Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Az, hogy az Európai Bizottság...

Az, hogy az Európai Bizottság 30%-os extravámot szabott ki a Kínában összeszerelt EU-s (pl. VW) gyártmányú elektromos autókra, míg a Teslára csak 8%-ost, és ezzel az USA-t előnyben részesíti a saját gyártmányú autókkal szemben, ez miért jó?

Figyelt kérdés
szept. 14. 16:16
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

#10:

"A bibi,hogy ezzel a szabályozással cirka 30 évet késtek."


Jobb később, mint soha.

szept. 15. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 A kérdező kommentje:

#9

Ezzel az a baj, hogy egy autóvállalat sem fogja hazahozni a gyárait, mivel jelenleg az ázsiai piac a legnagyobb vásárlóerő. Tehát én továbbra is úgy látom, hogy az EU öngólt lőtt. Ismét.

szept. 15. 10:57
 13/17 anonim ***** válasza:

11#


Hát, igazából már felesleges...

A kínaiak a legtöbb nyugati gyártástechnológiát, ellátáslánc módszereket elsajátították.



Versenyképesebbek a vállalataik, mint az európai, amerikai.Talán, párat (pl Tesla) leszámítva.

A Tesla titka abban is rejlik,hogy új, amennyire lehet automatizált.Plusz, Elon nem tűr szakszervezetet, ezért nincs is.


A VW konszern az EU-ban meg majdnem egy szociális intézmény a szakszervezetek miatt.

Nem lehet leépíteni, létszámot csökkenteni, optimalizálni, mert jön a sztrájk és retorzió sincs.

A Tesla negyed annyi idő alatt gyárt le egy aksis autót, mint a Volkswagen vagy az Audi.



Annyit tehet a cég,hogy létszámstoptop vezet meg fizet annak, aki felmond.A szakszervezetek mást nem engednek.

szept. 15. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:

#13

Gyakorlatilag elmondhatjuk, hogy az EU autógyártása versenyképességben hátrányba került a kínai és amerikai autógyártással szemben? A német autógyártás két lábát levágták az olcsó orosz energia megszűnésével és az extravám bevezetésével? Az Európai Bizottság az EU ellenségévé vált ezáltal?

szept. 15. 11:14
 15/17 anonim ***** válasza:

#12:

"Ezzel az a baj, hogy egy autóvállalat sem fogja hazahozni a gyárait"


Megind nem figyelsz bazzki, nem írtam olyat, hogy hozza haza a gyárait! Azt írtam hozza haza a gyártást!!!! NEM ugyanaz a kettő. A vegyes tulajdonú autógyárak maradnak ( mert mégid hogy hozol vissza egy gyárépületet, meg minek? xD ) és ellátják az ázsiai és afrikai piacot. Azon termékek gyártását kell hazahozni, amik az EU piacra készülnek - és a VWnek nincs sok ilyenje.


#13:

"Hát, igazából már felesleges...


A kínaiak a legtöbb nyugati gyártástechnológiát, ellátáslánc módszereket elsajátították."


Ez a te véleményed. A valóság viszont az, hogy amiben az európai autóipar erős abból semmi értelmeset nem tudtak ellopni a kínaiak. A belső égésű motorok fejlesztésében és gyártásában sehol nincsenek, amiben messze vezet Európa a világ előtt. A több évtizedes és illiárdokat felemésztő R&D-vel nem tudsz egy újonnan gründolt vállalatként versenyezni, főleg nem versenyképesen. A Tesla és a kínaiak is az elektromos autók piacán sikeresek, ami egy teljesen más világ.


A kínai vállalatok azért versenyképesek, mert rabszolgamunka van valamint az állam is bőven támogatja a vállalatokat, pl így lehet otthon anyagár alatt árulni BYD-t.

Amit nagyon elrontottunk a zöld átállással, hogy egyáltalán nem voltunk rá felkészülve, és itt értem az elektromos hálózatot, az energiatermelőket, az energiaelosztást, a háztartásokat és az autógyárakat. Ez egy hosszú és elkerülhetetlen folyamat, aminek az elején bukdácsolunk. A legnagyobb hiba, hogy a meglévő és jól működő rendszereink fokozatos fejlesztése helyett elkezdtük az egyes ágazatokat kiszervezni az EUn kívülre és úgy alakítottunk ki külső függőségeket, hogy közben a saját iparunkat tönkretesszük.

A németek az atomról pl megpróbáltak átállni az orosz földgázra és kínai részegységeket használó megújulókra, ez a két ország röhög a markában, miközben az amúgy tök korrekt európai nukleáris ipar vegetál. Közben a hábika előtt az oroszok feltolták a gázárat és akkor döbbent rá először az értelmesebbre, hogy ezt elszabtuk.

A napelemek mind kínaiak, a szélerőművek "tekercselése" mind kínai,az elektronikai elemek nagy része made in china és ezek után kitaláljuk hogy a fosszilis energiahordozókon alapuló autóipart kinyírjuk a kínai autóipar javára. Eröltetjük az e-autózást, miközben az e-autók gyártásához sem ipari hátterünk nincs sem alapanyagunk. Az összes akku kínai, az összes ehhez szükséges ritkaföldfém nagyrészt kínai,a gyártás is kínai... Ráadásul a "tiltott" állami támogatás miatt ezek még előnybe is kerülnek ami nyilván hátrányba hozzas az európai autóipart és ez az iparág 13,8 millió EURÓPAINAK ad munkát és megélhetést. Jó az nekünk, ha a hülye szabályozásokkal a kínaiakat hozzuk előnybe és a közel 14 millió saját dolgozónkkal kibszunk? Ez az európai érdek?


"A VW konszern az EU-ban meg majdnem egy szociális intézmény"

Egész Európa egy rohadt nagy szociális intézmény. Az európai szociáldemokrácia amerikából nézve már-már kommunizmus. Viszont ez az európai szociáldemokrácia egy élhető rendszer, messze élhetőbb mint Kína vagy az Egyesült Államok. A kapitalista és komcsi kizsigerelés javít valamennyit a versenyképességen, de milyen áron? Pl itt vagy te, leírod hogy Elon nem tűr meg ezt meg azt.. hát menj hozzá dolgozni és tapsolj amikor téged elbocsátanak, mert a mexikói bevándorló megcisnálja 20%-kal olcsóbban a munkádat. Ez a jólét kulcsa, igaz? :D


"Annyit tehet a cég,hogy létszámstoptop vezet meg fizet annak, aki felmond."

Mennyivel jobban jártak az iváncsai dolgozók akik iderepültek a világ túlfeléről, majd kedd reggel közölték velük, hogy ez az utolsó műszak és holnaptól ki vagytok rúgva... :D


Nem értem az ilyen válaszokat, amik szerinte az a jó ha a melósok 7/24 kussban güriznek és rabszolgának nézik őket. Ti tényleg így akartok élni és dolgozni?


Az EUnak sok strukturális gondja és ballépése van, de az elektromos autók védővámja most talán javít valamit. Igaz elkésve, de még mindig azelőtt vezették be, hogy a kínai autógyárak letarolták volna az európai autóipart.

szept. 15. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

"amiben az európai autóipar erős abból semmi értelmeset nem tudtak ellopni a kínaiak. A belső égésű motorok fejlesztésében és gyártásában sehol nincsenek, amiben messze vezet Európa a világ előtt. A több évtizedes és illiárdokat felemésztő R&D-vel nem tudsz egy újonnan gründolt vállalatként versenyezni, főleg nem versenyképesen. A Tesla és a kínaiak is az elektromos autók piacán sikeresek, ami egy teljesen más világ."


Igen, a belső égésű technológiában Európa világelső.A probléma, csak annyi,hogy a "nagyszerű" Eu-s sóhivatalok ezt készülnek kivéreztetni.Jelenleg is agyonszabályozottak.Plusz figyelmen kívül hagyják a fogyasztókat,az EU-s döntéshozók.



"A kínai vállalatok azért versenyképesek, mert rabszolgamunka van valamint az állam is bőven támogatja a vállalatokat, pl így lehet otthon anyagár alatt árulni BYD-t."


Egész távol-keleten rabszolgamunka van Európához képest.Egyszerűen, más a kultúra, munkakultúra.


"Amit nagyon elrontottunk a zöld átállással, hogy egyáltalán nem voltunk rá felkészülve, és itt értem az elektromos hálózatot, az energiatermelőket, az energiaelosztást, a háztartásokat és az autógyárakat. Ez egy hosszú és elkerülhetetlen folyamat, aminek az elején bukdácsolunk. A legnagyobb hiba, hogy a meglévő és jól működő rendszereink fokozatos fejlesztése helyett elkezdtük az egyes ágazatokat kiszervezni az EUn kívülre és úgy alakítottunk ki külső függőségeket, hogy közben a saját iparunkat tönkretesszük.


Nem a személyautók miatt van klímaváltozás.Ez egy igen vékony szelete a tortának.De, bűnbaknak, kiváló.



"Egész Európa egy rohadt nagy szociális intézmény. Az európai szociáldemokrácia amerikából nézve már-már kommunizmus. Viszont ez az európai szociáldemokrácia egy élhető rendszer, messze élhetőbb mint Kína vagy az Egyesült Államok. A kapitalista és komcsi kizsigerelés javít valamennyit a versenyképességen, de milyen áron? Pl itt vagy te, leírod hogy Elon nem tűr meg ezt meg azt.. hát menj hozzá dolgozni és tapsolj amikor téged elbocsátanak, mert a mexikói bevándorló megcisnálja 20%-kal olcsóbban a munkádat. Ez a jólét kulcsa, igaz? :D"


Ez pusztán objektív összehasonlítás.Az amerikai és kínai vállalatok versenyképesebbek, termelékenyebbek, mint az európaiak.

Ezek pusztán, tények.



"Mennyivel jobban jártak az iváncsai dolgozók akik iderepültek a világ túlfeléről, majd kedd reggel közölték velük, hogy ez az utolsó műszak és holnaptól ki vagytok rúgva... :D"

Épp ezért jó a munkaerő kölcsönzés.Nem a helyieket rúgták ki.Mellesleg, az EU-ban ez a módi, a vállalat úgy tudja megkerülni a szakszervezeteket, ha külsősöknek adja a munkát vagy munkaerő kölcsöző cég gondozásába helyezi.

szept. 15. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:

"A probléma, csak annyi,hogy a "nagyszerű" Eu-s sóhivatalok ezt készülnek kivéreztetni.Jelenleg is agyonszabályozottak.Plusz figyelmen kívül hagyják a fogyasztókat,az EU-s döntéshozók."


Ezzel egyetértek és itt az ideje ezen változtatni. De amíg változtatunk addig racionális lépés megvédeni a saját piacunkat attól, hogy a kínaiak leigázzák.


"Egész távol-keleten rabszolgamunka van"

Pontosan. Szerinted jobb nekik, mint a VW szakszervezet alatt dolgozóknak?


"Nem a személyautók miatt van klímaváltozás."

Ez is igaz. Viszont a milliós nagyvárosok levegőminősége szélcsend idején azért nagyban függ attól mivel fűtünk és mivel közlekedünk. Az elmúlt néhány évtizedben itt nagyon nagy javulást értünk el a belső égésű motorokkal is amúgy.


"Ez pusztán objektív összehasonlítás.Az amerikai és kínai vállalatok versenyképesebbek, termelékenyebbek, mint az európaiak.

Ezek pusztán, tények."


A tény, hogy versneyképesebbek. Ennek az oka felett pedig nagyvonalúan szemet húnysz, azaz hogy mi miatt versneyképesebbek. Menj el b+ kínába gyári melósnak és írd ki facebookra VPN-ről, hogy tök király mert versenyképesebb :D


"Épp ezért jó a munkaerő kölcsönzés."

A munkaerő kölcsönzés nem más, mint modern rabszolgatartás és a fejlett gazdaságok rákfenéje. Iváncsa esetén bátran leírhatjuk, hogy a kölcsönzött ázsiaiakat szopatták meg, de tisztában vagy vele hány százezer magyar dolgozik szintén munkaerőkölcsönzőn keresztül, akiket időpnként ugyanígy megszopatnak? A munkaerő kölcsönzést tiltani kellene már évek óta...

szept. 15. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!