Az Európai Unió tönkretette a német autóipart azzal, hogy az elektromos autózást erőltették és szankciózták a dízelt?
A németek,(franciák) leálltak a még ki nem égett atomerőművekkel a zöldítés miatt!
Majd amikor rájöttek hogy ez nem jó akkor a legkörnyezetszennyezőbb
szénerűveket indították el újra.
A dízel traktorba/teherautóba való barátom csak megsúgom…
Nincs nekem időm meginni egy kávét a pedál taposása és a gyorsulás között! 😂
Amúgy a kínai autót is “szankciózzák” az eu-ban professzor úr! Nem kellett volna kabátgombokért odavinni minden technológiát és akkor nem teremtette volna meg óhatatlanul a saját konkurenciáját a nyugat. Ennyi.
#1
Ha az atomerőművek nem is, én biztosan kiégtem ezen a kommenten! 🤣
"Pedig a dízelnél jobb nincs."
De tisztább van, és ez egyre inkább fontos szemponttá válik, főleg a sokmilliós városok elterjedésével, hogy a városon belül ne pöfögje a mérget.
Globálisan esett vissza az autó/motor értékesités.
A MotoGP-ben, most hir, hogy a KTM -aminek köze nincs az EU-hoz-, kivonulhat, mert a gyenge értékesitések miatt gazdasági nehézségeik vannak.
Nem az EU-t kell mindenért hibáztatni, nem az EU tehet mindenről, ami globálisan történik a bolygón és érdemes néha egy kicsit körbenézni, hogy mi történik máshol.
Igen.
A VW is felült a szopórollerre ahogy elkezdték tolni túlzottan az elektromost. Még a németeknél is azonnal bezuhantak az eladások mihelyst az állam nem adott rájuk támogatást. Bár nem lehet csak erre ráhúzni. A túlzott agyonszabályozás eredménye megint azt hozta a hagyományosaknál is, hogy egyre bonyolultabbak és rövidebb élettartamúak.
#7
Na hát igen! Lehet itt sírni, hogy ők nem ilyen kapitalizmust akartak csak hát na. Nem elegáns.
Ilyen az, amikor dilettáns percember politikusok ideológiák mentén dönthetnek olyan kérdésekben, amelyek nemzedékek távlatában hat.
Szankciózzuk a kínai autókat, mert a gyáraik állami támogatással épültek, amelyeket általában kedvezményes hitel, és hitelgarancia formájában kaptak. Bezzeg az nem tiltott támogatás, hogy az európai túlárazott elektronyos fostalicskákat csak úgy tudják eladni a gyárak, ha az állam a vevőnek visszatéríti a 20-30%-át. Különben egy euro6 dízel üzemeltetés tekintetben környezetkímélőbb mint egy benzines. Persze nem egy 20 + éves adagolós szétkopott dízelt kell nézni, ahogy nem egy füstölős, olajzabáló benzinest sem, pedig sajna nálunk ezekből van a legtöbb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!