Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Walmart Magyarországon mikor...

Walmart Magyarországon mikor lesz?

Figyelt kérdés
Jó lenne ha lenne! Pl; a bricostore helyén lehetne nyitni egyet,aztán többet..;)

2013. jan. 1. 21:56
1 2 3 4 5
 1/42 anonim ***** válasza:
13%
Soha. A multik mind ki lesznek hajtva és a lábukat sem tehetik többé Magyarország szent földjére.
2013. jan. 1. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/42 anonim ***** válasza:
30%

az olyan mint a tesco...

south park szerin nem jó a wallmart

tehát ne legyen

köszi

elég az osan

2013. jan. 1. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/42 anonim ***** válasza:
91%

Magyarországon már telített a piac, így nem valószínű, hogy megjelenne a magyar piacon. Korábban volt róla szó, hogy nálunk is piacra lép a Cora hipermarketek megvételével, de végül ebből nem lett semmi (az Auchan vette meg ezt a láncot).


Első! Magyarázd el nekem, hogy hol fog az emberek többsége dolgozni (köztük én is - mérnök vagyok), ha minden multit kizavartok? Itt most nem csak az élelmiszerláncokra gondolok, hanem a többi multira is (Audi, Mercedes, Opel, Suzuki, Flextronics, Jabil, Bosch, stb.). Magyar cégeknél? Csak halkan megjegyzem, hogy az általad annyira kiűzendő multiknak számos magyar vállalkozás is beszállítója. Ha elmegy a multi, a magyar is csődbe megy...

2013. jan. 1. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/42 anonim ***** válasza:
54%

"a south park szerint nem jó a walmart"


Elég intelligens személy lehetsz ha a South Park alapján alkotsz véleményt.


Egyébként ilyen kormánnyal soha.

2013. jan. 1. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/42 anonim ***** válasza:
89%
Egyébként sem a multikkal van bej hanem azzal, hogy kevés ténylegesen magyar terméket forgalmaznak. Mert a szomszéd Mari néni nem tud nagyüzemben tojást eladni és a Pista bácsi sem tart 400 sertést, hogy aztán forgalmazza.
2013. jan. 1. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/42 anonim ***** válasza:
26%
minek az ? nem kellenek az amerikai gmos szemetek...