Az F-16 vadászgépek miben jobbak, mint egy MIG-35 vagy egy SZU-25?
Mindenben konkrétan.
Kezdjük ott a sz-25 nem vadász hanem csapásmérő és szubszonikus. Egy szegény ember A-10-e tulajdonképpen.
Mig-35 pedig egy gyakorlatilag nem is létező típus kb 5 darabot gyártottak belőle, tömegbe azonosak, de gyengébb a hajtóműve mint az 50 évvel ezelőtti f-16 osé. E miatt lassabb mint az 50 éves f-16, az orosznak kisebb a fegyverterhelési lehetősége és elmarad a hírek szerint a block 40 es falkonokétól is nem hogy a modernebb variánsokétól (azt hiszem most block 64 a legmodernebb)
Konkrétan mindenben lemaradtak az oroszok.
Az F-16-os Falcon egy vadászrepülő, a Szu-25-ös Gracs / Frogfoot meg egy csatarepülő, a kettőt értelmetlen összehasonlítani.
A Szu-25-öst az A-10-es Warthog-al kell hasonlítani.
A MiG-35-ös Fulcrum és az F-16-os Falcon már egy kategória, de attól még kérdés, hogy melyik F-16-os Falcon-al érdemes hasonlítani ?
Ahogy fent is írják a SZU-25 egy szubszónikus csatarepülőgép, lomha, lassú, nagyon korlátozottan alkalmas légiharcra, de földi precíziós csapásmérés tekintetében sincs egy lapon a Falconnal (cserébe viszont annál sokkal strapabíróbb amikor a földről a csöves légvédelemmel szórják).
A MIG-35-ből meg csak tesztpéldányok vannak, nem lehet a valós képességeiket ebből megítélni.
# 2
Miben nyilvánul meg a rosszabb hajtómű ?
A MiG-35-ös lassúságát sem értem.
Lehet autóskártyázni, de az ilyen az egyik csak 2,100 km/h-val, a másik meg 2,315 km/h repül méregetéseknek semmi értelmük.
A 2-szeres hangsebességet csak nagy magasságon, ritka levegőben, 12 km környékén lehet bármilyen repülőnek elérnie, fegyverzet nélkül, akkor mi értelme van az ilyen adatolásnak ?
" az orosznak kisebb a fegyverterhelési lehetősége "
Az F-16-osra mehet 2 x üzemanyagtartály + 2 x lézeres bomba + 4 x légiharc-rakéta és csá.
A MiG-35-ösön 1 x üzemanyagtartály, 4 x TV vezérlésű rakéta / bomba + 4 x légiharc rakéta a konfig.
A MiG-35-ös gyakorlati használhatóságra semmiben nem marad el egy F-16C/D Block 50/52-es Falcon-tól.
" MiG-35-ös gyakorlati használhatóságra semmiben nem marad"
És te ezt gyakorlati használhatóságot mind a 6db legyáltott példány által bemutatot teljesítményre alapozod , úgy hogy a 2016 után gyártott "high-tech-et" ( nyugi ez csak irónia) hasonlítod az 1991-ben csapatszolgálatba állt változathoz, azaz a 25 éves modellhez.
Igen, valószínűleg egy 6db-os proto széiának vannak olyan képességei és legalább olyan hadrafogható, mint egy 813 darabot számláló sorozat. Vagy ilyenekről nem írtak a repülőskártyán? :D
# 7
Szerinted egy ARH légiharc-rakétát használó, és PGM-eket szóró vadászrepcsit tervezni, összeszerelni, és kipróbálni az leküzdhetetlen technológiai kihívás ?
Főleg az orosznak ?
A Szu-27-es Flanker családnál réges-rég elérték ezt, akkor mi különös lenne egy ilyen MiG-29-esben is ?
A Szu-27-es, és Szu-30-as változatok is rendre különböznek egymástól, mindegyiket más műszerezettséggel adják, a megrendelő igénye szerint, és a példányszám is váltakozik, de attól még "kisszériánál" is működhet a dolog.
Pl. a Szu-30MKI-ból gyártottak 270 + példányt. A Szu-30MKM-ből meg mindössze 18-at. És eléggé más a műszerezettségük. De attól még a Szu-30MKM is hadrafogható széria, nem ?
A repülő / tervezőiroda hibája, hogy nem vették komolyan a sorozatgyártásba vételét, vagy a hadseregé / a politikáé, hogy nemtörődöm, és gyökér hozzáállással éltek ?
Amúgy a Szu-30-as Flanker sem volt jobb helyzetben, sokáig abból is az Orosz Légierő részére kiszenvedtek egy 20 - 30 példányt, és csak 2013 után határozták el, hogy gyártanak belőle egy értékelhető mennyiséget, az sikerült, de a hozzá való otthoni fegyókészlettel rosszul álltak ...
Amúgy az USAF-nél is az F-16C/D Block 50/52 az elérhető legjobb változat, az F-16E/F Block 60/62 Desert Falcon az egyedi gép, gazdag araboknak.
Az orosznál a 90-es, és 2000-es évekbeli milyen politikai, gazdasági, és társadalmai állapotok voltak ?
Viszont hogy 2013 után is sem változtattak a hozzáálláson, az az orosz politikai, és katonai vezetés gyökérsége.
"Miben nyilvánul meg a rosszabb hajtómű ?
A MiG-35-ös lassúságát sem értem.
Lehet autóskártyázni, de az ilyen az egyik csak 2,100 km/h-val, a másik meg 2,315 km/h repül méregetéseknek semmi értelmük."
A végsebességnek nincs valós harci értéke, a gyorsulási dinamikának van,
Alapból az hogy egy 50 éves típussal szemben egy mostanság tervezett techdemó csak alulról súrolja az f16 képességeit nem gondolod hogy nevetséges?
"Az F-16-osra mehet 2 x üzemanyagtartály + 2 x lézeres bomba + 4 x légiharc-rakéta és csá."
Jó az 11 függesztési pontnak a 8 helyett. A mig 9 darabja még mindig kettővel kevesebb. Azt is figyelmen kívül hagytad az f-16 osnak 8,5 tonna a max fegyverterhelhetősége, a migé papíron 13 tonna de soha nem szállt fel úgy, így ez minden bizonnyal fals.
"A MiG-35-ös gyakorlati használhatóságra semmiben nem marad el egy F-16C/D Block 50/52-es Falcon-tól."
F-16 közepes légiharc rakéta : AIM–120C–5 110km hatótáv
Mig-35 közepes légiharc rakéta: R–77 90 km hatótáv
"A MiG-35-ös gyakorlati használhatóságra semmiben nem marad el egy F-16C/D Block 50/52-es Falcon-tól."
Az jó, csak már a szlovákok is block 70-72 eseket vesznek. Igazad van, ne ragadjunk le az ilyen részleteken, hát a "mig sokkal jobb mert orosz"........
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!