Miért nem elérhető az MVM telofnon 2022.08.01 -óta? A teljes ügyfélfogadási időben próbálkoztam mindegyik számon de kikapcsoltat jelez. www.mvmnext.hu/aram/pages/aloldal.jsf?id=1074
Úgy hallottam hogy a személyes ügyintézés is szünetel bizonyos helyeken, pl. Tapolcán. Ti mit tapasztaltatok?
Tudom hogy milyen időszakot élünk, de ennek úgy gondolom hogy nem ez a módja. Fogyasztóvédelmileg ez nem kifogásolható?
"Fogyasztóvédelmileg ez nem kifogásolható?"
De igen, bejelentheted a legközelebbi Sóhivatalban. Most ne is álmodj ilyesmiről, próbáld meg online.
Láthattad este a híradóban, hogy nem lehet elérni a szolgáltatókat.
Különben mindenki be tudná jelenteni...
Megállás nélkül csörög egész nap, mindenki ugyan azt kérdezi... Van aki felfogja, van a ki nem. Mostanra már szinte minden infó megtalálható a neten. Én is félre tenném a telefont.
Az óra állás bejelentés neten sokkal egyszerűbb és gyorsabb.
Én is hiába hívom napok óta, az a vicc, hogy a 0601... , a 0630... automatikusan ki se cseng.
Nem csak diktálás létezik..
Nekem pl 2. alkalommal nem számolták el a bediktált mennyiséget amit az applikáción intézek, és nem kaptam számlát.. Az előtte lévő meg minuszos.
Intézném a nagycsaládos kedvezményt.. Számla nélkül viszont nehézkes..
Én sosem hívom egyiket sem, írok nekik egy e-mailt. Pár napon belül mindig válaszolnak. Ha valami szerződést kell aláírni, megvan az aláírásom scennelve, rá illesztem a forma nyomtatványra, lementem pdf-be és vissza küldöm nekik.
Így közművesített le idén a telkemet, így intéztem a napelem cuccait. 1x találkoztam a vizes emberrel mikor hozta az órát és ugyan ez volt a villanynál is. Még a gáz átadáskor kell egyszer megjelennem aláírni, de akkor is ők keresnek előre egyeztetett időpontban. Napelemnek nem tudom mi a folyamata, de mire ők jönnek addigra bent lakok.
Az összes közmű szerződésemmel és egyébbel max 1 órát foglalkozhattam: villany +napelem, gáz, víz, szennyvíz, optikai internet telekre beállás, szemetes kuka rendelés és szerződés kötés. A kivitelezés pedig kb 1 évig tartott.
Az lenne a lényeg, ha ilyen formában tudtam szerződést kötni, akkor egy egyszerű számlázási probléma, vagy kedvezmény igénylése sem lehet bonyolultabb, és időigényesebb.
Már egy hónapos a kérdés, de én pl második hónapja nem tudom bediktálni az óraállásokat... mindent igyekszem online intézni, de most nem megoldható... mindig azzal jön a rendszer, hogy a korábbinál alacsonyabb mérőállást adtam meg ezért nem tudja befogadni.. pedig a visszaigazoló e-mailben egyértelmáen látom mennyit adtam meg.. 25 napja írtam nekik e-mailt válasz még sehol. 7. havi számlákat nem kaptuk meg... telefont nem veszik fel.
Telefonos bediktálás sem működik, mert azt mondja ehhez a felhasználóazonosítóhoz nem tartozik mérőóra.
Online is megpróbáltam sokadjára regisztrálni, ott is úgy véli a rendszer, hogy nem hozzánk tartoznak az órák. Céges dologról van szó, ami eddig megfelelően mműködött..Na most második hónapja nem tudok mit kezdeni..... szuper, hogy mindent lehet online intézni, csak nem működik. Ha eddig a felhasználóazonosítóhoz megfeleltek a mérőórák, akkor most mi történt?
Szóval lehet itt magyarázni, hogy könnyebb meg gyorsabb online... de úgy néz ki a mai helyzetben, ez teljesen felborult és lehetetlen küldetés lett. Csak mérgelődöm, aztán majd jön a felszólítás, hogy nem fizettünk... de elérni őket meg nem lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!