Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ti is kitiltanátok az autósoka...

Ti is kitiltanátok az autósokat a városból?

Figyelt kérdés

A világ többi városához képest Budapesten a tömegközlekedés az egyik legjobb. Ráadásul kb minden elérhető biciklivel is.

Ennek ellenére minden reggel motorhangra kell ébrednem. Az ablakot pedig a sok pöfékelő autó miatt már ki se érdemes nyitni. Szerintetek nem lenne itt az ideje haladnunk a korral és kitiltanunk az autósokat a p*** -ába?



2017. ápr. 22. 20:14
1 2 3 4 5
 31/49 anonim ***** válasza:

"1. De mit hoznál/vinnél?"

Az nem teljesen mindegy? :D


"Ilyen cégből több lenne, és olcsóbbak és rugalmasabbak lennének a mostaninál, mert a piac alkalmazkodna az emberek igényeihez."

A logisztikára van némi rálátásom, a legtöbben már ma is nyomott áron dolgoznak ennél lejjebb nem nagyon lehet vinni az árakat, ha nyereséget is szeretnél termelni. Attól, hogy sokan lesznek a piacon az önköltség még nem lesz kevesebb.. :)


Amúgy nem írtál hülyeséget, alkalmazkodni kellene az emberek igényeihez. Az embereknek meg egyelőre nincs igényük arra, hogy kitiltsák az autókat Budapestről.


Az a baj, hogy a fejedbe vettél valamit és azt hajtod már három oldal óta, de ha megnézed a világ nagyvárosait London egy részét leszámítva sehonnan nincsenek kitiltva az autók.


Ez nem a beléptetőkapun meg az elektromos autón múlik. Apropó, szerinted a magyar valóságba beletartozik, hogy valaki csak úgy leakasszon egy 7-8-10 milliós elektromos autót? :D


A lényeg, hogy még mindig fordítva ülsz a lovon és nem akarod belátni, hogy ez így nem működik. El kell indítani egy fejlesztési folyamatot, aminek az eredménye az lesz, hogy a belvárosba behajtó autók száma folyamatosan csökkenni fog. Ha a feltételek adottak, akkor a "piac" erre megfelelően fog reagálni.


Ha ész nélkül ( és a megfelelő feltételek megléte nélkül) csak kitiltunk mindenkit azzal csak berúgjuk a szart az ágy alá, mert nem lesz normális alternatíva, nem lesz mire váltani és mindenki szívni fog.

2017. ápr. 24. 02:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/49 anonim ***** válasza:
69%
kérdező hősünk feltalálta a szocializmust
2017. ápr. 24. 04:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/49 A kérdező kommentje:

31: Magánembereknek nem lenne pénze elektromos autóra, viszont egy nem szállítással foglalkozó, de autót igénylő cégnek, mondjuk egy banknak, vagy biztosítási cégnek lenne.

Mint írtam, a szállítással foglalkozó cégeknek engedélyezném a benzines autó használatát, de csak amíg nincs rá alternatíva.


Egyébként már láttam magazinban olyan mini elektromos autót, ami nagyon kicsi, csak az esőtől véd(tehát oldalsó ablak nincs) és max 50 -el tud menni. Ha egy ilyen kereskedelmi forgalomba kerülne, azt már meg tudná fizetni az átlagember is és alkalmas lehetne személyszállításra. Az más kérdés, hogy jelenleg nagyon nem lenne menő meg a sebessége miatt idegesítené is a sok bmw -s f**fejt. Viszont ha végre ki tudnánk tiltani az autókat a városból, más lenne a helyzet.


Persze az én elképzeléseimben is van hiba. Nem vettem figyelembe, hogy egy visszamaradott, begyepesedett gondolkodású országban élek.

2017. ápr. 24. 15:31
 34/49 anonim ***** válasza:
50%

"Mint írtam, a szállítással foglalkozó cégeknek engedélyezném a benzines autó használatát"


Azok dízelt használnak... :D


"Persze az én elképzeléseimben is van hiba. Nem vettem figyelembe, hogy egy visszamaradott, begyepesedett gondolkodású országban élek.

"


Szívesen fogadunk példát, más nem begyepesedett országok nagyvárosaiból is, ahonnan kitiltották az autóforgalmat. Dobj gyorsan párat :)

2017. ápr. 24. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/49 A kérdező kommentje:

Benzin helyett fosszilis üzemanyagot akartam írni.


Szingapúrban például az átlagembereknek kb lehetetlen autóhoz jutni a mesterséges drágítás miatt. A kizsákmányoló adók helyett javasolnám én a nem elektromos autók tiltását. Akkor autók számában kb. ugyanott lennénk, mint Szingapúr, hiszen ugyanúgy csak a gazdagok és a cégek tudnának venni, de minden autó halk, és kibocsátásmentes lenne.

2017. ápr. 24. 16:11
 36/49 anonim ***** válasza:
75%

Szingapúrban 5,5 millióan laknak erre jut 620 000 autó, Magyarországon 10 millióan laknak erre jut 1,3 millió autó, viszont ott az összes autó egy másfél Budapestnyi területre koncentrálódik. Arányaiban sincsenek nagyon elmaradva tőlünk.


Ha megnézed Szingapúr térképét, ott másfél kilométerenként autópálya szeli keresztül a város(államo)t, ha minden kihajtóhoz telepítesz P+R-t és megtámogatod tömegközlekedéssel akkor át is hidaltad a problémát :)


Várom a további elfogadhatóbb példákat a többi nem begyepesedett nagyvárosból, mert ez nem volt túl meggyőző. :)

2017. ápr. 24. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/49 anonim ***** válasza:

Az elektromos autó egy érdekes technológiai megoldás, de igazából egyenlőre zsákutca, mivel az energia tárolás gyakorlatilag gyerekcipőben járó megoldatlan probléma.

Nézed meg, hogy évtizedek óta létezik az elektromos autó, de az felsővezetékről működik. Nem véletlenül.


A villanyautó ma nemmás mint egy jármű és olajipari lobbi mellékágazat. Egy néphülyítés. Mennyit is megy el egy töltéssel? Röhejes!


Nemmondom, lesz ez jobb is, de olcsóbb SOHA! Pont olyan mint a napelem lobbi, az sem lesz soha olyan olcsó, hogy bezárják Paksot.

2017. ápr. 24. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/49 anonim ***** válasza:
75%

Nekem a mostani írásokból az irigy proli szűrődik le. :P


Ahhoz, hogy az autókat lehessen korlátozni még a tömegközlekedésre egy vagon pénzt rákölthetsz először okoska!

2017. ápr. 24. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/49 A kérdező kommentje:

"Az elektromos autó egy érdekes technológiai megoldás, de igazából egyenlőre zsákutca, mivel az energia tárolás gyakorlatilag gyerekcipőben járó megoldatlan probléma.":


Lassan már ott tartunk, hogy ha a környezetvédelmi szempontokat nem vesszük figyelembe, akkor is megtérül az elektromos autóba fektetett pénz az újonnan vásárolt benzines autókhoz képest. Az egyedüli igazi hátrány a magas kezdeti ár és a hosszú töltési idő. Csakhogy olyan szempontokat is figyelembe vennék, mint a bolygónk megóvása a lakhatatlanná válástól, valamint a város élhetőbbé és egészségebbé tétele. Ezen célokért szerintem beáldozható egy az életet sokaknak kényelmessé tevő, de valójában szükségtelen státusszimbólum. Főleg úgy, hogy van rá használható és hosszútávon olcsóbb alternatíva.


A napelem és atomenergia kérdése az más, mert ott az atomenergia csak minimálisan szennyezi jobban a környezetet és ami fontosabb, hogy az energiatermelés kevesebb szén -dioxid kibocsátással jár.


38: A stadionokra szánt pénzt, valamint majd az általad megvásárolt bérlet árát szerintem simán a tömegközlekedésre költhetnénk. De abban egyetértek, hogy egy normális, autóellenes közlekedésmernökökből álló csapatnak kéne foglakoznia az üggyel.

2017. ápr. 24. 22:43
 40/49 anonim ***** válasza:
Nem, unom már ezt az autóellenes rendellenes viselkedést. Voltam Jakartaban, Indonéziában olyan dugót még életemben nem láttom, mint ott és ahhoz képest halálpontos és kiszámítható a közlekedés.
2017. ápr. 24. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!