Magyarországon miért engedik be folyamatosan a pofátlankodó autósokat?
Konkrét példaként mondom az Árpád híd környékét.
Nem sokat járok arra -szerencsére-, főleg nem csúcsban, de tegnap vagy 30 percig álltam a dugóban mert nem volt képem a sort kielőzve elől bepofátlankodni.
Ezt viszont hibának érzem, mert szinte mindenki ezt csinálta, és mindenkit beengedtek, még az Árpád hídon is a buszsáv végén (budai oldal)
Olvastam már,hogy jaj szegény biztos elfelejtett besorolni, meg hasonlókat, de szerintem ilyen nincs.
Mindenki "nyugati" sofőrnek képzeli magát, akkor amikor beengedi az ilyeneket, és jönnek azzal,hogy milyen előzékenyek.
Közben meg pont,hogy a balkáni stílust támogatják, mert ha nem engednék be ezeket a parasztokat, lehet,hogy egy idő után megtanulnák,hogy ez nem fog menni.
Így viszont látják,hogy nemcsak menni fog, de megy is, és akkor tényleg miért álljanak be a sorba?
Magam is elgondolkozom,hogy legközelebb beálljak e, mert láttam mennyire elfogadó a többi autós, elém konkrétan 12 autó került a hídig ahhoz képest ahogy beálltam.(és csak az előttem lévők engedték be őket)
Nem a hasamra ütök ezzel a számmal, volt időm megszámolni.
Ha azt vesszük,hogy 30 percet vártam a hídig való feljutásra, akkor majdnem 2 percenként bejött elém valaki, és úgy,hogy ebben a 2 percben az az idő is benne van amikor nem mozdult az összefüggő sor, tehát csak az apró megindulásokkor tudtak bejönni ezek a sofőrök.(magyarul minden egyes meginduláskor.
Egy teherautóhoz viszonyítottam a 12 autót mert addig láttam el, azt már nem számoltam,hogy a teherautó elé még hány autó ment be, de eltudom képzelni.
Gondolom a cipzár elvről még soha nem hallottál.
Nézz utána.
Segítek elmagyarázni amit a kérdező írt.
Az Árpád hidat már egy ideje felújítják. Az arra járók 90%-a tudja, hogy Pest felé a Népfürdő utcai lehajtótól nem lehet tovább menni egyenesen, csak lefordulni jobbra.
Már a szigeti lehajtó után ki van táblázva és hosszan záróvonal is van sárgával felfestve. Mégis sokan végig mennek a külsőben és elöl besurrannak, ami még szabályos is lenne, ha nem közvetlenül a lehajtónál tennék a záróvonalon. Közben ők is megszorulnak, és aki tényleg a lehajtóra megy, az is szív.
Tehát a te logikád szerint nem lenne szabad senkit sem beengedni? Biztos hogy nem veled van a baj? Ez bunkóság.
A sokat irigyelt nyugati országokban egyet indexelek, és a hátamnál lévő satufékkel áll meg, hogy beengedjen, csak szólok.
Ketoldalu a dolog:
Ha ket savbol az egyik megszunik, akkor a cipzarelv hasznalatos, ergo illik beengedni. Meg ugy amugy is illik beengedni azt aki szabalyosan (azaz nem zarovonalon) savot akar valtani.
Masik oldalrol kanyarodo savban kielozni a sort szinten bunkosag.
7-es igazad van, fontos elkülöníteni két esetet.
Ha hosszabb megszűnő sáv van, akkor cipzár-elv, mindkét sor halad, öröm boldogság van. (Kivéve, ha a sietős be akar tolakodni másodiknak, vagy ha az önérzetes nem engedi be a megszűnőben lévőket, mondván hogy pofátlanok.)
Akik viszont a kanyarodó-, a leálló- vagy a buszsávban tolakodnak előre azokat tényleg nem szabadna beengedni. Ha senki nem engedné be őket és beszorulnának egy párszor, akkor utána kétszer is meggondolnák, hogy tolakodjanak.
Ha a Bogdáni útig áll a sor, mert vannak tisztességes "nyugatias" sofőrök, akkor szerintem a "nyugatias" társaink beállhatnak mögénk, akkor is ha Szentendréig áll a sor.
Örülök a válaszoknak, mert csak a saját gondolatmenetemet ismertem idáig, és nekem nem volt pofám még a szaggatott vonalig sem elmenni,hogy besoroljak.
Ezek után biztos,hogy elfogok menni odáig, hiába áll a "nyugati" sofőr a Bogdáni kereszteződéséig, én majd nyugatiasan elvárom,hogy egy indexre beengedjenek.
Legalább a lelkiismeretem nem sérül, ha ez ennyire elfogadott, köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!