Mit jelez Orbán stadionépítési őrülete?
A legújabb számítás szerint már 130 milliárdnál tarunk, ennyiért építenek pár ezer embernek közpénzből stadiont. Ez már egy tranzakciós adó nagyságrendjével vetekszik. A legutóbbi drasztikus emelést simán elkerülhettük volna, ha nem építenek stadiont.
Kinek éri ez meg? Szerintem szavazatot sem hoz. Én nem tudok másra gondolni, csak arra, hogy Orbán megőrült, és egyre több ilyen félelmetes, agyament dologra ragadtatja magát. Vagy nem jól látom?
Itt olvasható az összesítés, de lehet, hogy még nincs vége... (Elnézést a hülye reklámért, én nem tudtam kikapcsolni, ki kellett várnom.)
Bp- Győr távolság 121 km
Bécs- Salzburg 294km + 35km és Munichben van a bécsi német. Szeged, Pécs, Debrecen, Miskolc melyik versenyzik ezekkel az adottságokkal? Bajoroknál 2-3 megyényi területen laknak annyian, mint egész Dunántúlon.
Sopronig mennének.
Budapest-Sopron pedig megvan 200 km, illetve Szombathelyig az pedig 220-230 km.
Persze, hogy veszteséges, mivel versenyképtelen.
A járműpark és a pályasebesség miatt.
Kinek van kedve felülni azokra a Bhv kocsikra amik már nosztalgiavonatnak sem lennének jó?
Nem beszélve, hogy nyáron 50 fok van belül és a kosz tartja össze az egészet.
Mióta elindult a Railjet ,itt Győrben azóta ,nagyon jelentősen megnőtt a vonatozók száma.
Azért, mert a jetinek van színvonala.
A vonatot most is azok használják, akiknek nem számít 1 óra ide vagy oda. Egyedül az ár számít.
Aki megteheti az inkább autóba ül és gyorsabban kényelmesebben eléri a úti célját. Ha vonattal meg is érkezik a cél állomásra, akkor is órákat kell eltölteni azzal, hogy ténylegesen megérkezzen ahova akart.
Ezért versenyképtelen a vonat- a kocsival szemben (1-200 kilométeren nem fogják lerakni a kocsit, viszont 4-500 kilométernél már a kocsi szóba se jöhet, inkább repülnek vagy vonatoznak. De a repülő szintén időigényes és körülményes és távol esik a várostól ..
Teherforgalom is pontosan ezért megy az autópályán, mert a vonatokkal jóval több idő.
A teherforgalom amúgy is lassú.
Én szívesebben vonatozok Bécsbe , Budapestre.
Nem szeretek annyit vezetni és szerintem sokan mások sem.
A vasútnak el kell érni, hogy az emberek letegyék a kényelmes, klimatizált autókat.
Ezt csak úgy tudja elérni, hogy versenyt fut az idővel és hasonlóan kényelmes , klimatizált , télen fűtött utazókörnyezetet biztosít.
"A vonatot most is azok használják, akiknek nem számít 1 óra ide vagy oda. Egyedül az ár számít.
Aki megteheti az inkább autóba ül és [...] kényelmesebben eléri a úti célját."
Azt ugye tudod, hogy hülyeséet beszélsz?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!