Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Liberálisokhoz szól a kérdésem...

Liberálisokhoz szól a kérdésem. Mikor veszitek észre, hogy ez itt nem működik?

Figyelt kérdés

Először is nem vagyok se jobbikos, se egyáltalán jobb oldali. Semmilyen párthoz vagy politikai oldalhoz nem húzok, ezek csupán észrevételek.


Tehát arra irányul a kérdésem, hogy ebben a fene nagy liberalizmusban, esélyegyenlőségben hívők miért járnak csukott szemmel? Jártatok mostanában Franciaországban, mondjuk Párizs környékén? Esetleg Londonban? Ott aztán végképp lehet látni az ilyesminek a következményeit. Rengeteg bevándorló, többet látni egyes negyedekben(amit OKKAL kerülnek mások) mint "őslakosokat". Ordít az utcán hangszórókból az ostoba arab ima, a bűnözés hihetetlen méreteket ölt. Magyarországon ebből a szempontból "jobb" a helyzet, itt még nem ez van, de van itt is elég probléma. Például nyugodtan el lehet menni egy-egy szabolcsi vagy borsodi településre, és szétnézni, hogy a szegényromák.


Mikor fogjátok fel, hogy ez Európa, és nem az USA. Ott elve bevándorló volt mindenki, valamint értelmes a bevándorlási politika, és szerencséjükre inkább a normálisabb embereket engedik be, így megélhet együtt a Föld összes nemzete egy országban. Ez itt nem működik, és nem is fog, nyissátok ki a szemeteket végre.


2014. márc. 5. 08:47
1 2 3 4 5
 11/42 Shai-Hulud ***** válasza:
47%

"A liberalizmus csak egy utópia, amivel cumiztatják a népet!"

Összetévesztetted a kommunizmussal. :D

2014. márc. 5. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/42 anonim ***** válasza:
58%

Kérdező, te (meg általában az olyan mentalitású e,berek mint te) olyan diktatúrát akarsz ahol te vagy a diktátor. Más meg sem fordul a fejedben. Te vagy itthon, de diktálsz, tiszta sor. Csakhogy nem így van. Ha nem ez lenne, hanem tényleg diktatúra, akkor te is ugyanúgy szopórolleren lennél, mint mindenki, nem csak a bevándorlók. Ha mérlegre teszem a demokráciával/liberalizmussal járó kellemetlenségeket és azok nyújtotta előnyöket VS diktatúrát, még mindig az előbbire szavazok.


Másrészt pedig a bűnözést nem a faj szüli, hanem a szegénység. Ugyanabban a szegény rétegben teljesen megegyezik a bűnözés a fehér/néger/cigány emberek köreiben.


A társadalom kettészakadását kell megakadályozni, abban van a kulcs. Dehát melyik gazdag szeret átfolyatni pénzt a szegény rétegnek? Inkább egyszerűbb ráfogni hogy mocskos bűnöző, és ami van, azt is elvenni tőle. Így tényleg öngerjesztő a folyamat, de ez nem a liberalizmus bűne.

2014. márc. 5. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/42 A kérdező kommentje:

"Nem, nem örülnék. Valószínűleg ők sem örültek, mikor beköltöztek az országukba az európaiak... "


Igen, rengeteg európai lakik mondjuk Libanonban, vagy a Közel-Keleten.


" Képzeld, veled ellentétben engem nem zavarna, hogy milyen bőrszínűek költöznek a városomba... "


A probléma nem a színnel van, hanem a viselkedéssel. Nem tudnak az európai normákhoz alkalmazkodni, a sivatagi nemnormális életmódot próbálják itt is folytatni. Lásd pl sharia. Érdekes, még Dubaiban sem igazán nézik jó szemmel, ha pl egy férfi rövidnargában végig megy az utcán, esetleg ha ez Szaúd-Arábiában történik, vagy miniszoknyában menne el ott egy fehér nő, még tán meg is köveznék. De itt persze szabad terjeszteni a "kultúrát", ha meg szólsz hogy halkítsd lejjebb a templomi kántálást, akkor örülj, hogy nem égetnek meg rasszizmusért.


"Ja, de gondolom a magyar bulik meg magyar boltok azok mehetnek? "


Hány magyar bolt és buli van a Közel-Keleten? Nem a nyelvük ostoba, hanem a dogmatizmusuk, de ez ugyan úgy igaz a keresztényekre is, meg a többi vallásos helikopterre.


"Most nem fogok belemenni történelemórába, mert csak a szokásos náci mentegetőzést nyomnád..."


Ez a nácizás csak téged minősít, ki kérem magamnak, én nem vagyok náci. Én nem élek aranytól csillogó palotában, az őseim sem éltek. A te logikádon végigmenve az összes ma élő német felelős a nácik tettei miatt, a törököknek pedig a k.va anyjukat, mert megtámadták az országot, ugye?

A Közel és Távol-Kelet legendás gazdagsága pedig gondolom smafu, ott nem voltak-nincsenek arany paloták, Dubaiban sem gazdagok az emberek.


"Kérdező, te (meg általában az olyan mentalitású e,berek mint te) olyan diktatúrát akarsz ahol te vagy a diktátor."


Én nem akarok diktatúrát, és nem akarok diktátor lenni, csak nem szeretném ha eltérő kultúrájú népek özönlenének be az országba, és próbálnák a torkomon lenyomni. Az USA mint említettem ebből a szempontból kivétel, az a legnagyszerűbb "ország" a Földön, mert ilyen jól megférnek egymással az emberek. Ott hány amerikai városban hallottad hangosbemondóban üvölteni hogy ÁLLÁH RÁ SZULUÁÁÁÁÁÁÁ? Ugye, hogy egyben sem.


"Másrészt pedig a bűnözést nem a faj szüli, hanem a szegénység. "


Ebben igazad van, de ajánlom youtubeon a Z&G Studio csatornáján pá

2014. márc. 5. 11:07
 14/42 anonim ***** válasza:
10%
Kérdező én is teljesen egyetértek veled, de aki ezeket a dolgokat nem látja magától azok úgyis csak a saját hülyeségüket fogják kántálni.Egyértelmű hogy Európa nyugati része folyamatosan pusztul, és félreértés ne essék nekem se a bőrszínnel van bajom hanem azzal hogy képtelenek beilleszkedni.Franciaországban dolgozik a munkatársam fia, ő is elmondta hogy Párizs teljesen kezd lepusztulni, az afrikai bevándorlók csak a segélyt várják az államtól és közben pedig ugyanazt az életmódot folytatják mint itt a cigányok.Ott is az emberek nagy részével nem azzal van a bajuk hogy fekete vagy sárga valaki, hanem azzal hogy képtelen beilleszkedni.
2014. márc. 5. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/42 A kérdező kommentje:

(véletlenül megnyomtam az elküldést)


Ebben igazad van, de ajánlom youtubeon a Z&G Studio csatornáján pár videoklip megtekintését. Szegénykéimet nagyon sajnálom a 20-30 milliós autókban, meg a kacsalábon forgó palotákban.


A továbbiakban kérném a normális hangnemű vita folytatását, én nem mondtam senkire negatív jelzőket, engem se nácizzon senki, főleg ha nem vagyok az.

2014. márc. 5. 11:14
 16/42 Shai-Hulud ***** válasza:
100%

"Igen, rengeteg európai lakik mondjuk Libanonban, vagy a Közel-Keleten."


Meglepődnél... Elég sok.

De látom, még véletlenül sem a volt angol gyarmatokat hozod fel ellenpéldának, mint Hong Kongot, vagy Indiát, Koreát.... Vajon miért nem? Ott túl sok a fehér? :)


Nem az emberek költözködési jogát kell korlátozni, hanem azt megakadályozni, hogy a beköltözők ZAVARJÁK az ott élőket. Aki beköltözik egy idegen országba, az vegye tudomásul, és fogadja el az ország szokásait, normáit.

És ha erre képtelen, akkor menjen haza!

2014. márc. 5. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/42 anonim ***** válasza:

#16


A kérdező és én is kb. ugyanerről beszéltünk.Nekünk se és az angol vagy a francia fehéreknek is azzal van a baja hogy a bevándorlók nagy része képtelen arra hogy beilleszkedjen a társadalomba.


#14 voltam.

2014. márc. 5. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/42 anonim ***** válasza:
Nekünk is*
2014. márc. 5. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/42 A kérdező kommentje:

"De látom, még véletlenül sem a volt angol gyarmatokat hozod fel ellenpéldának, mint Hong Kongot, vagy Indiát, Koreát.... "


Azért, mert ezekből az országokból nem emmigrál pl Franciaországba annyi ember, plusz nem hallottam még, hogy a kínaiakkal vagy az indiaiakkal különösebb gond lenne (azon kívül, hogy: http://www.youtube.com/watch?v=m4pmiZhdkdI).


"Aki beköltözik egy idegen országba, az vegye tudomásul, és fogadja el az ország szokásait, normáit.

És ha erre képtelen, akkor menjen haza!"


Én eddig is erről beszéltem, nem arról, hogy senkit ne engedjenek be más országba. Ezért hoztam fel az USA-t nem egyszer példának, 17-es hozzászóló jól mondja.

2014. márc. 5. 11:31
 20/42 anonim ***** válasza:

Durván általánosítasz és egybemosol egyáltalán nem összefüggő dolgokat.


A shariát a muszlimok közül annyian kívánják, mint nálunk a nádpálcás szigorú apácák általi vallási alapú közoktatást: vannak, de igen kevesen, csak épp hangos a hőbörgésük.


Az, hogy imádkoznak mit sért téged? Miért sért téged jobban, mint egy templom és annak a harangja? Azt is le lehet szépen festeni ilyesmi szavakkal, hogy rikácsolás meg kőkori. Ennyire ne legyél már internetes fotelateista.


A "sivatagi nemnormális" életmód alatt fogalmam nincs mit értesz, de szerintem te se, és legfőképp nem tudsz objektív forrást mutatni erre. Nyilván nem a megérkezésük utáni 2. napon felejtenek el minden otthoni szokást, ugyanúgy mint mindenki más. Láttam én már vérmagyart olyan durván megsérteni a helyi (épp holland) szokásokat egy vendégségnél, hogy én süllyedtem el helyette szégyenemben, ő meg vigyorgott mint a tök és utólag is lehülyézett azért, amikor mondtam neki, hogy legközelebb ezt talán ne.


Ja, de őt egyénként lehet ítélni, mert ő fehér, viszont minden tapló, tanulatlan fekete az egész népéről alkot objektív képet? Aha, értem, kicsit sem elfogult gondolkodás.


A közel-keleti paloták meg az európaiak között az az apró különbség, hogy ők nem a fél világot igázták le az aranyért, míg mi igen. Lehet itt tagadni, hogy nem miattad meg miattam meg nem Európa miatt rokkan bele Afrika és Ázsia szegényebb fele a 21. századba, illetőleg ugyanezért van Latin-Amerika egy jó 40-50 éves lemaradásban még mindig, de ez így van. Ne csodálkozzunk akkor, ha az ottaniak nem boldogan keresztbe tett kézzel várják, hogy elteljen az a 2-3 évszázad, amíg helyre jönnek, hanem oda települnek át, ahol számukra is a legjobb potenciál rejtőzik.


A bevándorlók egy csoportjának, ami abszolút nem reprezentatív mindegyikőjükre nézve igenis kell több toleranciát mutatni a helyi szokások felé, ez tény. De az ő számuknál kb. 100x annyi helyinek kell elfelejteni ezt a koloniális, "Minden maradjon úgy, ahogy eddig volt, mert eddig mi voltunk a királyok és nem szeretnénk, hogy ez megváltozzon" hozzáálláson meg a hozzá járó mocskosn1ggerállatozáson változtatni.

2014. márc. 5. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!