Csak szerintem omlik össze Budapest működése, ha Karácsony Gergely marad a főpolgármester?
Biztos van abban igazság, hogy nem kap elegendő forrást, de abban is, hogy nem gazdálkodik jól és abban is, hogy ha máshogy kommunikálna, talán csurranna-cseppenne forrás.
Konkrétan a sárga festéket használta és félig-meddig felújította a Lánchidat, de ennyi.
Tömegközlekedési fejlesztések évek óta nincsenek, utak és bármi infrastruktúra elhanyagolva.
"ha máshogy kommunikálna, talán csurranna-cseppenne forrás."
Na igen, ez az elszólás is tökéletesen mutatja, hogy gondolkodnak a fideszesek az állam működéséről. Mintha az általunk (és általatok is) befizetett adót úgy kéne kikönyörögni megfelelő hajbókolással a tekintetes uraságoktól, vagy alkudozni érte. Látszik, hogy egy pénzügyileg transzparens, az emberek javáért működő állam képe amelyet nem ellenségeskedés és politikai játszmák határoznak meg, nektek teljesen elképzelhetetlen.
"ha máshogy kommunikálna, talán csurranna-cseppenne forrás."
Én emlékszem a beiktatása első felére, kifejezetten kompromisszumkereső volt. Külön ki is emelte még az elején, hogy nem szeretne szabadságharcot vívni a kormánnyal, mert az mindenkinek jobb, ha van egy normális kapcsolat. Ahogy megfigyeltem, ehhez nagyjából tartotta is magát. Én a kormány részéről kezdtem látni a szemétkedéseket, egyre nagyobb adagokban. Úgy látszik, hogy a politika mindent felülír.
Még mindig nem támasztottad alá pl. az aggodalmadat a tömegközlekedés fenntartásával kapcsolatban. Egyelőre teljesen jól működik.
De legalább egy fideszes, aki nem a kerületi önkormányzatok nyakába varrja az utak és a felüljárók állapotát.
Ha úgy gondolod, hogy gond van a közösségi közlekedéssel, akkor írj a fideszes képviselőknek, hogy ugyanmár, fizessenek több hozzájárulást a közösségi közlekedéshez.
Csak úgy néhány tétel, ami közvetlenül a Fidesznek köszönhetően emelkedett a BKV kiadása:
- ÁFA-emelés
- Az üzemanyag drágulása
- Energiadrágulás
- Bérköltségek növekedése
- járművek vásárlának megakadályozása (így is sokat tudtak venni, de sokat meghíúsított a Fidesz, így az elöregedő, egyre nagyobb üzemköltségű járműveket nem tudták lecserélni
- A COVID alatt bár továbba is ugyanolyan szinten kellett szolgáltatni sokkal kevesebben vették igénybe a bkv-t, így sokkal nagyobb veszteséget termeltek. Az idegenforgalmat támogatták, a közösségi közlekedést nem, sőt megtiltották a díjemelést, viszont nem kompenzáltak.
- Orbáni infláció
- Orbán-bandának köszönhetően az EU-tól nem kapunk támogatást.
- Orbán-bandának köszönhetően nem kapunk Norvég Alapból. (Korábban bizony ebből is voltak BKV fejlesztések)
Megjegyzem, baromi régóta nem volt komoly utasköltségemelés, hosszú idő után most a jegyeket emelték valamennyire, de jegyeket leginkább csak a turisták vesznek, magyarok bérletet vesznek.
Még millió dolgot írhatnék, de te vagy hülye vagy, vagy troll vagy, tehát az észérvek lepattannak rólad.
Na mesélj, mit tett tönkre!
Én csak Tarlósra emlékszem, hogy
- heti rendszerességgel gyulladt ki valahol a metró.
- hogy bár úgy volt hogy 2019-re kész lesz a Lánchíd és az alagút felújításával de érdemben több kárt csinált, mint hasznot, még csak az állagmegóvással se foglalkozott, pedig egy általa rendelt tanulmányban pl. benne volt, hogy az amortizáció egyik fő oka a tűzijáték, mégis engedélyezte.
- A Lánchíd és az Alagút pályázatot egybe írta ki, aztán amikor nem volt elég pénz mindkettőre, kénytelen volt eredmény nélkül zárni, és Karácsonynak elölről kellett kezdeni az egészet, amit persze a höbörgö fideszesek nem bírtak s bírnak felfogni.
- Szar 3-as metró-"felújításba" öltek bele annyi pénzt, mint amennyiért önvezetésre képes, modern, energiatakarékos, vadonatúj, kényelmes, légkondis stb. metrót is vehettek volna. Most legalább örülhetünk, ha egyáltalánt a szart megcsinálják. De hát már akkor Putyin valagát nyalta Orbán-Tarlós páros.
Kiadta a HÉV-et csak úgy a MÁV-nak, pedig az az egyik legjövedelmezőbb része volt a BKV-nak.
Hányszor csapott az asztalra hogy a felszámolás alatt álló Illatos vegyi műveket ártalommentesítsék?! Ja, egyszer sem, közben meg rettenetes veszély volt ott, és még most is, hogy az ellenzéki nyomás következtében na meg a közfelháborodásra a méreganyagok nagy részét elszállították, a talaj tele van szennnyeződéssel, és a talajvízben megy szét, a környéken pedig károsítja az egészséget. Itt konkrétak katasztrófaveszély volt. De se Tarlóst, se a Fideszt nem érdekelte.
Sorolhatnám estig Tarlós érdemét, pedig elvileg ő aztán nagyon tudott lobbizni Budapest érdekében mert fideszes... Ja, nem.
Karácsony messze jobb minden téren, de ezt úgyse fogjátok fel soha. csak kétbiten tudtok gondolkozni: Fidesz jó, más rossz.
Olvasd el az Állatfarmot, bár nem tudom, hogy mennyire menne az értelmezés.
Azért az erős, hogy azért, mert nekem nem szimpatikus Karácsony eddigi 4 éve, azért már fideszes vagyok szerintetek, de valaki szerint egyenesen troll.
A 3-as metró felújítása sajnos kabaré, AVR-el és orosz hulladékokkal együtt. Ezekkel nem is tudom, mi lesz. :(
Tarlós Pipi alatt addig volt fejlődés, amíg hallgatott Vitézyre, onnantól semmi,vagy kabaré...
Pipi elvileg már 2015-re ígérte a Lánchíd felújításának elkezdését, még a Petőfit is meg kellett volna csinálnia, szóval valamit alaposan elrontott, nemcsak a pályázattal.
A tömegközlekedéssel az a bajom, hogy nagyon elmaradott (erről évtizedek tehetnek), ugyanebből adódóan lassú és rugalmatlan is és Karácsony még csak elő se készített semmilyen fejlesztést sem. Még csak nem is gondolt rájuk.
Így nem lehet autóforgalmat visszaszorítani.
"Karácsony még csak elő se készített semmilyen fejlesztést sem. Még csak nem is gondolt rájuk."
Ezt nagyon benézted, az agglomeráció hév, máv, volán menetrendet össze akarta hangolni hogy gördülékeny tömegközlekedés jöhessen létre.
Jaaaa... hogy most lázárjanika előtte meg, a marhagulyás mindent megtett hogy ez ne jöhessen létre.
Másik amivel karigerit kóstolgatják a kerékpár utak. Ő csak véghez viszi a civil csoportosulásokkal és közlekedési szakemberekkel tahós által letárgyalt irányt. Ha tahós lenne akkor is ugyan így épülnének a kerékpár utak mert igény van rá, most meg lehet szekálni tahós megállapodásai miatt.
2016 os cikk tahós áldásával mivel a sarkon álló számlálok igazolták a kerékpáros forgalom drasztikus növekedését.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!