaknak, kisvárosoknak nem a külföldi multikat kellene eltartania, hanem a helyi péket, a helyi hentest, a helyi almatermelőt, stb.
2017. okt. 10. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
10/39 anonim válasza:
Én 3000-es fsluban lakom. Az eddig kisboltot fenntart ember most éptett egy tízszer akkorát. A másik kisboltos megvette amit az Áfésztől bérelt. Duplájára bővítette. A Coop bővült már 5 éve a másfélszeresére. Abszolút nem érezhető a cikkben leírt dolog. (Alföld)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!