Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Az, hogy az Európai Bizottság...

Az, hogy az Európai Bizottság 30%-os extravámot szabott ki a Kínában összeszerelt EU-s (pl. VW) gyártmányú elektromos autókra, míg a Teslára csak 8%-ost, és ezzel az USA-t előnyben részesíti a saját gyártmányú autókkal szemben, ez miért jó?

Figyelt kérdés
szept. 14. 16:16
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:

Igen.

Például a a BMW meg a Volvo is ott gyártat modelleket, rájuk is érvényesek, mer lokáció szerint szabályozták.

szept. 14. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
0%

Azért jó, mert azt nem tudja megakadályozni, hogy az összeszerelés ne Kínában történjen, vámot kivetni viszont képes. Az ilyesfajta eltérések oka mindig az, hogy egyes dolgokat jobban nem akarunk mint más dolgokat. Viszont magát a dolgot nincs lehetőségünk megakadályozni.

(Kína hatalmas képességekkel rendelkezik és elárasztja Európát. Eddig ezt nem annyira tudta, de most már rengeteg módja van, itt van például a magyar faló -ha érted a célzást. Eközben Európa egymással is vitatkozik, verseng és egyre gyengül. Hiába ismeri az összefogás erejét, képtelen rá)

szept. 14. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
85%
Azért hogy hozzák haza az ipart, ne kínát erősítsék.
szept. 14. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:
Na jó, de ha a VW 30%-os vámot kap, akkor a Tesla miért nem?
szept. 14. 16:40
 5/17 anonim ***** válasza:
72%
Ha a VW "itthon" gyártat akkor 0% a vám.
szept. 14. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
BYD egy bizonyos márkája Kínában 7mft-nek megfelelő yuan, az EU-ban 24 mft-nek megfelelő euró. Ez nem 30% különbség. Miért?
szept. 14. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 Fsms ***** válasza:

#6 30% ár eltérés simán kijön a lentiekből:

a kínai kormány agyon támogatja az elektromos autókat,

Ahogy írod Kínában annyi viszont, ha hozzá adod a szállítást, szerviz hálózat kiépítését, papír munkákat, etc,

ÁFA is belejátszhat,

Szóval a 30% simán lehet.

szept. 14. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
Továbbra sem értem. A Tesla sem Európában gyártat, mégis csak 8% a vám. Olyan, mintha az EU-nak az USA diktálna, és még a saját gyártmányú autókkal szemben is a Teslát támogatná az EU.
szept. 15. 09:04
 9/17 anonim ***** válasza:

"Továbbra sem értem."


Mert buta vagy. Az európai iparnak az az érdeke, hogy az európai termékek Európában készüljenek. A VW kínai gyárai nem tisztán VW tulajdonok, mivel a kínai kormány csak úgy engedte be ezeket, ha a kínai állam résztulajdonos lesz. A Kínában gyártott VWn nem csak a VW konszern profitál, hanem a kínai állam is ezért a védővám. a VW szépen hazahozza a gyártást, jót tesz az európai autóiparnak és 8% vám mellett gyárthat itthon.


Az európai autóipar vámmentes, a nem európai pedig vámot fizet. Ha szerinted ezt támogatjuk aki vám fizetésére kötelezett akkor nálad van baj a toronyban.


Az EUnak ez a lépése jó és sokkal szigorúbban kellene ezeket a dolgokat kezelni. A helyi gyártás Kínába történő kiszervezése sok helyen megölte az amerikai ipart és sok helyen megöli az európai ipart is és az egész haszonélvezője Kína. Az egész zöld átállásos f@szsággal hülyére vettek minket az oroszok és a kínaiak, ideje lenne felébredni.

szept. 15. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

9#


A bibi,hogy ezzel a szabályozással cirka 30 évet késtek.


Plusz az EU-ban, nem lehet heti 7x napi 14 órát dolgoztatni.

szept. 15. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!