A kínai autóipar veszélyes az európaira ?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen, veszélyes. És nem a szabad verseny miatt, ami jó dolog és versenyre kelti az európai gyártókat is.
Azért nagyon veszélyes, mert Kína tojik a szabad versenyre, tiltott állami támogatásokat alkalmaz. Ilyenekkel pedig nem tudsz versenyezni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1#
Mi tiltja ,hogy az EU-s kormányok állami támogatást adjanak a VW-nek, Renaultnak vagy a többinek?
Lehet érdemes lenne beruházni ilyenbe, ahelyett,hogy a migránsok segélyezésére, meg "integrációs kísérleteire", transzik ingyenes átoperálására költenek.Lehetne értelmes dolgokra is költeni.
Az egész szituációért a dilettáns EU-s központi vezetés felelős.Ők hoztak rossz döntéseket.
Nem minden ember akar elektromos gépjárművet.Ne a politika döntse el, ki, mivel közlekedhet, hanem az egyén.Ez a szabad piac lényege.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Úgy tűnik igen.
Íme az eu által (eddig) szentnek tartott szabad piac!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az európai autóipar alacsony hozzáadott értékű részére igen. Amit össze lehet szerelni Magyarországon azt össze lehet szerelni Csungkingban is.
A tervezésre, fejlesztésre nem annyira, a kínaiak is dolgoznak a Boschhal, AVL-el, EDAG-gal.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
“ A szabad versen lényege az, hogy a vállalkozások versenyeznek. Az állam ebből kimarad.”
Hát persze. Kína még véletlenül sem támogatta irreálisan ezeket a cégeket vagy kipótolta az elején őket és akár még veszteségesen is működött autó gyárakat
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Van egy kínai elektromos kisautó kb. akkora mint egy régi Fiat 500. Kínában úgy 2.4 millió forintnak megfelelő jüan az ára. Nekem tök jó lenne dolgozni járni. Kb. 4 millió forintig még vevő is lennék rá.
Franciaországban most 8 millió forintnak megfelelő euroért kezdték árusítani.
Annyiért kenjék a hajukra.
Tegyük fel, hogy a kínai állam támogatja ennek az autónak a gyártását azért 2.4 milliór az ára. Akkor támogatás nélkül legyen 4 milla.
Az európai gyártók miért nem képesek 4 millióból megépíteni egy kisautót ?
Nekem nem kell az a rengeteg bohóckodás, elektromos lóf.sz az autóba.
Jussak el vele olcsón, biztonságosan a munkahelyemre és haza.
Tudok tolatni, nem kell 42 kamera. Nem kell 12 hangszórós hifi, 30 colos kijelző. Csak nekem lenne szükségem ilyen egyszerű olcsó autóra ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!