Az európai únió olyan lesz, mint régen a szovjet blokk?
A 80as években nyugaton és a harmadik világban is minőségi nyugati autókat lehetett venni olcsón, miközbe a szovjet blokkban csak KGST gyártású fajlagosan drága, béna és elavult kocsikat lehetett venni (Trabant, Wartburg, Zsiguli).
Attól félek most is hasonló lesz a helyzet. Az egész világon meg lehet majd venni az olcsó és modern kínai autókat, miközbe Európában nekünk be kell érnünk drága, elavult és béna autókkal, amiket cserébe blokkon belül gyártunk.
Nem, a Szovjet blokkból nem lehetett kilépni, az EU-ból ki lehet lépni.
A Szovjet blokkba nem akar kivándorolni a magyarság egyre nagyobb része, az EU-ba igen.
Az EU sosem lesz olyan, mint a Szovjet blokk volt.
Vicces, hogy a kérdező a kinai gagyit szutykot siratja, miközben az európai gyártók gyáraiban dolgozó -többségében magyar- emberek sorsa, nem érdekli.
De, kinek, mit intézett a kormánya.
4: Nem siratom, az egész világ venni fogja, csak mi kimaradunk belőle.
A keleti blokk gyáraiban (Trabant, Wartburg) dolgozó emberek sorsa nem érdekel? Biztosan kell az a rendszerváltás?
Szerintem azért féltek, mert a magyar akksigyárnagyhatalomság azelőtt kardjábadől, hogy egyáltalán felemelte a kardját.
Szerintem ezért féltek ti.
Vicces, ahogy a fideszbarmok habzó szájjal védik a kínai multikat, köztük az autógyártókat, miközben épp ezek csinálják azt, amivel a multikat vádolni szokás.
A kínai multik egy valag állami támogatással tisztességtelen piaci előnybe kerülnek, eltapossák a kisebb vetélytársakat, leuralják a piacot és ha tehetik monopolhelyzetet hoznak létre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!