Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » A kínai autóipar veszélyes az...

A kínai autóipar veszélyes az európaira ?

Figyelt kérdés
Sokan nem értenek azzal egyet ha bejönnek a kínai autók akkor az EU autóipara beborul vagy zsugorodik. A telefon iparban volt ilyen anno. Ericsson, Nokia, Siemens is visszaszorult vagy megszűnt
okt. 13. 18:23
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
64%

Igen, veszélyes. És nem a szabad verseny miatt, ami jó dolog és versenyre kelti az európai gyártókat is.

Azért nagyon veszélyes, mert Kína tojik a szabad versenyre, tiltott állami támogatásokat alkalmaz. Ilyenekkel pedig nem tudsz versenyezni.

okt. 13. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
34%
Igen ahogyan az Usa is!
okt. 13. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
23%

1#

Mi tiltja ,hogy az EU-s kormányok állami támogatást adjanak a VW-nek, Renaultnak vagy a többinek?


Lehet érdemes lenne beruházni ilyenbe, ahelyett,hogy a migránsok segélyezésére, meg "integrációs kísérleteire", transzik ingyenes átoperálására költenek.Lehetne értelmes dolgokra is költeni.



Az egész szituációért a dilettáns EU-s központi vezetés felelős.Ők hoztak rossz döntéseket.

Nem minden ember akar elektromos gépjárművet.Ne a politika döntse el, ki, mivel közlekedhet, hanem az egyén.Ez a szabad piac lényege.

okt. 13. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Úgy tűnik igen.

Íme az eu által (eddig) szentnek tartott szabad piac!

okt. 13. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 Telelő Teve ***** válasza:

Az európai autóipar alacsony hozzáadott értékű részére igen. Amit össze lehet szerelni Magyarországon azt össze lehet szerelni Csungkingban is.

A tervezésre, fejlesztésre nem annyira, a kínaiak is dolgoznak a Boschhal, AVL-el, EDAG-gal.

okt. 13. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Blablaba..a szent szabad verseny, a szent szabad piac, persze állami szubvenciók nélkül. Mindenki elhiszi, hogy a német gyümölcsjoghurt azért kerül nálunk 30%-al olcsóbba mint a magyar, mert Hans nem kap ezerféle módon állami támogatást, hanem mert olyan hatékony. Az sem állami támogatás, amit a francia bortermelők kaptak hogy az eladatlan boraikat konyakká párolják mintegy 1 milliárd!!! liter mennyiségben. A Xiaomi autógyárában 130 hús-vér ember dolgozik, és 70 másodpercenként legördül egy teslaverő, na ettől fosta össze magát mindegyik európai gyár, de nagyon, a többi csak körítés.
okt. 13. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

“ A szabad versen lényege az, hogy a vállalkozások versenyeznek. Az állam ebből kimarad.”


Hát persze. Kína még véletlenül sem támogatta irreálisan ezeket a cégeket vagy kipótolta az elején őket és akár még veszteségesen is működött autó gyárakat

okt. 13. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Most mindenki tegye a szívére a kezét, és esküre mondja, hogy a német autóipar, és úgy általában az egész nyugati ipar a II.vh után a nulláról úgy épült fel, hogy soha a büdös életben nem kapott külső támogatást. Ja, nem, mintha rémlene valami marshall segélyke féle, és és a hosszú évtizedek alatt betolt számolatlan csilliárd milliárdok, amivel végül annyira kikupálódtak ezek a gyárak, hogy a saját lábukon is megállnak. Na most ezek a gyárak reklamálnak, hogy valaki a zöldmezős induláshoz kap valamennyi támogatást, ami általában egy, a piacinál jóval kedvezőbb "0" kamatozású hitelből, és hitelgaranciából áll. Persze, a legtöbb európai országban, az elektromos autók vásárlására adott állami vissza nem térítendő összegek csöppet sem közvetett támogatások a túlárazott európai autókra, ezzel addig nem is volt probléma, amíg meg nem jelentek a piacon a kínai verdák, ami egyből lenyomta az árakat. Én aztán pont lexarom a vergődést, ha valaki jobbat olcsóbban ad, akkor azt fogom választani, függetlenül hogy kínai vagy más.
okt. 13. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Majd most elválik a szar a májtól, hogy az elektronyos-óttó lesz-e a jövő! Agyonárazottak, amelyekre a kereslet azonnal csökkent, még nyugaton is mihelyst az állam nem támogatta a vételüket.
okt. 13. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
81%

Van egy kínai elektromos kisautó kb. akkora mint egy régi Fiat 500. Kínában úgy 2.4 millió forintnak megfelelő jüan az ára. Nekem tök jó lenne dolgozni járni. Kb. 4 millió forintig még vevő is lennék rá.

Franciaországban most 8 millió forintnak megfelelő euroért kezdték árusítani.

Annyiért kenjék a hajukra.

Tegyük fel, hogy a kínai állam támogatja ennek az autónak a gyártását azért 2.4 milliór az ára. Akkor támogatás nélkül legyen 4 milla.

Az európai gyártók miért nem képesek 4 millióból megépíteni egy kisautót ?

Nekem nem kell az a rengeteg bohóckodás, elektromos lóf.sz az autóba.

Jussak el vele olcsón, biztonságosan a munkahelyemre és haza.

Tudok tolatni, nem kell 42 kamera. Nem kell 12 hangszórós hifi, 30 colos kijelző. Csak nekem lenne szükségem ilyen egyszerű olcsó autóra ?

okt. 13. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!