Az EU agyatlan szabályai nyírták ki a német autóipart?
"Szerda reggel jelentette be a német autógyártó, hogy 63.7 százalékkal csökkent a profitja a harmadik negyedévben. Az elképesztő statisztikák napvilágra kerülése mellett már megjelentek a radikális költségcsökkentési tervekről szóló hírek is, ami a Volkswagen (VW) 120 ezer németországi alkalmazottjának tiltakozását váltotta ki. Működési okokból történő elbocsátások 2025 közepétől lehetségesek."
Az eszetlen környezetvédelmi szabályozások "dízelbotrányba" hajszolják a gyártókat. Be akarják tiltani a belsőégésű motorokkal szerelt autók gyártását. Az atomerőműveket bezárták, ami szintén radikálisan növelte az energiaárakat is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha megfigyelted, az EU körülbelül minden ipart agyonszabályoz és nagyon dilettáns módon.
Nem csak az autóipar, hanem a mezőgazdaságot, élelmiszeripart, fémipart is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez soktényezős. A belsőégésű motorokból egyre nehezebb jobb eredményeket kicsikarni, hiába sürgeti az EU, ugyanakkor az elektromos autózásnak egyelőre vannak akadályai. A jelenlegi akkumulátorok ára például, ami még túl magas. Bármilyen elektromos jármű árának nagy része az akku. Kellene 10 évnyi lazítás a szabályokon, legalább addig, mire sokkal olcsóbb akkumulátorok lesznek.
Az akku árak nem jelentenek problémát a kínai és amerikai autóknak, ezek még most is jelentős állami támogatásokat kapnak az óhazában.
Erre azt találták ki az EU-ban, hogy megvámolják az EU-n kívülről érkező elektromos autókat. Az EU-n kívüli országok meg akkor betelepítik az autógyáraikat.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A "dízelbotrány" az USA-ban tört ki, ahol pont lesz.rják, hogy az EU milyen környezetvédelmi szabályokat hoz.
Azt viszont nem sz.rják le, ha egy autógyár tudatosan hamisítja a kibocsátási értékeket és hazudik róluk. Pláne, ha le is bukik vele.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Volt köze hozzá.
Agyonbonyolított ejró-x motorok, elektromos túlzott erőltetése, aminek okaként pl. a VW is felült a szopórollerre, miegymás.
Nem beszélve az agyonárazásról.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!