Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ti is kitiltanátok az autósoka...

Ti is kitiltanátok az autósokat a városból?

Figyelt kérdés

A világ többi városához képest Budapesten a tömegközlekedés az egyik legjobb. Ráadásul kb minden elérhető biciklivel is.

Ennek ellenére minden reggel motorhangra kell ébrednem. Az ablakot pedig a sok pöfékelő autó miatt már ki se érdemes nyitni. Szerintetek nem lenne itt az ideje haladnunk a korral és kitiltanunk az autósokat a p*** -ába?



2017. ápr. 22. 20:14
1 2 3 4 5
 21/49 anonim ***** válasza:
32%

A tömegközlekedés azoknak van, akinek nincs pénze autóra.


Demokrácia van,nem kommunizmus, az egyén érdekei az elsődlegesek.


A tömegközlekedés nem szabad piaci vívmány,hanem valami szocialista marhaság.

2017. ápr. 22. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/49 anonim ***** válasza:
64%

EMBEREK!!!


Meg kéne már érteni végre, ha egy fő ül egy autómobilban, az még nem azt jelenti, hogy busszal is el tudja végezni azt amiért 4 keréken gurul. Az emberek nem csak kényelmesességből idióták és kocsikáznak a dugóban.


Az a kettővel korábbi közlekedésfejlesztési buksiösszedugás nem csak arra kellene.

2017. ápr. 22. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/49 anonim ***** válasza:
71%

Bp. közel 2 milliós lakosú város, én nem értem, hogy ennyi ember miért nem akar jobb levegőt egy ilyen irdatlan nagy népességű városban.


Alig van zöld övezet, tele van a város autókkal, dugó, szmog mindenhol.


Kitiltani nyilván nem lehetne, és nem is kellene, eleve az áruszállítás a boltokba, éttermekbe, és egyéb helyekre járművel történik, másképpen nem is lehetne megoldani.


Ennek ellenére csomó ember egyedül utazik az autójában, és ilyeneket írogat, hogy dehátő nem akarja elviselni a krákogós bácsit az aluljáróban... Basszus, ehhez mekkora sznobnak kell lenni.


Mindenesetre gáznak tartom, hogy a BP lakosok magasról tesznek arra, hogy élhetőbb környezetű legyen a város. Semmi mozgalom, semmiféle politikai irányultság nincs arra, hogy kevesebb autó, több bicikli legyen az utakon...

2017. ápr. 23. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/49 anonim ***** válasza:
62%

23.

Egy város számomra akkor élhető,ha normálisan lehet autóval közlekedni.

A parkolás nekem nem mindig probléma.A munkahelyemnek van mélygarázsa, itthon is van garázs.A nagy bevásárlóközpontoknál is van parkolási lehetőség, egyedül akkor kell vadásznom, amikor a belvárosba megyek.


A tömegközlekedés a baktériumok melegágya, nincs rendesen takarítva.

Diákkoromból rossz emlékeim vannak, sokszor olyan büdösek,koszosak voltak a járművek.

Én nem utazok olyan járművel,ahol a pisi folyik a padlón.

A kisebbségiekről nem is beszélve.


Meg, nekem nem is gyorsabb innen a külvárosból.


A metrót viszont elismerem,hogy nagyon jó találmány és gyors,nem engednek fel akárkiket,inkább azt kellene fejleszteni,bővíteni mint a villamosokat.

2017. ápr. 23. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/49 anonim ***** válasza:

Úgyvan!


A villamos közösségi zsákutca. Tessék megnézni, ahol pl füvesítették, egy röhej. A mentőben meg dögöljön meg a beteg, mert az úttest nem járható a sok útfelbontástól és eltereléstől és e miatti dugóktól.

Kéregvasút kellene minden redvás villamos helyére, akkor nem vágná keresztbe az emberek életterét néhány hajléktalan utas elszállítása.

2017. ápr. 23. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/49 A kérdező kommentje:

Krákogó bácsi meg baktérium:


Ennek három oka van. Egyik, hogy manapság kb bárki felszállhat a tömegközlekedésre. A nyugati világban láttam olyan várost, ahol bár jármű a föld felett megy, de a peronra csak egy beléptetőkapun keresztül a kártyámat használva lehet bejutni. Tehát ha rendes ellenőrzés lenne és nem szállhatna fel akárki, kevesebb nem odavaló elemmel találkoznánk. Másik dolog, hogy Magyarországon a gazdagoknak nagy lobbiereje van. Ha az ő autójuk ki lenne tiltva, valahogy máshogy megoldanák, hogy ne kelljen találkozniuk a csövesekkel(Pl külön tömegközlekedés az elitnek.)


A második probléma, hogy a nyugdíjasoknak az ingyen van. Közülük így bárki feljuthat a tömegközlekedésre. Én ezen is változtatnék.


A harmadik gond a pedig az, hogy akinek van egy kicsi pénze, az mind autóval megy. Ha Szingapúrhoz hasonlóan reggel mindenki vagyontól függetlenül a tömegközlekedést használná, a csövesek és fura emberek aránya sokkal alacsonyabb lenne, így nem zavarna annyira.


Tervezőasztalon kéne eldönteni szakembereknek:

Ezzel teljesen egyetértek.


Messze lakom Budapesttől, sok idő lenne beérni:

Írtam, hogy vidéken (illetve akkor az agglomerációban sem) nem tiltanám be az autót, mivel ott az életbenmaradáshoz kell. Viszont hoznék egy olyan szabályt, hogy mondjuk a hungária körút környékétől nem lehetne beljebb menni benzines autóval. Cserébe éppítetnék ingyenes parkolóhelyet.


Nem lehet megoldani máshogy, rengeteg helyre kell mennem:

A jelenlegi halk és kibocsátásmentes elektromos autókat nem tíltanám ki. Ha valakinek tényleg szüksége van rá, akkor egy olcsó, nagyon pici, max 60kmh -val menő elektromos autót meg tudna venni. Más kérdés, hogy most nincs rá kereslet, mert a legtöbb ember az autóra egy státusz -szimbólumként tekint.


Annyit változtatok a hozzáállásomon, hogy a szállító járműveket nem tiltanám ki, de csak addig, amíg nincs rá megfizethető alternatíva.

2017. ápr. 23. 18:04
 27/49 anonim ***** válasza:
70%

Nem hinném hogy az autó a gazdag elit kiváltsága lenne.

Egyszerűen az van, hogy kell. Persze sokaknak nincs és nem is lehet, de akinek szükséges annak van.

Pl. a 16. kerület álláspontja, hogy azért szar a tömegközlekedése a kerületnek, mert ez egy autós kerület és tessék tudomásul venni, hogy ez van.


A nyugdíjas had járjon ingyen, ha az alkesz is ingyen jár oda hugyozni:) Utóbbi ugyan egy sorstragédia, de előbbi esetében én inkább a több százezres érdemtelenül kapott nyugdíjakat vizsgálnám felül és kompenzálnám belőle azokat akik inkább érdemesek rá. Ismerek párat.


Nehogymár úgy oldjuk meg a csöves kérdést, hogy járjanak többen busszal :) :)


Okos ötlet a P+R építés meg a Hungáriáig lehessen menni, de ugye úgy kell ezt érteni, hogy azon belül ingyenes lenne a közösségi közlekedés, hiszen az autós is feladna valamit amiért leadózik pl.: közúthasználat. Hiszen, ha odáig elmegyek az autómmal és onnantól megvehetem a bérletet, akkor kétszer, háromszor, négyszer (ha pl. gyereket is viszi) fizeti ki az utazás költségeit. Ez nemmás mint lehúzás és közösségi visszafejlődés. Magyarul nem közérdek.


Vegyenek az emberek elektromos autót??? Ha Ha Ha

Láttad már az árakat?

Na az aztán a luxus.


Vegyél te és utána okoskodj...


Máshogy kell megoldani az együttélést. Több tolerancia kell, kevesebb dilettáns városrendező kell, akik csak egyirányúsítani, meg korlátozni tudnak ész nélkül, és vég nélkül sorolhatnám én is hogy min kellene változtatni, de minek, úgyse mi döntjük el, hanem az elit aki velünk szórakozik.

2017. ápr. 23. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/49 A kérdező kommentje:

"Nehogymár úgy oldjuk meg a csöves kérdést, hogy járjanak többen busszal":


Sokan mondják, hogy a sok csöves meg fura ember miatt nem szálnak fel a buszra. Ha lenne beléptetőkapu, a csövesek nagy része nem jutna át. Ha a nyuggerek nem utaznak ingyen, a fura emberek nagy része nem jutna fel.

A maradék zavaró ember pedig ha mindenki a tömegközlekedsst használná, olyan alacsony arányt képviselne, hogy senki nem foglalkozna velük. Nem a csövesproblémát akarom megoldani, hanem azt, hogy sokan a csövesek miatt nem használják a tömegközlekedést.


Az elektromos autó pedig drága, de ha valakinek valóban szüksége van rá, akkor meg tudja venni. Ez alatt főképp nem szállításban utazó cégekre gondolok, ahol mondjuk az egyik alkalmazottnak ingáznia kell az üzleti megbeszélések helyszínei között. Magánszemélyeknek nincsen szükségük autóra a városon belül. Ők használják a tömegközlekedést.


Egyébként mellékesen azon is gondolkoztam, hogy a gazdagabb emberek pont a sok autó miatt költöztek ki az agglomerációba. Tehát ha nem lenne engedélyezve az autó, akkor a gazdagok a friss levegő miatt visszaköltöznének és már nem is lenne szükségük rá.

2017. ápr. 23. 23:59
 29/49 anonim ***** válasza:
50%

"Magánszemélyeknek nincsen szükségük autóra a városon belül."

tegyük fel én vidéki vagyok és épp dolgom van Budapesten, több kerültbe is el kell mennem aznap a 18-tól a belvároson át a 11-ig, van ahova vinnék valamit, van ahonnan hoznék, hogy oldjam meg? :D


Szokjunk már le arról, hogy egy hülye a hasár üt és eldönti mire van szüksége a többi 3 milliónak :D


"Ha lenne beléptetőkapu, a csövesek nagy része nem jutna át."

Ha lenne ez, ha lenne az.. ha normális közlekedési rendszer lenne Budapesten akkor nem agyalnál ilyeneken, mert nem lenne min. :)

2017. ápr. 24. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/49 A kérdező kommentje:

29:

1. De mit hoznál/vinnél? Ha valami kicsi dolog, az tömegközlekedéssel is menni fog. Ha nagy, akkor meg megbízol egy szállítócéget. Ilyen cégből több lenne, és olcsóbbak és rugalmasabbak lennének a mostaninál, mert a piac alkalmazkodna az emberek igényeihez. És akkor ott van az elektromos autó is.


2. Egy normális közlekedési rendszer tényleg kéne. Ennek egyik feltétele a beléptetőkapú, hogy tényleg csak az használhassa a tömegközlekedést, aki fizet is érte.

2017. ápr. 24. 01:48
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!