Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » A német autóipar bukása az EU...

A német autóipar bukása az EU elhibázott gazdaságpolitikájának eredménye?

Figyelt kérdés

nov. 7. 03:53
 1/10 Gál Gábor 2024 ***** válasza:
39%
Nem, az autógyártóké.
nov. 7. 04:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
97%

Részben igen.


Másrészt, a gyártóķé is.Nem hozzák azt a minőséget, mint régebben, viszont az árat meg megkérik.

nov. 7. 05:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Elekromos autózás erőltetése, oroszellenesség
nov. 7. 05:07
 4/10 anonim ***** válasza:
53%
Egyértelemű.
nov. 7. 05:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
62%
Igen.
nov. 7. 06:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

A német autóipar erősen a hagyományokra és a hírnévre épült.

Aztán megjelent egy csomó új versenyző a színen (kezdve a Teslával, folytatva a kínai márkákkal), amelyek az innovációikkal tűntek ki. És ezek így elvettek egy hatalmas szeletet a piacból (főleg Kínában, na de az az egyik legnagyobb autópiac, többen élnek ott, mint egész Európában+Észak-Amerikában összesen).


Az így kiesett pénzt meg további áremeléssel próbálják behozni.


Persze kormányzati szinten is voltak rossz döntések. De nem fognám a dolgot az elektromos autókra, mert közben másik, kifejezetten az elektromos autókra koncentráló gyártók, meg sose látott növekedéseket könyvelhetnek el.


Meg még azt tennén hozzá, hogy egyszerűen eltűntek a piacról a tényleg jó, praktikus modellek. Nekem pl VW Sharanom van és ha új autóra kéne cserélnem igen nagy gondban lennék, mert egyik se nyújtaná azt, amit ez nyújt.

nov. 7. 06:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
A túlbonyolítás, túlárazás, elektromos erőltetése mindenképpen ennek az eredménye, ami be is tett nekik.
nov. 7. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
29%
A német autó egy ipari hulladék. Ne csodálkozzunk már hogy nem eladható
nov. 7. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
85%

#6 Igazad va. Mi mindig is Opel pártiak voltunk, az a kocsi volt ami mindig kijött győztesnek amikor magunknak akartunk újat vagy használtat. Törésteszt, ár-érték arány, kinézet, kényelem, stb. stb. A gyerekeink is ebben nőttek fel - közben céges autók sokaságát is megtapasztaltuk, tehát volt bőven összehasonlítási alapunk más autókkal is.

Aztán most amikor a gyerekem akar autót venni épp, szintén az Opel volt az első amiben ő is gondolkodott - majd pont azok miatt amiket mondtál is, nem ilyet fog már magának venni. Egyszerűen nem volt olyan Opel ami összesítve mindent jobbra jönne ki mint egy koreai vagy más új autógyártó terméke.

Sajnos az EU rákényszerítette az európai cégeket, hogy az elektromos autókra álljanak át, így a hagyományos járműveket már nem fejlesztik megfelelően. Érthető, minek fektetnének olyanba aminek a gyártásával pár év múlva le kell teljesen állniuk. Csak így két szék között a padlóra kerülnek, mert az elektromos autók gyártásában meg már megelőzte őket a távol-keleti gyártók hada.

nov. 7. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Én maradok az öreg CDI-nél <3
nov. 7. 16:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!