Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért van az, hogy egy 40...

Miért van az, hogy egy 40 éves magyar Ikarus busz sosem romlik el amíg egy nagy német M. A. N vagy Mercedes 2 évet sem bír ki?

Figyelt kérdés
Ez a német precizitás? Gyalázatos! és még ők tartják magukat olyan nagy valakiknek. A magyarokhoz kemények legyártottak olyan buszokat ami tűzön vízen elmegy. Kár, hogy már nem gyártunk semmit. :s https://www.youtube.com/watch?v=g6Yrhcc6UFQ
2015. jan. 27. 09:29
1 2 3 4
 1/33 anonim ***** válasza:
88%

Mert megváltoztak az igények.


A 40 éves Ikaruson gyakorlatilag nincs, ami elromoljon.


Az új MAN meg a Mercik pedig nagyon sok elektronikus kütyüvel rendelkeznek, melyek könnyen elromolhatnak.

Cserébe viszont sokkal kényelmesebbek, fejlett a fűtési rendszerük, a légkondi, kevesebbet fogyasztanak, kisebb a káros anyag kibocsátás , könnyebb tekergetni a kormányét.....stb

2015. jan. 27. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/33 Körmendi Mátyás ***** válasza:
59%
Ez természetesen azért van, mert a Magyar a Felsőbbrendű Nép és a németek nem érnek a nyomunkba.
2015. jan. 27. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/33 anonim ***** válasza:
83%

Dehogynem romlanak el... Cserébe vagy tízszer annyit fogyasztanak, és lényesen több a káros anyag kibocsátásuk is.


Annyi tény, hogy ritkábban romlik el. Mert nincs benne semmi, ami elromoljon, mert kb faék egyszerűségű. Cserébe, mint írtam, jóval többet fogyaszt, jobban szennyezi a környezetet, és a kényelmi fokozata is jóval lejjebb van...


Ennyi erővel miért nem inkább lovaskocsit használunk, elvégre ott jóformán csak a tengely tud eltörni, vagy a ló tud megbetegedni :)

2015. jan. 27. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/33 anonim ***** válasza:
70%
Ilyen fos dumával a csőkomcsik jönnek akik csak a múltban tudnak csak élni. Hogy milyen jó a warbi mert ha le is állt csak kettőt odacsaptál a 20 kilós dornival és máris megjavult, bezzeg a mai mercit szervízbe kell vinni ha egy lámpa kigyullad rajta... Ez az idióták szövege. De nyomjad csak.
2015. jan. 27. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/33 anonim ***** válasza:
100%

Ha, ma csinálnának Ikarusokat, azok is hamar elromlanának.


Azért, mert felszereltségben a mai igényekhez kellene illeszkedniük.

Emiatt lenne bennük minden kütyü.

2015. jan. 27. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/33 anonim ***** válasza:
100%

"egy 40 éves magyar Ikarus busz sosem romlik el"


Baromsag.


"Kár, hogy már nem gyártunk semmit"


Bar hogy a francba ne gyartanank?

2015. jan. 27. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/33 anonim ***** válasza:
59%

"A német egy tróger nép aki lenéz mindenkit. "


Ostoba fajanko vagy.

2015. jan. 27. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/33 anonim ***** válasza:
100%
A magyar busz csak egyszer romlik el egész életében, de ekkor kigyullad és leég az egész.
2015. jan. 27. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/33 anonim ***** válasza:
100%

Valójában a rendszerváltás után Magyarországra került használt MAN illetve Mercedes buszok megbízhatóságban köröket vertek a 200-as szériára, akkor! Sok még 26-27 évesen is járt, igaz ekkoriban még abszolút az Ikarus dominált a hazai közlekedésben.

A még futó 200-asok mostanra eléggé kivénhedtek, és rengeteg bajuk van, leszámítva az utolsó turnusban 95 és 98 között készült kocsikat gyakorlatilag mind csere érett, amelyik nem kapott vázcserés felújítást.

A 400-as széria meg egyenesen tragikus, azért elég szomorú, hogy a 14-15 éves Ikarus 412-eseket selejtezik le, hogy a helyükre 11-12 éves használt Mercedes Citarok kerüljenek, mert azok megvétele olcsóbb, mint tisztességesen felújítani a 412-eseket. A 405-ösök szintén nevetségesen rossz buszok, már nem is lenne egy sem forgalomban, ha a BKV midibusz tenderét nem fúrnák meg állandóan.

A 415-ös és 435-ös sorozat szintén nem áll túl fényesen, többségük idén töltené a 20. életévét, de úgy szét van rohadva némelyik váza, hogy már évekkel ezelőtt dobálták kifelé őket.

A 200-asokat meg azért könnyű szervizelni mert pont mostanában a BKV tömegesen vonta ki őket a forgalomból, tehát a még guruló kocsikhoz ingyen van alkatrész, és valóban egyszerűbbek mint a ma gyártott buszok.

De a mai buszok ha nem rontják el őket a gyártás során (erre is volt példa pl. Ikarus E94-eseket tömegesen kellett visszhívni a gyárba 4-5 éves korukban) olyan korrózió és üregvédelemmel készülnek, hogy 25 évet is ki fognak bírni forgalomban.

2015. jan. 27. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/33 anonim ***** válasza:
95%

"A német egy tróger nép aki lenéz mindenkit. Ki nem állhatom őket."


Ellenben te az értelmiség csúcsát képviseled, ahogy elnézem...

2015. jan. 27. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!