Ti is kitiltanátok az autósokat a városból?
A világ többi városához képest Budapesten a tömegközlekedés az egyik legjobb. Ráadásul kb minden elérhető biciklivel is.
Ennek ellenére minden reggel motorhangra kell ébrednem. Az ablakot pedig a sok pöfékelő autó miatt már ki se érdemes nyitni. Szerintetek nem lenne itt az ideje haladnunk a korral és kitiltanunk az autósokat a p*** -ába?
"Közel ellehetetleníteni? igen
Magas adókat kivetni, külön sáv csak buszoknak"
Mond csak, te jól érzed magadat?
Azokat az autósokat akarod ellehetetleníteni, akik most a legnagyobb adókat fizetik? A benzin legalább fele csak adó. Ezenkívül évente egy csomó más.
Kérdező, ha nem tetszik a pöfékelés, költözz ki vidékre. Onnan majd a jó kis tömegközlekedéssel bemehetsz dolgozni.
csatlakozom a 20:53-as előttem íróhoz
idióta kérdés, téged tiltanálak ki a p***-ba
Ennyire szűk látókörű, begyepesedett lennél? A városok és Bp nem azért van, hogy a te sétáló utcád legyen. Ezeken a helyeken Emberek élnek, dolgoznak, robotolnak érted és a társadalomért, meg persze magukért. E közben ebben a tetü felgyorsult világban egyre kevesebb idő áll rendelkezésre avagy egyre több dolgot kell elvégezni nap mint nap. Ezt nem lehet egy nílon zacskóval fütyörészve, ahogy te képzeled a BKKVKBVK prolibuszon zötyögve elvégezni. Sajnos ez a tömegközlekedés csak arra jó, hogy a szerencsés együgyű ember azt a napi egy ügyét elvégezze. Én pl. nem jókedvemből munka előtt és után pestmegye több települése, meg Bp között ingázom. Busszal egy cím se férne bele, meg nem is jár oda, meg nincsenek is utak.
Az autósok elég sok adót fizetnek.
Másrészt nem azért, de a városi tömegközlekedés az alacsony osztályoknak lett kitalálva.Elég megnézni milyen alakok utaznak rajta.
Én autóval járok, mert megtehetem.Sokkal kényelmesebb és számomra gyorsabb is.
Én mondjuk nem a villamos mellett lakom, hanem vidéken és mindennap ingázom Pestre dolgozni. Tilts ki, de akkor csinálj nekem munkahelyet közelebb. :))
Egyébként én inkább több helyre csinálnék P+R-t, illetve ahol lehet, ki kéne szélesíteni az utakat több sávosra, ha már fizetem az adót a kocsi után...
Nem. Ne öntsük már ki a gyereket is a fürdővízzel.
Viszont a tömegközlekedés fejlesztése mellett és elegendő P+R parkolóval be kellene vezetni a behajtási díjat ("dugódíjat").
Mégis hányszor lehet ugyanazért lehúzni az autósokat?
A 4-es metróhoz eus pénzből szinte semmi P+R nem épült.
Még a hossza sem az lett aminek kellenne lenni.
Vajon miért?
Általában a fejben rejtőző tökéletes sötétség az oka, hogy ha egy problémára az a válasz jut eszünkbe, hogy "tiltsuk ki a 'csába" . :D
Sok az autó Budapesten? Igen sok. Mik a lehetőségeink?
a, tiltsuk ki őket a 'csába
b, lehetetlenítsük el őket baromi drága behajtási díjakkal
c, Kapjuk össze magunkat,a városvezető haverokat, az úthálózat üzemeltetőjét vonuljunk be egy terembe, vigyünk magunkkal néhány közlekedésmérnököt és a különböző közlekedési ágak megfelelően kvalifikált képviselőit illetve néhány városfejlesztéssel foglalkozó embert aztán kezdjünk el ötletelni.
Dugjuk össze a buksinkat, agyaljunk ki egy közlekedés fejlesztési tervet, ami megújítja a város közlekedését. Normális tervet dolgozzunk ki a tömegközlekedés fejlesztésére és a tömegközlekedési ágak összehangolására, legyen némi városfejlesztés és találjunk ki egy olyan modellt ami a tömegközlekedésre helyezi a hangsúlyt, de nem lehetetleníti el a többi közlekedést sem,igazítsuk az igényekhez a tömegközlekedést, integráljuk a városi és elővárosi közlekedést aztán ha elkészül a gigaproject akkor már csak Vityához kell menni pénzért.
Ha sikerülne ezt megvalósítani, akkor lehetne olyan közlekedési hálózat Budapesten, ahol a most autóval közlekedők legalább felé már nem akarna bejönni autóval, mert tömegközlekedéssel gyorsabb, egyszerűbb.. Áh, ez nem is jó inkább tiltsuk ki őket. :D
A belvárosban mindenképpen kellene valami, amivel a jelenlegi forgalmat csökkentenék, a legbosszantóbb az, amikor 10 autóból 8-ban a sofőrön kívül más nem tartózkodik...
Tehát az I, V, VI, VII, VIII kerületekben mindenképp kellene tisztogatás és nagyobb teret adni a tömegközlekedésnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!