Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Az Európai Unió tönkretette a...

Az Európai Unió tönkretette a német autóipart azzal, hogy az elektromos autózást erőltették és szankciózták a dízelt?

Figyelt kérdés
Pedig a dízelnél jobb nincs.

okt. 26. 00:52
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
40%

A németek,(franciák) leálltak a még ki nem égett atomerőművekkel a zöldítés miatt!



Majd amikor rájöttek hogy ez nem jó akkor a legkörnyezetszennyezőbb

szénerűveket indították el újra.

okt. 26. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:
50%

A dízel traktorba/teherautóba való barátom csak megsúgom…

Nincs nekem időm meginni egy kávét a pedál taposása és a gyorsulás között! 😂

Amúgy a kínai autót is “szankciózzák” az eu-ban professzor úr! Nem kellett volna kabátgombokért odavinni minden technológiát és akkor nem teremtette volna meg óhatatlanul a saját konkurenciáját a nyugat. Ennyi.

#1

Ha az atomerőművek nem is, én biztosan kiégtem ezen a kommenten! 🤣

okt. 26. 01:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 A kérdező kommentje:
Csak nemrég kezdték el szankciózni. Én nem gyorsulni akarok, nekem a nyomaték és a kis fogyasztás a fontos. Meg a kerregő traktorhang, a gázolaj finom illata.
okt. 26. 01:53
 4/26 anonim ***** válasza:
56%

"Pedig a dízelnél jobb nincs."

De tisztább van, és ez egyre inkább fontos szemponttá válik, főleg a sokmilliós városok elterjedésével, hogy a városon belül ne pöfögje a mérget.

okt. 26. 02:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/26 anonim ***** válasza:
38%

Globálisan esett vissza az autó/motor értékesités.

A MotoGP-ben, most hir, hogy a KTM -aminek köze nincs az EU-hoz-, kivonulhat, mert a gyenge értékesitések miatt gazdasági nehézségeik vannak.

Nem az EU-t kell mindenért hibáztatni, nem az EU tehet mindenről, ami globálisan történik a bolygón és érdemes néha egy kicsit körbenézni, hogy mi történik máshol.

okt. 26. 06:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/26 anonim ***** válasza:
73%

Igen.

A VW is felült a szopórollerre ahogy elkezdték tolni túlzottan az elektromost. Még a németeknél is azonnal bezuhantak az eladások mihelyst az állam nem adott rájuk támogatást. Bár nem lehet csak erre ráhúzni. A túlzott agyonszabályozás eredménye megint azt hozta a hagyományosaknál is, hogy egyre bonyolultabbak és rövidebb élettartamúak.

okt. 26. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/26 Gál Gábor 2024 ***** válasza:
44%
Nem az EU hibája, ha a német cégek nem tudnak megújulni.
okt. 26. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 anonim ***** válasza:
0%

#7

Na hát igen! Lehet itt sírni, hogy ők nem ilyen kapitalizmust akartak csak hát na. Nem elegáns.

okt. 26. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 anonim ***** válasza:
70%

Ilyen az, amikor dilettáns percember politikusok ideológiák mentén dönthetnek olyan kérdésekben, amelyek nemzedékek távlatában hat.

Szankciózzuk a kínai autókat, mert a gyáraik állami támogatással épültek, amelyeket általában kedvezményes hitel, és hitelgarancia formájában kaptak. Bezzeg az nem tiltott támogatás, hogy az európai túlárazott elektronyos fostalicskákat csak úgy tudják eladni a gyárak, ha az állam a vevőnek visszatéríti a 20-30%-át. Különben egy euro6 dízel üzemeltetés tekintetben környezetkímélőbb mint egy benzines. Persze nem egy 20 + éves adagolós szétkopott dízelt kell nézni, ahogy nem egy füstölős, olajzabáló benzinest sem, pedig sajna nálunk ezekből van a legtöbb.

okt. 26. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 A kérdező kommentje:
Sokan rájöttek már, hogy az elektromos sem környezetbarátabb a dízelnél.
okt. 26. 19:02
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!