Úgy, hogy már régóta tévhit, hogy egy kínai egy marék rizsért dolgozik. Állambácsi valószínűleg támogatja, és nagyon jól teszi. Egy profitorientált cég sem fog neked a két szép szemedért olcsóbban autót adni. Ők csak a pénzre mennek, semmi másra. Az állam pont arra van, hogy támogasson olyan területeket, amiket a kapitalisták maguktól soha nem tennének meg.
aug. 12. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
Hagyjuk mar ezt a marek rizs dumat. A kinai kozeposztalyt kb 500 milliosra becsulik, ha az 5%-uk ev-t vesz mar is 25 millio auto.
aug. 12. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Aha. Mesélj még kérlek 1-es és 2-es. Ezért vándorolnak még mindig tömegével Nyugatra a kínaiak. Láttuk már a kommunizmust itthon, úgy látszik elfelejtettétek a történelmet. A kommunizmus ideje alatt nálunk is látszólag rendben volt minden, mindenki boldog volt, a gazdaság papíron hasított, mindenki szeretetben élt satöbbi
aug. 12. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 Justinianus válasza:
Csak nem mi gyártottunk mindent a világon. :)
aug. 12. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
"De a marék rizsért dolgozó kínai hogy tudja megvenni ?"
Valószínűleg sehogy. A merék rizsért dolgozó kínaiak többnyire semmilyen autóval sem rendelkeznek, nemhogy elektromossal.
aug. 12. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 Távvezérlésű nyakkendő kötőgép válasza:
Mivel a '90-es évekre a kínai városok lettek a leginkább szennyezettek és a szmogtól gyakran az orrodig sem láttál el, így teljes társadalmi támogatással szigoríthatták a belsőégésű motorok és szénerőművek káros anyag kibocsátását. Nem akarták a világ előtt a koszos Kína keresztet cipelni, aztán rájöttek, hogy egy szint után már praktikusabb villannyal autózni, mint sem finomított kőolajjal. A kínai gyorsvasút ellen sem nagyon ágált a nép, mindenki belátta, hogy ez a jövő és szükség van rá a tiszta környezethez.
Azt a teljes képhez nem árt tudni, hogy a kínai fogyasztók iszonyat spúrok - hitelre már a 2008-as válság körül tömegek tudták volna megengedni maguknak a nyugati autókat, de szinte mindenki takarékoskodik meg befekteti valamibe, szégyen kiköltekezni. Az ingatlanlufi is azért alakult ki, mert senki nem akarta levásárolni a vagyonát, hanem inkább berakta egy lakásba gondolván az majd fialni fog (aztán nem). A szorgos de alulfizetett kínaiak sokszor egy zsák pénzen ülnek otthon amiről még nem döntötték el, hogy mire költik, így nem nagyon van szükségük állami támogatásra.
aug. 12. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
#3 Lakosságarányosan sokkal kisebb az elvándorlás a szocialista Kínából, mint a kapitalista Magyarországról. Kína egy hatalmas ország, már majdnem másfél milliárdan lakják. A nagy számok törvényének megfelelően ha a lakosság egy minimális része elvándorol, nominálisan az is egy nagy szám, de a méretükhöz képest jelentéktelen. Ja, és olyan "rosszul" megy nekik, hogy a népességnövekedést inkább tompítani igyekszenek, a kapitalista Magyarországon meg olyan "jól" megy, hogy több mint egymillióval vagyunk kevesebben, mint 1980-ban.
aug. 12. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Azért ha kimerészkedsz a turistáknak felhúzott csilivili nagyvárosok övezetéből(már ha engedik) elég durva csóróság és mélynyomor van. Sokan a mai napig középkori színvonalon élnek.
aug. 12. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 PMC Wagner válasza:
#8 Ilyen övezeteket minden országban lehet találni az az alsó 10-20%. Csak egy milliárdos népességű ország esetében mint kína ez 100-200 millió embert jelent. így sokkal brutálisabban hangzik
aug. 12. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
A #2-t annyiban pontosítanám, hogy a becsült 4-500 000 milliós középosztály az gyerekekkel wgyütt értendő ami durván 140 millió háztarrást jelent. Tavaly összesen 21,7 millió új autót adtak el Kínában, ebből az államilag támogatott BYD 2,5 milliót tett ki.
Tavaly összesen volt az 1,4 milliárdos Kínában 8.1 millió EV volt forgalomban ( 319 millió volt a teljes létszám ).
A kérdésben szereplő "ennyire" az azért elég relatív.
A kínaiak eddig is vettek új autót és ha a helyi gyártású elektromos lomok helyben árban versenyképesek a többivel akkor miért ne vennék azt?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!