Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Az EU agyatlan szabályai...

Az EU agyatlan szabályai nyírták ki a német autóipart?

Figyelt kérdés

"Szerda reggel jelentette be a német autógyártó, hogy 63.7 százalékkal csökkent a profitja a harmadik negyedévben. Az elképesztő statisztikák napvilágra kerülése mellett már megjelentek a radikális költségcsökkentési tervekről szóló hírek is, ami a Volkswagen (VW) 120 ezer németországi alkalmazottjának tiltakozását váltotta ki. Működési okokból történő elbocsátások 2025 közepétől lehetségesek."


Az eszetlen környezetvédelmi szabályozások "dízelbotrányba" hajszolják a gyártókat. Be akarják tiltani a belsőégésű motorokkal szerelt autók gyártását. Az atomerőműveket bezárták, ami szintén radikálisan növelte az energiaárakat is.


okt. 30. 15:53
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
77%
A Volkswagen nagyrésziben a saját, főleg marketing mellényúlásának az áldozata, a többi német autógyártó nincs annyira válságban mint a VW.
okt. 30. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
35%
Igen, azok. Rengeteg egyéb dolog mellett ebből is nyilvánvaló, hogy az EU vezetői amerikai érdekeket szolgálnak.
okt. 30. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
27%
Nem agyatlan volt ez. Tudatosan tették tönkre. Az egyetlen értelmes húzásuk a marihuana legalizálása volt :)
okt. 30. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
48%

Ha megfigyelted, az EU körülbelül minden ipart agyonszabályoz és nagyon dilettáns módon.


Nem csak az autóipar, hanem a mezőgazdaságot, élelmiszeripart, fémipart is.

okt. 30. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
67%

Ez soktényezős. A belsőégésű motorokból egyre nehezebb jobb eredményeket kicsikarni, hiába sürgeti az EU, ugyanakkor az elektromos autózásnak egyelőre vannak akadályai. A jelenlegi akkumulátorok ára például, ami még túl magas. Bármilyen elektromos jármű árának nagy része az akku. Kellene 10 évnyi lazítás a szabályokon, legalább addig, mire sokkal olcsóbb akkumulátorok lesznek.

Az akku árak nem jelentenek problémát a kínai és amerikai autóknak, ezek még most is jelentős állami támogatásokat kapnak az óhazában.

Erre azt találták ki az EU-ban, hogy megvámolják az EU-n kívülről érkező elektromos autókat. Az EU-n kívüli országok meg akkor betelepítik az autógyáraikat.

okt. 30. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
88%

A "dízelbotrány" az USA-ban tört ki, ahol pont lesz.rják, hogy az EU milyen környezetvédelmi szabályokat hoz.


Azt viszont nem sz.rják le, ha egy autógyár tudatosan hamisítja a kibocsátási értékeket és hazudik róluk. Pláne, ha le is bukik vele.

okt. 30. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
25%

Volt köze hozzá.

Agyonbonyolított ejró-x motorok, elektromos túlzott erőltetése, aminek okaként pl. a VW is felült a szopórollerre, miegymás.

Nem beszélve az agyonárazásról.

okt. 30. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 Gál Gábor 2024 ***** válasza:
29%
Az nem az EU hibája, ha a cégek nem tudnak haladni a korral.
okt. 30. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
100%
A cégek haladnak #8, oda ahol pl olcsóbb az energia :)
okt. 30. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

Itt a VW emissziós botrányának története.


[link]

okt. 30. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!