Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Mi a megoldás az Volkswagen...

Mi a megoldás az Volkswagen és európai autóipar válságára?

Figyelt kérdés

Azt tudjuk, hogy rövid távon a legfontosabb dolog az orosz szankciók feloldása és az északi áramlat újranyitása.


Hosszú távon viszont vannak más problémák is az autóiparban a nyersanyagokon kívül:


- Nem hatékony a működés. Rengeteg pénz megy a gyártásba/managerek fizetésére, miközben profit kevés.

- Lemaradás az EV piacon, ahol a Tesla meg a kínai gyártók dominálnak.

- Általában a korábban jó minőségű megbízható német autók ma már nem annyira azok.

- Az európai zöldpolitika által szült szabályok sem segítenek.



szept. 26. 12:57
A kérdező szavazást indított:
Egyszerűen a gond, hogy nem versenyképesek. Hagyni kell őket bukni, az a legbiztosabb.
Több pénzt kell tolni az EV szektorba és még erősebb szabályozások kellenek, hogy végre az európai EV is olcsó és versenyképes legyen.
Vissza kell vonni a zöld politikát és enyhébb szabályokkal kell támogatni a benzines/dízeles autók gyártását, amibe Európa jó.
Kellene több védővám a kínai autókra és nem lenne gond.
10 szavazat
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Törekedni kell arra hogy a távolkeleti árúk is hasonló versenyszabályok és körülmények szerint kerüljenek piacra. Vagy helyben elő kell íratni ezeket, ami ugyen nonszensz, vagy a piacra kerüléskor kell érvényesíttetni. Olyan nincs hogy mesterségesen lenyomja az árakat Kína mert államilag támogatja a gyártás ezért 20-30%-kal olcsóbb hogy letörje az európai piacokat. Ez minden csak nem tisztességes verseny.
szept. 26. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Először is kiszorítani a kínai gyártókat az európai piacról például vámokkal. A kínai autók is csak addig lesznek olcsók míg elterjednek, konkurencia hiányában majd sokkal drágábbak lennének, ez az egyik legolcsóbb gazdasági trükk. Ha növelni tudnák az eladásokat az európai gyártók azzal csökkenne a darabonkénti előállítási költség. Másrészről olyan modelleket kellene fejleszteni amely minél több vásárló érdeklődését tudja felkelteni, például kabrió SUV helyett az Arteon utódját, hogy a pénzesebb vásárlók is megtalálják a maguk számítását. Ezt igazolja az is hogy a többi német gyártó akik meghagyták a klasszikus modelljeiket (BMW, Mercedes) jobban állnak mint a VW, például a kínaiak veszik mint a cukrot a BMW modelljeit.
szept. 26. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem a gond:

Hülyeség a villanyautók ilyen irányú erőltetése ( hidrogén jobb lenne,)

Aztán, túltermelés van, csökkent a kereslet.

Miért csökkent? Mert aránytalanul drága a villanyautó, még most is, évekkel ezelőtt még jobban az volt...

Miért drága? Mert mocskosul nagy üzletet láttak benne, igaz a fejlesztések is drágák voltak.

szept. 26. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
66%
használni kéne az eszüket és nem az usa ukázt követni. kipucolni a zöldmajmokat a politikából.
szept. 26. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!