Az, hogy az Európai Bizottság 30%-os extravámot szabott ki a Kínában összeszerelt EU-s (pl. VW) gyártmányú elektromos autókra, míg a Teslára csak 8%-ost, és ezzel az USA-t előnyben részesíti a saját gyártmányú autókkal szemben, ez miért jó?
Igen.
Például a a BMW meg a Volvo is ott gyártat modelleket, rájuk is érvényesek, mer lokáció szerint szabályozták.
Azért jó, mert azt nem tudja megakadályozni, hogy az összeszerelés ne Kínában történjen, vámot kivetni viszont képes. Az ilyesfajta eltérések oka mindig az, hogy egyes dolgokat jobban nem akarunk mint más dolgokat. Viszont magát a dolgot nincs lehetőségünk megakadályozni.
(Kína hatalmas képességekkel rendelkezik és elárasztja Európát. Eddig ezt nem annyira tudta, de most már rengeteg módja van, itt van például a magyar faló -ha érted a célzást. Eközben Európa egymással is vitatkozik, verseng és egyre gyengül. Hiába ismeri az összefogás erejét, képtelen rá)
#6 30% ár eltérés simán kijön a lentiekből:
a kínai kormány agyon támogatja az elektromos autókat,
Ahogy írod Kínában annyi viszont, ha hozzá adod a szállítást, szerviz hálózat kiépítését, papír munkákat, etc,
ÁFA is belejátszhat,
Szóval a 30% simán lehet.
"Továbbra sem értem."
Mert buta vagy. Az európai iparnak az az érdeke, hogy az európai termékek Európában készüljenek. A VW kínai gyárai nem tisztán VW tulajdonok, mivel a kínai kormány csak úgy engedte be ezeket, ha a kínai állam résztulajdonos lesz. A Kínában gyártott VWn nem csak a VW konszern profitál, hanem a kínai állam is ezért a védővám. a VW szépen hazahozza a gyártást, jót tesz az európai autóiparnak és 8% vám mellett gyárthat itthon.
Az európai autóipar vámmentes, a nem európai pedig vámot fizet. Ha szerinted ezt támogatjuk aki vám fizetésére kötelezett akkor nálad van baj a toronyban.
Az EUnak ez a lépése jó és sokkal szigorúbban kellene ezeket a dolgokat kezelni. A helyi gyártás Kínába történő kiszervezése sok helyen megölte az amerikai ipart és sok helyen megöli az európai ipart is és az egész haszonélvezője Kína. Az egész zöld átállásos f@szsággal hülyére vettek minket az oroszok és a kínaiak, ideje lenne felébredni.
9#
A bibi,hogy ezzel a szabályozással cirka 30 évet késtek.
Plusz az EU-ban, nem lehet heti 7x napi 14 órát dolgoztatni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!