Az ellenzékiek miért autósellenesek?
Azert autos ellenesek, hogy a tomegkozlekedest hasznaljak az emberek hiszen abbol lenne beveteluk.
Ha autoval jarsz, akkor sem mondanak le a bevetelrol ezert egekbe emelik a parkolasi koltsegeket ...
... es ha ez sem lesz eleg, akkor majd lesz dugodij.
Kérdező, ahogy más is írta már, nem minden ellenzéki "autósellenes" ez inkább a budapestiekre jellemző, de ott is másról van szó. Átgondolatlanságról, a nyugati eszement példák követéséről a kommunikációban.
Mert a nagyobbik része csak duma, éppen úgy mint minden másban amihez nyúlnak. valódi tevékenység, ténylegesen meg is tett dolog kevés van, csak minden nap milliószor elmondják, leírják, hogy zöld Budapest, véddakörnyezetet, klímaváltozás stb.
Ahogy azt is írták már előttem, hogy hiányzik a távlati koncepció, ami valóban javulást, előrelépést jelenthetne és nem csak másképpen lenne szar az udvaron tovább, mert most csak egyik helyről átteszik a kupacot a másik oldalra vagy kicsit terítik szét és nem teljesen.
Már maga a dugódíj bevezetésének ötlete is azért lett bedobva Demszkyék idejében, mert nem tudtak jobbat kitalálni a belvárosi autós forgalom csökkentésére, de a 4-es metróhoz meg kellett a pénz az EU-tól. Pontosan azért nincsen még így, több mint 10 évvel később sem bevezetve, mert nem megoldás a dugódíj önmagában.
A nagy környezetvédőknek a budai régióban kellene meggyőznie a mindig tiltakozó zöld szervezeteket először, hogy végre megkezdődhessen az M0 budai szakaszának az építése. Ezzel jelentősen lehetne csökkenteni az átmenő forgalmat a város közepén.
Egy ilyen szerkezetű városban nem lehet könnyen átalakítani a közlekedést, nem kellene azt elhitetni az ellenzéki szavazókkal, hogy csakis azon múlt minden, mert eddig a kormánypárti vezető nem akarta megtenni. Ahogy azt a tévképzetet sem kellene erőltetni, hogy csakis a jobboldaliak járnak autóval - mert ez nem igaz. Az jár autóval akinek van és akinek nem könnyebb a tömegközlekedést használnia, mindegy milyen a párt amit támogat.
Utcák nem lettek nagyobbak.
Járműnkénti utasszám sem növekedett (sőt, egyre többen használják csak egyedül)
Forgalom viszont jelentősen emelkedett.
Ha Tarlós lenne a főpolgármester, akkor előbb-utóbb neki is kezdenie kellett volna valamit a helyzettel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!