Az ellenzékiek miért autósellenesek?
Az országos ellenzéknek nincs dolga Budapest belvárosának autósforgalmával. Budapest lakossága pedig ezt illetően tudhatták, hogy mire szavaznak.
Szóval, miután sikeresen leszűkítettük a kört, a szorosabb válasz a kérdésre az, hogy egyrészt környezetbarát, másrészt a belvárosi lakosságnak egészségesebb, harmadrészt pedig a fővárosnak akár + bevételt is hozhat a dolog, attól függően, hogyan állítják fel a koncepciót.
Vitézy, szintén nem akar pl autókat a lánchídon, a legdrágább parkolási díj pedig a fideszes V. kerületben van.
Tarlós volt konkrétan "autóbarát" a többi szereplő mind jobban támogatja a tömegközlekedést(akár csak annyival is, hogy nem akadályozza konkrétan) mint ő.
Budapest, auto, dugó témában sosem lesz olyan terv, ami mindenkinek elnyeri a tetszését.
Karácsonnyal a gond, hogy nála nincsenek távlati tervek, ezért ezek nem is lehetnek kidolgozva.
A 15 perces ingyenesség csak forgalmat generál. Ellentétes minden olyan szándékkal, amit korábban hallottunk tőle. Ha egységes lenne a budapesti parkolás, akkor lehetne egy sokkal jobb rendszert bevezetni, ahol pl. minden budapesti kap évi 20 ingyen parkolást bárhol a városban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!