Csak szerintem omlik össze Budapest működése, ha Karácsony Gergely marad a főpolgármester?
Biztos van abban igazság, hogy nem kap elegendő forrást, de abban is, hogy nem gazdálkodik jól és abban is, hogy ha máshogy kommunikálna, talán csurranna-cseppenne forrás.
Konkrétan a sárga festéket használta és félig-meddig felújította a Lánchidat, de ennyi.
Tömegközlekedési fejlesztések évek óta nincsenek, utak és bármi infrastruktúra elhanyagolva.
"A kerékpárról úgy látom, hogy nincs kitömve ugyan, csak a 3 kocsiból az egyik (tömeghatás, csordaszellem), gondolom mindenki leszokott róla."
Nem, ennyire van szükség. Ezért indokolt a járatritkítás. És nem gonoszságból csinálják, hanem kényszerűségből, mert takarékoskodni kell, hiszen az Orbánmaffia egyre csak mmegvon.
Te mit csinálnál, ha a háztartásodnak a bevételét megfeleznék?!
"Bár Budapesten ehhez egy rakás fejlesztés kellene ehhez, de jelenleg mind a kormány (Lézerrel az élen), mind Karácsony keresztbe tesz ezeknek."
Ehhez képest Karácsony amennyi járművet csak tud, vesz. Szeretettt volna többet is, de Lézer és Orbán-banda nem engedte. A P+R parkolókat meg nem a városban kellene igazán megvalósítani, hanem az agglomerációban, városon kívül.
"A COVID az elején nagyon nem nátha volt, rengeteg halottal, nem véletlenül vette komolyan egy egész világ.
És MOSTani variánsoknak is szép szívérrendszeri szövődményei vannak, most úgy tűnik, én is benne vagyok, de ismerek infarktusost is.
De ha COVID-tagadó vagy, ne haragudj, nem tudlak komolyan venni és gondolom te se engem...."
- Egyáltalán nem vagyok COVID-tagadó, ezt nem is tudom, honnan vetted. Én magam is beoltattam magam háromszor, ráadásul nem szar keletivel, és használtam maszkot, tehát sok óvintézkedést betartottam.
A kérdésem arra vonatkozott, hogy támaszd alá a megjegyzésed: "Mármint a covid-válság mesterséges generálásában."
Konkrétan mivel generálta mesterségesen Karácsony a COVID-válságot? Mit tett a válság elmélyítésében?
Nem nekem írtad, de erre muszáj reagálnom:
"A P+R parkolókat meg nem a városban kellene igazán megvalósítani, hanem az agglomerációban, városon kívül."
Az nem P+R parkoló, ami a városon kívül van, és nem is old meg semmit. P+R parkolókat a metróvonalak külsőbb állomásaihoz kell építeni, mert onnan könnyen és gyorsan elérhető a belváros.
31
A COVID-os dolgot nem neked írtam. :)
2016 óta használtam rendszeresen az 1-es újbudai szakaszát. A COVID-zárások előtt épphogy benyomkodóemberek nem kellettek.
Most hibrid munkarend van az ottani több TÍZEZER munkahelyen, viszont még több ott a munkahely, a munkavállaló.
Biztos vagyok benne, hogy leszoknak erről a sz.rról,ahogy pótlások alatt is átszoknak máshova.
Amúgy ennyi erővel felszedhetnék a Népligettől délre és megcsinálhatnák közúti sávnak.
32
Meg olyan vasutat, hogy ne is kelljen annyi p+r, miután az ember eleve nem autóval indul neki.
"Az nem P+R parkoló, ami a városon kívül van, és nem is old meg semmit. P+R parkolókat a metróvonalak külsőbb állomásaihoz kell építeni, mert onnan könnyen és gyorsan elérhető a belváros."
Vagy nem csak... Segítek, mert alternatív valóságban élsz.
"A park and ride (rövidítve: P+R, jelentése parkolni és utazni vagy parkolj le, és utazz!) olyan parkolók megnevezése, amelyet közvetlenül egy autóbusz-, vasúti vagy egyéb tömegközlekedési eszköz megállója vagy pályaudvara mellett, vagy annak közvetlen közelében hoztak létre, hogy a városba tartók ott leparkolhassák gépjárművüket, és átszállhassanak a városközpontba tartó közösségi közlekedési eszközre. A P+R-ek jellemzően ingyenesek (illetve általában egy egyszeri utazásra szolgáló normál városi közlekedési menetjegy árával egyenértékű a parkolás díja egy személyautóra) és a külvárosokban, illetve az agglomerációkban kerülnek kialakításra, hogy ezzel is csökkentsék valamelyest az adott város gépjárműforgalmát, enyhítve annak káros hatásait."
"Meg olyan vasutat, hogy ne is kelljen annyi p+r, miután az ember eleve nem autóval indul neki."
Ezt magyarázom a #32-esnek! P+R parkolónak nem csak Budapesten kellene lenni, hanem akármelyik nagyobb vasútállomáson, Volán állomáson, HÉV-állomáson, és akkor vonattal, Volánnal, hévvel, mennének be. Persze ehhez az is kell, hogy az állam hozza rendbe a MÁV-ot, stb. Nem olyan irdatlan nagy pénz az, csak politikai szándék kéne, na meg nem kéne elsikkasztani, túlárazni, kartellezni.
Budapest működése már 30 éve is "össze volt omolva", amikor Karácsony még gyerek volt.
Köze nincs az ott történtekhez.
Sajnos nagy eséllyel igaz, hogy atlétikai stadion, Duna Aréna, kézilabdacsarnok és számtalan focistadion, egyéb focilétesítmény helyett vasúttal foglalkozás esetén nagyon nem itt tartanánk.
Nyilván nem csupán az élsport szentélyei a problémásak és nyilván nem csupán a vasúttal kellett volna foglalkozni, ezek csak példák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!