Az Európai Unió tönkretette a német autóipart azzal, hogy az elektromos autózást erőltették és szankciózták a dízelt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A németek,(franciák) leálltak a még ki nem égett atomerőművekkel a zöldítés miatt!
Majd amikor rájöttek hogy ez nem jó akkor a legkörnyezetszennyezőbb
szénerűveket indították el újra.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A dízel traktorba/teherautóba való barátom csak megsúgom…
Nincs nekem időm meginni egy kávét a pedál taposása és a gyorsulás között! 😂
Amúgy a kínai autót is “szankciózzák” az eu-ban professzor úr! Nem kellett volna kabátgombokért odavinni minden technológiát és akkor nem teremtette volna meg óhatatlanul a saját konkurenciáját a nyugat. Ennyi.
#1
Ha az atomerőművek nem is, én biztosan kiégtem ezen a kommenten! 🤣
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Pedig a dízelnél jobb nincs."
De tisztább van, és ez egyre inkább fontos szemponttá válik, főleg a sokmilliós városok elterjedésével, hogy a városon belül ne pöfögje a mérget.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Globálisan esett vissza az autó/motor értékesités.
A MotoGP-ben, most hir, hogy a KTM -aminek köze nincs az EU-hoz-, kivonulhat, mert a gyenge értékesitések miatt gazdasági nehézségeik vannak.
Nem az EU-t kell mindenért hibáztatni, nem az EU tehet mindenről, ami globálisan történik a bolygón és érdemes néha egy kicsit körbenézni, hogy mi történik máshol.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen.
A VW is felült a szopórollerre ahogy elkezdték tolni túlzottan az elektromost. Még a németeknél is azonnal bezuhantak az eladások mihelyst az állam nem adott rájuk támogatást. Bár nem lehet csak erre ráhúzni. A túlzott agyonszabályozás eredménye megint azt hozta a hagyományosaknál is, hogy egyre bonyolultabbak és rövidebb élettartamúak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#7
Na hát igen! Lehet itt sírni, hogy ők nem ilyen kapitalizmust akartak csak hát na. Nem elegáns.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ilyen az, amikor dilettáns percember politikusok ideológiák mentén dönthetnek olyan kérdésekben, amelyek nemzedékek távlatában hat.
Szankciózzuk a kínai autókat, mert a gyáraik állami támogatással épültek, amelyeket általában kedvezményes hitel, és hitelgarancia formájában kaptak. Bezzeg az nem tiltott támogatás, hogy az európai túlárazott elektronyos fostalicskákat csak úgy tudják eladni a gyárak, ha az állam a vevőnek visszatéríti a 20-30%-át. Különben egy euro6 dízel üzemeltetés tekintetben környezetkímélőbb mint egy benzines. Persze nem egy 20 + éves adagolós szétkopott dízelt kell nézni, ahogy nem egy füstölős, olajzabáló benzinest sem, pedig sajna nálunk ezekből van a legtöbb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!