Kezdőoldal » Otthon » Rezsi » Az MVM Next ügyfélszolgálata...

Az MVM Next ügyfélszolgálata elérhetetlen. Át tudom állítani a netes ügyfélszolgálati fiókomban az áram fizetést diktálósról átalányra?

Figyelt kérdés

Tavaly még Elmü ügyfél voltam, most már MVM Next.


Van MVM Next mobilapplikációm és fiókom is, de sem a mobilalkalmazásba belépve, sem a számítógépen belépve az oldalukra nincs olyan menüpont, amely emberi nyelven azt mondaná, hogy ott átállhatok diktálósról átalányra.


A telefont persze nem veszik fel, és online sem lehet időpontot foglalni.


2022. szept. 20. 21:41
1 2 3
 21/21 A kérdező kommentje:

Kis infó: Villannyal fűtök, éjszakai árammal, de nagyon pici lakást, az éves fogyasztásom eddig kb. 2800kWh volt, értelemszerűen a téli hónapokban nagyon sok, a nyáriakban szinte semmi (Nyáron 2.000 Ft a villanyszámlám, télen 20.000 körül).


Sajnos nem tudtam módosítani én sem diktálósról átalányra online. Az éves leolvasás Augusztus 9. körül volt, így ezt lekéstem.


Viszont amit online most meg tudtam csinálni, hogy az éves részfogyasztási alapot át tudtam állítani. A tavalyi mérvadó 2.800kWh-ról levettem 2.200 kWh-ra. Nyilván spórolni is fogok mellé. :)

Eldöntöttem, hogy jövő hónaptól nem diktálok, így szerintem majd úgy küldik a csekket, mintha átalányos lennék, és akkor 2200kWh/12hó=183kWh fogyasztást számláznak egy hónapban, amivel már átlagon belül leszek.


Ha meg nem így lesz, akkor spórolok még jobban. :)

2022. szept. 25. 22:30
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!