Sokan miért csinálnak akkora felhajtást ebből a Volkswagen botrányból?
Aki nem tudná miről van szó:
Én is Volkswagen tulajdonos vagyok, méghozzá a cikkben említett dízeles motorral rendelkezik az autóm.
Személy szerint, emiatt nem fogom eladni ezt az autót.Passat, nagy kényelmes, olcsón fenntartható, nagyon erős és akkor sem eszi le az ember gatyáját, hogyha nyomja neki.
Egy hasonló, ugyanilyen köbcentivel rendelkező 2 literes benzinesnél már az számít jónak, ha 10 literből megáll.
Kormolni, füstölni meg nem szokott, nem egy 15-20 éves autóról van szó.
De, már a 10 éves dízelek is egészen jók voltak.
A német autókat továbbra is megbízhatónak tartom, igaz a Volkswagen a belső anyagok minőségén kicsit javíthatna, mert már van ami kopik benne.
Azok a 20 éves Ikarusok, amiből rengeteg van az országban, az eget eltakarják, amikor elindulnak.Inkább azokkal kellene valamit csinálni.
Azért van, mert az embereknek mindig kell valami amin fel lehetnek háborodva!
A dízel meg azért van, hogy füstöljön! :) Füst és sárm :D
Az is gond, hogy a kormányok, EU, USA...stb irreális követelményeket állít fel a károsanyag kibocsátással kapcsolatban, amit az autóipari vállalatok nem nagyon tudnak teljesíteni.
Így, marad a trükközés.
Nem ezektől a dízelmotoroktól fog növekedni a globális felmelegedés.
Mellesleg, lehet ellensúlyozni is, megfelelő mennyiségű zöldterülettel, parkosításokkal.
Elmondom neked kérdező. Ha kiderítik, hogy tényleg csal a szoftver, akkor más módon mérik ki a káros anyag kibocsátást. És a te a autód nem megy át a teszten, tehát nem kapsz forgalmit. Ergo nem lesz autód, vagy megbüntetnek. Minden egyes alkalommal.
És e felhajtást csak egyféle módon lehet kivédeni. A VW szépen behív minden autót, és lecseréli az inkriminált alkatrészeket, miután már tudja, mit kell tennie. Mert e pillanatban nem tudja. Szoftver átírása nagyon rövid idő. De a motor megjobbítása már komolyabb gond.
Azért azt nem lehet tagadni, hogy a személyautó forgalom elég nagy mértékben hozzájárul az üvegházhatású gáz kibocsátáshoz..
Persze másik oldala a dolognak az, hogy az elcsalt károsanyag kibocsátású vw-k még így is sokkal jobban teljesítenek, mint egy vénebb autó. Meg maga a mérés is retardált módon történt, nem életszerű körülmények között, szóval nem akkora tragédia ez, a többi autó is jóval szarabb értékeket produkál valós körülmények között.
Mond neked öreg, valamit az, hogy MEZTELEN A KIRÁLY?
Gyakorlatilag a LEGROSSZABB időpontban - mikor az EB éppen fennhangon hirdetui tehetetlenségét, töketlenségét és nulla valóságérzetét menekültügyben - az egyik legnagyobb európai ipari gyártó csinált egy botrányt, melynek lényege, az uniós elvárások betarthatatlanok, mindenki hazudik, mindenki csal és minden szemfényvesztés.
Szerinted?
Tévedsz kérdező, nem lehet ellensúlyozni. Attól hogy valamit nem látsz, még van.
És a mennyiségi kvóták nem a globális felmelegedés miatt szigorúak (kicsit talán azért is), hanem - röviden szólva - azért, mert ettől gyorsabban halsz meg. Azon vitatkozhatsz, hogy az miért csak a külföldi autókon kéri ezt számon (gondolom, azért tudod), de semmi jelentősége.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!